صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۴
کد خبر: 14514
گزارشگر: 2
۵۷۶
۰
۰
۱
ولت ارز دیجیتال

معرفی بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال

معرفی بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال
حتماً شما هم تا به حال نام کیف پول یا ولت ارز دیجیتال را شنیده‌اید. کیف پول‌های ارز دیجیتال برنامه‌هایی هستند که امکان ذخیره‌سازی ارز‌های دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شما به عنوان یک معامله‌گر و تریدر باید ارز‌های دیجیتال خود را در یک کیف پول ارز دیجیتال ایمن نگهداری کنید؛ اما با توجه به تنوع بالای کیف پول‌های ارز دیجیتال، این انتخاب دشوار به نظر می‌رسد. به همین علت ما قصد داریم در این مطلب شما را با بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال آشنا کنیم. همراه ما باشید!

چطور بهترین کیف پول ارز دیجیتال را انتخاب کنیم؟

 

اجازه دهید قبل از معرفی بهترین ولت‌های ارز دیجیتال، شما را با مشخصات و ویژگی‌های یک کیف پول خوب آشنا کنیم. شما برای اینکه بتوانید بهترین کیف پول ارز دیجیتال را انتخاب کنید، لازم است با این ویژگی‌ها آشنایی داشته باشید و بررسی کنید که آیا کیف پول مورد نظرتان از آن‌ها برخوردار است یا خیر. مهم‌ترین ویژگی‌های یک والت ارز دیجیتال خوب عبارت‌اند از:

. امنیت بالا: بدون شک ایمن بودن و برخورداری از اقدامات امنیتی لازم، اولین و مهم‌ترین ویژگی یک کیف پول خوب است. کیف پول‌های ارز دیجیتال معتبر در بستر بلاک چین و با استفاده از یک مکانیزم امنیتی قوی ساخته شده‌اند؛ به همین دلیل امکان سرقت از این کیف پول‌ها بسیار پایین است.
امکانات و ابزارها: یک کیف پول خوب باید امکانات و ابزارهای مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا آن‌ها بتوانند به راحتی ارزهای خود را در کیف پول نگهداری کنند و عملیاتی مثل انتقال ارزها را انجام دهند.
پشتیبانی از ارزهای مختلف: یک کیف پول خوب باید از ارزهای مختلفی پشتیبانی کند تا شما بتوانید انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال را در آن نگهداری کنید.
رابط کاربری ساده: از دیگر ویژگی‌هایی که یک کیف پول خوب باید داشته باشد، برخورداری از یک رابط کاربری جذاب و ساده است که کار کردن با آن برایتان بسیار راحت باشد.

 

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی

 

در حال حاضر کیف پول‌های زیادی برای نگهداری از ارزهای دیجیتال وجود دارند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را خواهند داشت. ما در اینجا لیستی از بهترین‌ها را به همراه ویژگی هر یک آماده کرده‌ایم. شما می‌توانید با سنجش ویژگی‌ها، مزایا و معایب هر کیف پول، بهترین گزینه را برای انتقال و نگهداری ارزهای دیجیتال خود انتخاب کنید.کیف پول ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی

۱- کیف پول کوین بیس

 

کوین بیس یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال، به خصوص برای تازه‌کاران این حوزه به شمار می‌رود. این کیف پول امنیت بسیار بالایی دارد و همانطور که از نام آن می‌توانید حدس بزنید، توسط صرافی معروف کوین بیس ساپورت می‌‎شود.
کار کردن با کوین بیس برای تمام کاربران، از مبتدی گرفته تا پیشرفته بسیار ساده و لذت‌بخش است. شما می‌توانید انواع ارز دیجیتال محبوب مثل بیت کوین، داج کوین، ریپل و ... را در آن ذخیره کنید.

 

مزایای کیف پول کوین بیس

 

رابط کاربری ساده
امنیت بسیار بالا و قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای
پشتیبانی از ۴۴ هزار دارایی دیجیتال مختلف

 

معایب کیف پول کوین بیس

 

عدم برخورداری از اپلیکیشن دسکتاپ

 

۲- کیف پول تراست ولت

 

تراست ولت یک نام آشنا برای فعالان حوزه کریپتوکارنسی‌هاست. این کیف پول از بلاک چین‌های قدرتمند و مختلفی پشتیبانی می‌کند و در حال حاضر توسط کاربران زیادی استفاده می‌شود. شما می‌توانید اپلیکیشن این ولت ارز دیجیتال را برای اندروید و ios دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

 

مزایای کیف پول تراست ولت

 

پشتیبانی از رمزارزهای فراوان
نصب و استفاده ساده
برخورداری از ربط کاربری جذاب و کاربرپسند
برخورداری از قابلیت استیکینگ

 

معایب کیف پول تراست ولت

 

عدم برخورداری از برنامه ویندوز

 

۳- کیف پول کوینومی

 

از دیگر کیف پول‌های ارز دیجیتال محبوب بازار می‌توان به کوینومی اشاره کرد. این کیف پول امنیت بسیار بالایی دارد و از تعداد زیادی دارایی دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند. همچنین کارمزد و هزینه‌های استفاده از آن بسیار پایین است.

 

مزایای کیف پول کوینومی

 

پرداخت کارمزد فقط برای شبکه‌های بلاک چین
قابلیت پشتیبانی از ۲۵ زبان مختلف
برخورداری از قابلیت استیکینگ
ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران با استفاده از چت آنلاین

 

معایب کیف پول کوینومی

 

عدم برخورداری از قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای

 

۴- کیف پول لجر

 

لجر یک کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری است و انواع مختلفی مثل لجر ایکس، نانو اس و پلاس دارد. برای آن دسته از عزیزانی که با انواع ولت‌ها آشنایی ندارند، باید بگوییم که کیف پول‌های سخت افزاری از بالاترین درجه امنیت برخوردار هستند؛ از همین رو کسانی که مقدار زیادی دارایی دیجیتال دارند ترجیح می‌دهند از این نوع کیف پول استفاده کنند.

 

مزایای کیف پول لجر

 

امکان احراز هویت دو عاملی با استفاده از روش FIDO U2F
قابلیت متصل شدن به برخی از انواع کیف پول‌های نرم افزاری

 

معایب کیف پول لجر

 

هزینه بالا

 

۵- کیف پول اتمیک

 

این کیف پول با هدف تمرکز بر امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران به وجود آمده و به همین دلیل هم طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. جالب است بدانید بیشتر از 1400 دارایی دیجیتال مختلف توسط این ولت پشتیبانی می‌شود. حتی کاربران مبتدی هم به دلیل رابط کاربری راحت این کیف پول می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

مزایای کیف پول اتمیک

 

برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق لایو چت، تیکت و ایمیل
برخورداری از اپلیکیشن موبایل و ویندوز

 

معایب کیف پول اتمیک

 

دارایی‌های دیجیتال پشتیبانی شده توسط این کیف پول نسبت به موارد قبلی کمتر است.

 

۶- کیف پول ترزور

 

ترزور هم مانند لجر یک نوع والت سخت افزاری به شمار می‌رود و امنیت بالایی دارد. ارزها و توکن‌های دیجیتال زیادی در ترزور پشتیبانی می‌شوند و این والت با شبکه‌هایی مثل اسمارت چین و اوالانچ هم سازگار است. به دلیل قابلیت احراز هویت دو عاملی، خیلی از کاربران در سراسر جهان از این کیف پول ارز دیجیتال استفاده می‌کنند.
ولت ترزور انواع مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به ترزور One و ترزور T اشاره کرد. مدل ترزور One بیشتر توسط کاربران مبتدی و تازه‌کاران این حوزه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مزایای کیف پول ترزور

 

برخورداری از امنیت بسیار بالا
رابط کاربری ساده و کاربرپسند

 

معایب کیف پول ترزور

 

عدم برخورداری از اپلیکیشن موبایل

والت ارز دیجیتال مناسب

جمع‌بندی

 

انتخاب یک والت ارز دیجیتال مناسب یکی از ضروری‌ترین اقداماتی است که شما باید برای نگهداری از ارزهای دیجیتال خود انجام دهید. ما در این مطلب سعی کردیم شما را با ویژگی‌های یک کیف پول ارز دیجیتال خوب آشنا کنیم و برخی از بهترین کیف پول‌های موجود و در دسترس برای ایرانیان را به شما عزیزان معرفی کنیم. امیدواریم که این مطالب برایتان مفید واقع شده باشد!

https://wallex.ir/blog/کیف-پول-ارز-دیجیتال-و-انواع-آن/
https://www.coinbase.com/learn/crypto-basics/what-is-a-crypto-wallet

https://www.asianews.ir/u/a74
اخبار مرتبط
بهترین و امن‌ترین نوع کیف پول ارز دیجیتال برای افرادی که تریدر حرفه‌ای هستند و معاملات زیادی را انجام می‌دهند، کیف پول سرد است. این کیف پول فیزیکی بوده و شبیه به یو‌اس‌بی است که می‌توانید آن را در جایی امن نگه‌داری کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید