صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۲
کد خبر: 14200
گزارشگر: 2
۷۴۵
۰
۰
۲
خرید و فروش در بازار کریپتوکارنسی‌ها

بررسی تفاوت صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال

بررسی تفاوت صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال
در این مقاله بهترین صرافی‌ها را به شما معرفی کنیم تا باتوجه به نیاز خود، انتخابی مناسب داشته باشید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری و خریدوفروش در بازار کریپتوکارنسی‌ها را داشته باشید، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال خارجی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همان‌طور که در مقاله "لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی" گفته شد، انتخاب یک پلتفرم اشتباه می‌تواند سرمایه شما را در معرض خطر قرار دهد؛ بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله بهترین صرافی‌ها را به شما معرفی کنیم تا باتوجه‌به نیاز خود، انتخابی مناسب داشته باشید.

 

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

 

صرافی به‌عنوان واسط بین خریدار و فروشنده فعالیت می‌کند. برای این کار، بستری آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا معاملات خود را انجام دهند و در ازای آن مبلغی را به‌عنوان کارمزد (کمسیون) از طرفین دریافت می‌کند. خدمات این پلتفرم‌ها عبارت است از:

. خرید ارز دیجیتال
فروش ارز دیجیتال
تبدیل ارزها به یکدیگر

 

مهم‌ترین ویژگی صرافی ارز دیجیتال خارجی

 

قبل از آغاز فعالیت در بازار کریپتوکارنسی‌ها باید با مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی آشنا شوید تا از کیفیت و اعتبار آن اطمینان حاصل کنید. برخی از این ویژگی‌ها عبارت است از:

بررسی امنیت و گواهی‌نامه‌های مربوطه
اعتبار بالای تیم توسعه‌دهنده و پشتیبانی که وظیفه مراقبت از صرافی را برعهده دارند.
تنوع، سرعت و کیفیت خدمات ارائه شده
پشتیبانی قوی و پاسخگویی در سریع‌ترین زمان ممکن
حجم نقدینگی در گردش بالا
کارمزد معاملاتی اندک
پشتیبانی از رمزارزهای مختلف
رابط کاربری آسان
مشخص‌بودن دفتر مرکزی صرافی خارجی ارز دیجیتال
مطلع کردن کاربران از اخبار با استفاده از شبکه اجتماعی قوی

 

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

 

در بازار رمزارزها بیش از ۴۰۰ صرافی مشغول به فعالیت هستند. اگر در این بازار به‌عنوان معامله‌گر یا تریدر فعال باشید، به‌احتمال فراوان با برخی از آن‌ها آشنا هستید. در ادامه قصد داریم برخی از معتبرترین صرافی ارز دیجیتال خارجی را به شما معرفی و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنیم.

 

بایننس

 

صرافی که حجم نقدینگی در گردش بسیار بالایی دارد. بسیاری از معامله‌گران، این صرافی را به دلیل داشتن امکانات متعددی نظیر معاملات آپشن، آتی و ابزارهای مختلف مانند استاپ مارکت و استاپ‌لاس برای انجام تبادلات خود انتخاب می‌کنند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی ارز دیجیتال خارجی عبارت است از:

کارمزد اندک و رقابتی
پشتیبانی از بیش از ۶۰۰ رمزارز مختلف
امکان خرید بیش از  رمزارز با دلار و سایر ارزهای فیات معتبر
ابزار تحلیلی بسیار پیشرفته
تیم پشتیبانی قوی و امنیت بسیار بالا

صرافی بایننس

کوین بیس

 

بهترین صرافی خارجی رمزارزها که باعرضه سهام خود در ایالات متحده آمریکا موجب شد تا اعتبار آن نزد کاربران و معامله‌گران افزایش پیدا کند. اگر به‌عنوان یک مبتدی قصد شروع فعالیت در بازار کریپتوکارنسی‌ها را دارید، کوین بیس می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد؛ زیرا مطالب آموزشی با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کارکردن با آن بسیار آسان است. برخی از مهم‌ترین مزیت‌های Coinbase عبارت است از:

احراز هویت دومرحله‌ای
ذخیره‌سازی رمزارزها به‌صورت آفلاین
ارائه بیمه‌نامه برای دارایی هر کاربر تا سقف ۲۵۰ هزار دلار
پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال مختلف
امنیت سایبری بسیار بالا

 

کریپتو دات کام

 

صرافی ارز دیجیتال خارجی بعدی که قصد داریم به شما معرفی کنیم Crypto.com است. به‌جرئت می‌توان گفت کریپتو دات‌کام، امنیت بسیار بالاتری از سایر صرافی‌های فعال در بازار کریپتوکارنسی دارد؛ زیرا از تکنیک‌های مختلفی برای انجام این کار استفاده می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شناسایی چندعاملی، ذخیره آفلاین دارایی‌ها، استفاده از حسگر بیومتریک و ... اشاره کرد. جالب است بدانید امنیت بالا تنها یکی از ویژگی‌های این صرافی است. سایر آن‌ها عبارت‌اند از:

کارمزد اندک
پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ ارز مختلف
اعطای تخفیف کارمزد به کاربرانی که حجم بالایی از استیل کوین‌ها را در صرافی خارجی ارز دیجیتال نگهداری می‌کنند.

 

صرافی ارز دیجیتال خارجی بلاک فای

 

قطعا بهترین صرافی خارجی برای ایجاد درآمد غیرفعال از دارایی‌های دیجیتال بلاک فای است. این صرافی برای جذب هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران، 9.5 درصد سود سالیانه به آن‌ها پرداخت می‌کند. نکته جالب دیگر در مورد این صرافی، دریافت‌نکردن کارمزد در ازای معامله رمزارز در پلتفرم بلاک فای است. سایر ویژگی‌های BlockFi عبارت است از:

امکان دریافت وام با وثیقه‌گذاری بیت‌کوین
کارمزد معاملاتی اندک
امکان محدودکردن آدرس برداشت دارایی
امنیت بالا
امکان استفاده از GUSD (توکن حاکمیتی) برای خریدوفروش و پرداخت کارمزد خدمات

 

اف تی ایکس

 

صرافی که فعالیت خود را در سال ۲۰۱۹ آغاز کرده است و خدماتی از جمله معاملات اوراق مشتقه، آتی، اسپات، توکن لوریج دار، ان اف تی و ... را به کاربران خود ارائه می‌دهد. نرخ کارمزد دریافتی در معاملات فیوچرز و اسپات رابطه مستقیمی با حجم معامله هر فرد در ماه دارد؛ ولی به‌طورکلی بالاترین کارمزد دریافتی ۰/۱ درصد است. البته اگر از توکن بومی این صرافی یعنی FTT برای پرداخت هزینه خدمات استفاده کنید مشمول تخفیف می‌شوید. برخی از ویژگی‌های این صرافی عبارت است از:

امکان انجام معاملات آتی
امکان فعالیت در بازارهای پیش‌بینی و شرط‌بندی
نرخ کارمزد معاملاتی اندک
امنیت قابل‌قبول
توکن اختصاصی

صرافی اف تی ایکس

جیمنی

 

صرافی ارز دیجیتال خارجی بعدی که قصد معرفی آن را داریم جیمنی است. Gemini فعالیت خود را از سال 2014 آغاز کرده است و در حال حاضر به‌عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌های جهان به حساب می‌آید. این پلتفرم در واقع نوعی صندوق امانی است که شرکت سپرده فدرال، تمام دارایی‌های موجود در آن را بیمه کرده است. کارمزد معاملاتی Gemini رابطه مستقیمی با میزان فعالیت شما در 30 روز معاملاتی که سپری شده دارد. سایر ویژگی‌هایی این صرافی عبارت است از:

امنیت بالا
رابط کاربری ساده
تیم پشتیبانی قدرتمند
پشتیبانی از بیش از ۵۰ ارز دیجیتال مختلف

 

صرافی ارز دیجیتال خارجی کراکن

 

صرافی که فعالیت خود را در سال ۲۰۱۱ در سانفرانسیسکو آمریکا آغاز کرد و در حال حاضر از 90 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند. از مهم‌ترین خدمات کراکن می‌توان به قرارداد آتی، معاملات مارجین و استیکینگ دارایی‌های دیجیتال اشاره کرد. کاربران این صرافی می‌توانند با استفاده از ارزهای فیات دلار، یورو، فرانک سوییس، ین ژاپن و پوند انگلیس ارزهای دیجیتال مدنظر خود را خریداری کنند. جالب است بدانید که Kraken، بیشتر توکن‌های موجود در حساب کاربران را به‌صورت آفلاین نگهداری می‌کند تا امنیت دارایی‌ها را تضمین کند. سایر ویژگی‌های این صرافی عبارت است از:

رابط کاربری ساده
پشتیبانی از ۵۰ ارز دیجیتال مختلف
امکان ارتباط با واحد پشتیبانی به‌صورت ۲۴ ساعته از طریق چت

 

جمع‌بندی

 

انتخاب صرافی ارز دیجیتال خارجی همواره یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های معامله‌گران ایرانی است؛ زیرا بسیاری از پلتفرم‌های فعال، امنیت بالایی ندارند و امکان هک‌شدن آن‌ها بسیار زیاد است. در این مقاله سعی کردیم تا بهترین صرافی‌ها را به شما معرفی کنیم تا بر اساس نیاز یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و خریدوفروش‌های خود را انجام دهید.

https://www.asianews.ir/u/9yk
اخبار مرتبط
لازمهٔ حضور در بازار ارزهای دیجیتال، کار با صرافی‌های آنلاین است. به‌عبارتی دیگر هر نوع معامله و خرید و فروش ارز دیجیتال در این بازار بزرگ و پیچیده باید در صرافی‌ها انجام شود. بر همین اساس کاربران ایرانی کریپتو نیز مجبورند یک صرافی ارز دیجیتال خارجی یا ایرانی را برای خود انتخاب کنند. صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی و ایرانی از برخی جهات تفاوت دارند و می‌توان گفت هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مطلب به صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال می‌پردازیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید