صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۰
کد خبر: 14186
گزارشگر: 2
۱۳۳۷
۰
۰
۲
صرافی‌های آنلاین

لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی

لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی
لازمهٔ حضور در بازار ارزهای دیجیتال، کار با صرافی‌های آنلاین است. به‌عبارتی دیگر هر نوع معامله و خرید و فروش ارز دیجیتال در این بازار بزرگ و پیچیده باید در صرافی‌ها انجام شود. بر همین اساس کاربران ایرانی کریپتو نیز مجبورند یک صرافی ارز دیجیتال خارجی یا ایرانی را برای خود انتخاب کنند. صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی و ایرانی از برخی جهات تفاوت دارند و می‌توان گفت هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مطلب به صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال می‌پردازیم.

انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی مستلزم شناخت صرافی‌های مختلف و مقایسهٔ ویژگی‌ها، مزایا و معایب آن‌هاست. ما هم در این مقاله لیستی از بهترین صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال خارجی را گردآوری کردیم و درمورد هرکدام توضیحاتی ارائه داده‌ایم، اما قبل از هرچیز بهتر است تعریف کوتاه زیر از صرافی ارز دیجیتال را مطالعه کنید و همچنین با ویژگی‌های بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال آشنا شوید.

 

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

 

صرافی ارز دیجیتال پلتفرمی آنلاین است که امکان معاملات مربوط به ارزهای رمزنگاری‌شده و برخی از ارزهای فیات در آن‌ها انجام می‌شود. درواقع هر صرافی نقش واسطه میان خریدار و فروشندهٔ ارز دیجیتال یا ارز فیات را دارد و خدمات مربوط به خرید، فروش و تبدیل ارزهای دیجیتال را برای طرفین آسان می‌کند. هر صرافی بسته به سیاست‌های خود مبلغی را به‌عنوان کمیسیون و کارمزد تراکنش دریافت کرده و از این راه کسب درآمد می‌کند.

 

ویژگی‌های بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال

 

هر معامله‌گری خصوصاً تریدرهای مبتدی قبل از شروع کار در صرافی ارز دیجیتال خارجی یا ایرانی باید از بابت کیفیت کار به‌ویژه اعتبار صرافی اطمینان حاصل کنند. یک صرافی ارز دیجیتال معتبر برای جلب اعتماد کاربران باید از ویژگی‌های ذکرشده ذیل برخوردار باشد:

. تعداد کاربران زیاد و حجم بالای معاملات؛
سابقه کاری و قدمت تیم توسعه‌دهندهٔ صرافی؛
کارمزد نسبتاً پایین‌ و منصفانه؛
پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع؛
امنیت و احترام به حریم خصوصی کاربران؛
برخورداری از شبکه‌های اجتماعی معتبر و فعال؛
محیط کاربرپسند و جذاب؛
پشتیبانی قوی و سرعت در پاسخگویی؛
داشتن دفتر مرکزی مشخص و امکان ارتباط با آن‌ها؛
داشتن ارتباط خوب با کاربران در سراسر دنیا (برخی صرافی‌های خارجی با کشورهایی تحریم‌شده ازجمله ایران، رابطهٔ خوبی ندارند و به کاربران این کشورها خدماتی ارائه نمی‌دهند).

 

معرفی و مقایسه ویژگی‌های بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی

 

در حال حاضر بیش از ۴۰۰ صرافی ارز دیجیتال در مناطق مختلف جهان مشغول فعالیت هستند، اما همهٔ آن‌ها به یک اندازه معروف نیستند. اکنون به معرفی چند صرافی خارجی ارز دیجیتال که از ویژگی‌های بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال برخوردارند می‌پردازیم.

 

صرافی بایننس (Binance exchange)

 

معرفی صرافی بایننس به‌عنوان معروف‌‌ترین و بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی به‌هیچ‌عنوان اغراق نیست. این صرافی به‌دلیل حجم معاملات و امکانات بسیار متنوع، قطعاً می‌تواند بهترین صرافی خارجی ارز دیجیتال باشد.
کارمزد بسیار رقابتی (یک دهم درصد)، امنیت بالا، محیط جذاب، تخفیف‌های ویژه در صورت معامله با توکن اختصاصی BNB و موارد متعدد دیگر ویژگی‌های بارز صرافی بایننس به‌شمار می‌روند. بایننس بیش از ۳۰۰ توکن متنوع را برای کسانی که قصد خرید ارز با دلار آمریکا را دارند، فراهم کرده است.

Binance exchange

صرافی کوین بیس (Coinbase)

 

صرافی کوین بیس نه تنها یک صرافی برای معاملات ارزهای دیجیتال بلکه منبع آموزشی بسیار عالی به ویژه برای تریدرهای مبتدی به‌شمار می‌رود. این صرافی مطالب آموزشی خوبی در رابطه با بلاکچین، تحلیل‌ها و نوسانات بازار به کاربران خود ارائه می‌دهد. بایننس رابط کاربری آسانی دارد و ورود به بازار ارزهای دیجیتال را برای افراد آسان‌تر کرده‌است. احراز هویت دومرحله‌ای، پشتیبانی از رمزارزهای متنوع، امینت بالا و بیمه دارایی تا سقف ۲۵۰ هزار دلار ویژگی‌های مثبت صرافی کوین بیس محسوب می‌شوند. البته کارمزد معاملاتی کوین بیس نسبتاً بالاست و این یکی از معایب آن نسبت‌به سایر صرافی‌ها به حساب می‌آید.

 

صرافی کوینکس (Coinex)

 

صرافی کوینس یک صرافی ارز دیجیتال خارجی معتبر و خوب برای ایرانیان است. کوینکس از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. این صرافی رابط کاربری آسانی دارد و با ویژگی‌های مثبت دیگری ازجمله پشتیبانی از ۵۰۰ ارز، کارمزد نسبتاً پایین، قراردادهای متنوع از قبیل فیوچرز، اسپات و مارجین کاربران فراوانی را از سراسر دنیا به ویژه ایران جذب کرده‌است.

 

صرافی هات بیت (Hotbit)

 

صرافی هات بیت بهترین صرافی ارز دیجیتال از لحاظ تعداد ارزهای دیجیتال است. این صرافی قابلیت‌ها و امکانات متعددی از قبیل لیست بیش از دو هزار ارز، سرعت بالا، اپلیکیشن سازگار با سیستم‌های عامل IOS و اندروید، کارمزد معاملاتی ۲ دهم درصد و ۷ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا در جایگاه خوبی قرار دارد. به ویژه این‌که به کاربران ایرای نیز بدون محدودیت خدمات ارائه می‌دهد.

صرافی خارجی ارز دیجیتال

صرافی کوکوین (Kucoin)

 

صرافی کوکوین در سال ۲۰۱۷ تأسیس شده‌است. در حال حاضر 6 میلیون کاربر از خدمات این صرافی شامل امکان معاملات متنوع (اسپات، فیوچرز، مارجین، P2P)، بهره‌مندی از وام و سرویس‌های استیکنیگ بهره‌مند می‌شوند. در این صرافی می‌توانید به توکن‌های متنوع به ویژه توکن‌های کم‌تر معروف دسترسی داشته باشید. ضمن این‌که دارندگان توکن بومی این صرافی ( توکن KCS) از تخفیف کارمزد‌ها بهره‌مند می‌شوند.

 

صرافی جمینی (Gemini)

 

صرافی جمینی یکی دیگر از صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال است که می‌تواند در لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی قرار بگیرد.. این صرافی در سال ۲۰۱۴ تأسیس شده و به خاطر فاکتورهای امنیتی قابل ملاحظه و پشتیبانی از بالغ بر ۵۰ ارز دیجیتال شهرت دارد.
رابط کاربری ساده، پشتیبانی قوی، استفاده از بیمه فدرال برای حساب‌های دلاری، مجوز فعالیت در 50 ایالت آمریکا سایر ویژگی‌های مثبت صرافی جمینی هستند و ویژگی منفی آن ساختار کارمزد پیچیده است.

 

صرافی کراکن (Kraken)

 

صرافی کراکن با ویژگی‌ها و امکاناتی همچون پشتیبانی از ۹۰ ارز دیجیتال، امکان معامله ارزهای فیات، ارائه سرویس‌های استیکینگ، معاملات آتی و مارجین شناخته می‌شود. همچنین می‌توان امنیت این صرافی و احراز هویت دو عاملی را از دلایل محبوبیت آن به‌شمار آورد. صرافی مذکور رابط کاربری ساده‌ای دارد و از چت زندهٔ شبانه‌روزی پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای کابران مبتدی بسیار مناسب است.

 

صرافی بلاک‌فای (BlockFi)

 

صرافی بلاک‌فای از نظر کسب سود در لیست بهترین صرافی‌‌های ارز دیجیتال قرار می‌گیرد. کاربران این صرافی امکان دریافت سود از رمزارزها و دریافت وام با وثیقه کردن بیت کوین‌های خود را دارند. امنیت سایبری قوی، کارمزد مقرون‌به‌صرفه (۱ درصد تنها برای برداشت و ارسال ارز) و احراز هویت دو مرحله‌ای سایر ویژگی‌های مثبت این صرافی به‌شمار می‌روند.

 

جمع‌بندی

 

در این مقاله لیستی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی را به همراه ویژگی‌های آن‌ها معرفی کردیم. مسلماً تعداد زیادی صرافی ارز دیجیتال خارجی در سراسر دنیا راه‌اندازی شده‌است. در صورتی که یک صرافی با ویژگی‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال که در همین مقاله ذکر کردیم همخوانی داشته باشد، می‌توان با اطمینان معاملات خود را به آنجا منتقل کرد.

https://www.asianews.ir/u/9y6
اخبار مرتبط
یادداشت‌های آموزشی سرویس زمزارز آسیا نیوز: در یادداشت قبل به معرفی و آموزش کار با بزرگترین صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال(یونی سواپ) پرداختیم در این یادداشت برای آن دسته از کاربران که ترجیح می‌دهند در یک صرافی متمرکز به معامله گری بپردازند به معرفی و آموزش صرافی کوکوین می پردازیم که پس از ایجاد محدودیت صرافی محبوب بایننس برای ایرانیان می تواند جایگزین مناسبی برای این صرافی باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید