صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۰۸
کد خبر: 21272
گزارشگر: 464
۱۶۹
۰
۰
۱
یادداشت| دکتر حمزه رضایی

طنز روز؛ فشار دشمن

طنز روز؛ فشار دشمن
استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تهران گفت : می‌گوییم اختلاس شده می‌گویند کار دشمن است...

به گزارش آسیانیوز؛ ظاهراً این استاد دانشگاه تهران هنوز فشار دشمن را حس نکرده است و نمی داند این دشمن چه پدیده خطرناکی است، و فشارش از هر فشار دیگری سخت تر و جانکاه تر است.

کاش استاد چند صباحی به درد و مرض دشمن داری دچار می شد تا می فهمید این مدیران و مسئولین ما از این دشمن چه ها که نکشیده اند و چه ها که نمی کشند...
ایشان باید خودش را جای ان خاوری بیچاره و یا ان مسئول مظلوم چای دبش و یا زنجانی مفلوک از همه جا مانده می گذاشت تا که شاید اندکی از ان فشار درد و رنج جگر خراشی که این پدر امرزیده ها از طرف دشمن برای اختلاس ناچیز شان متحمل شده اند را هضم و درک می کرد.

باور بفرمایید دل و جگر هر صاحب دلی کباب می شود وقتی که قصه پرغصه فشار چند جانبه این دشمن را بر گوشت و پوست مبارک این عزیزان می شنود که با چه طاقتی زیر شکنجه دشمن از خدا بی خبر دست و پا می زده اند و حاضر به اختلاس کردن نبوده اند...

و چه زجر و مصیبتی این فشار خوردگان وطنی تحمل می نموده اند زمانی که دشمن از خدا بی خبر دشنه زهر اگین خود را با فشار حداکثری بر شاهرگ گردنشان نهاده بود و از انها می خواست که مبالغ اختلاس شده را باید فقط خود و فرزندانشان نوش جان فرمایند و اسناد اراضی و املاک و باغ ها و مراتع و جنگل ها نیز فقط و فقط به نام خود و فرزندان نازنین شان بزنند و لاغیر...نه یک کلام پیش و نه یک کلام پس.

خداوند متعال مسئولان هیچ کشور و دیاری را به این نوع مرض لاعلاج و مزمن دشمن داری ان هم از این نمونه منحصر به فرد دچار نفرماید...الهی امین.

شما نمی دانید فرزندان این مختلسین بیچاره در جهنم و در صحرای بی اب و علف غرب چه دردی را تحمل می کنند وقتی که با فشار دشمن مجبور می شوند ان لقمه نان و کباب اختلاس شده با فشار را در کنار دریاچه از دوزخ سوزان تر «لمان» ژنو از گلویشان پائین بفرستند....

دل مان به حال این نگون بختان زمان، کباب که چه عرض کنم، جزغاله می شود...


یادداشت| دکتر حمزه رضایی
https://www.asianews.ir/u/epz
اخبار مرتبط
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: «شخصی به نام آرش اشتری کارشناس واحد مالی یکی از بنادر تابعه استان خوزستان به شکل شیادانه ١٠٨ میلیارد تومان را جابه‌جا کرد که به سرعت با همکاری سپاه و اطلاعات کشف شد.»
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید