صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۴
کد خبر: 19377
گزارشگر: 2
۳۴۷
۰
۰
۱
دریافت بهترین و سودآورترین سیگنال‌ها

بهترین سیگنال فارکس را از کجا تهیه کنیم؟

بهترین سیگنال فارکس را از کجا تهیه کنیم؟
توصیه می‌شود که سیگنال‌های خود را از یک مرجع معتبر دریافت کنید. ترید کردن در چنین پلتفرم‌هایی علاوه بر حفظ سرمایه، به سودآوری زیادی منجر خواهد شد.

اگر از کاربران فارکس باشید، حتما درباره اهمیت دریافت بهترین و سودآورترین سیگنال‌ها چیزهایی را می‌دانید. بهترین سیگنال فارکس درواقع نشانه و نویزی است که کاربر را در جهت شناخت بهترین حوزه‌های بازار و معامله در آن هدایت می‌کند. یک سیگنال خوب هیچگاه با ضرر مالی همراه نیست و سرمایه شما را به خطر نمی‌اندازد؛ بنابراین شناخت و پیروی از معتبرترین سیگنال‌ها به‌خصوص برای افراد مبتدی بازار اهمیت زیادی دارد. اگر شما هم به این بازار علاقه‌ دارید؛ اما از به‌خاطر افتادن سرمایه خود نگران هستید، تا پایان مقاله همراه ما باشید. در ادامه معتبرترین و بهترین سایت‌های سیگنال فارکس را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

بهترین سیگنال فارکس با بروکر اوربکس

همانطور که می‌دانید، سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی، به‌خصوص فارکس، با ریسک زیادی همراه است ؛ بنابراین مهم است که به‌طور اصولی در این راه قدم بردارید و به معامله سهام‌ها بپردازید. اوربکس یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های سیگنال فارکس است که با ارائه دقیق‌ترین سیگنال‌ها به شما کمک می‌کند تا سودآوری خوبی از معاملات داشته باشید. سازوکار این سایت، ارائه سیگنال‌های تخصصی به‌واسطه دانش و تجربه بی‌نظیر گروهی از تحلیل‌گران بازار است که سال‌های سال در این حوزه مشغول به‌کار و ترید بوده‌اند.
اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به بازار فارکس هستید یا به تازگی کار خود را در این زمینه شروع کرده‌اید، اصلا نگران نباشید؛ چراکه گروه تخصصی اوربکس همراه شما هستند تا بدون وجود هیچ مشکلی و بااستفاده از سیگنال‌های تضمینی به معامله جفت ارزها بپردازید. حاصل ۷ سال‌ تجربه و آزمون و خطاهای این تیم در بازار به آن، این قدرت را داده است تا سیگنال‌هایی را به کاربران خود ارائه کند که به‌صورت نقطه زنی و بدون کمترین Draw Down باشد؛ به‌این‌معنا که تریدر بدون کوچک‌ترین افت سرمایه‌ای بتواند به سود خوبی برسد.
بحث پشتیبانی از مشتریان، دیگر مزیت دریافت سیگنال از اوربکس است. تیم پشتیبانی این سایت اینترنتی در هر لحظه همراه شماست تا مشکلات و چالش‌های کاربران را در کمترین زمان ممکن رفع کند. ارائه خدمات رایگان اخبار فارکس و تقویم اقتصادی از دیگر مزایای همراهی با این تیم در جهت بررسی لحظه‌به‌لحظه حرکت بازار است.

تریدینگ ویو Trading view

وب‌سایت "تریدینگ ویو" (TradingView) با دقت و تخصص، وضعیت بازارهای سهام را از طریق نمودارهای متعدد به کاربران نمایش می‌دهد؛ همچنین از ابزارهای تخصصی خود برای تحلیل بازار استفاده می‌کند و این امکان را به کاربران می‌دهد تا پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های خود را درباره بازار فارکس انجام دهند. دسترسی به وب‌سایت تریدینگ ویو بسیار آسان است و از طریق اطلاعات موجود در آن می‌توانید برای بهبود تحلیل بازار و انجام معاملات خود بهره‌مند شوید. دسترسی به چنین اطلاعاتی کمک می‌کند تا بهترین درک از شرایط بازار را داشته باشید و همچنین تحلیل‌های خود را در سایت تریدینگ ویو به اشتراک بگذارید.

تحلیل بازار

(FINVIZ) سایت فینویز

سایت فینویز ارائه‌کننده بهترین سیگنال فارکس است که از سال ۲۰۰۷ ارائه‌ خدمات خود را به بیش از ۲۰ میلیون معامله‌گر آغاز کرد. این سایت خدماتی در زمینه بازارهای فارکس، بورس و سهام ارائه می‌کند و تغییرات قیمت لحظه‌ای را به‌صورت رایگان و اشتراکی به نمایش می‌‌گذارد. ازجمله ویژگی‌های این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به آخرین اخبار بازار مالی
  • چارت‌ و نمودارهای پیشرفته
  • تایم فریم روزانه، هفتگی و ماهانه
  • امکان بکتستینگ فارکس
  • تاریخچه معاملاتی ۱۶ ساله

(Market 24h clock) مارکت ۲۴ ساعته

مارکت ۲۴ ساعته یکی‌ دیگر از بهترین سایت‌های سیگنال فارکس است که بااستفاده از آن می‌توان به بهترین سیگنال فارکس به‌صورت ۲۴ساعته دسترسی داشت؛ به‌بیان‌دیگر این مارکت بهترین انتخاب برای دسترسی به ساعت صحیح معاملات بر اساس مناطق زمانی جهانی است. این پلتفرم به تریدرها امکان می‌دهد تا معاملات خود را با دقت زمانی انجام دهند و به دلیل تفاوت زمانی، معاملات بزرگ و پرسود فارکس را از دست ندهند؛ درواقع این مشکل با طراحی یک ساعت جهانی واحد حل شده است. با استفاده از این ابزار ساعت حرفه‌ای به راحتی می‌توان حرکت قیمت در بازارهای مختلف جهانی را پیش‌بینی کرد.

یکی‌ دیگر از بهترین سایت‌های سیگنال فارکس Investing

سایت Investing یکی از قدرتمندترین پلتفر‌م‌ها در صنعت معاملات آنلاین و دریافت بهترین سیگنال فارکس محسوب می‌شود که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۷ آغاز کرده و هم‌اکنون جزو سه پرتال مالی موفق در جهان است. این وب‌سایت ساختار بسیار منظم و شفافی را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود مشتری سریع و آسان سیگنال خود را پیدا کند. در برگه بازارها، بسته به بازار انتخاب شده مثل فارکس، می‌توانید همه نمای کلی و ابزارها را بیابید. برای مثال در برگه کالاها کاربر می‌تواند فلزات، گوشت، انرژی و غلات، همچنین طلا و نقره را بیابد و سیگنال‌های متناسب با آن را دریافت کند.
کاربران سایت همچنین می‌توانند اخبار و حواشی فارکس و سایر دسته‌بندی‌هایی که برای آن‌ها جالب بوده یا به نوعی به فارکس مرتبط است را انتخاب و دریافت کنند. این ویژگی به آن‌ها کمک می‌کند تا همواره در جهت درست بازار گام بردارند.

وبسایت اف‌ایکس‌استریت (FXstreet)

سایت FXstreet یکی‌ دیگر از سایت‌های ارائه بهترین سیگنال فارکس بوده که از سال ۲۰۰۰ (حدود ۲۱) که فعالیت خود را آغاز کرده است. پیشنهاد برتر شرکت فارکس استریت برای انجام معاملات عمدتا بر معاملات فارکس تمرکز دارد؛ بنابراین تریدرها این امکان را دارند که در مورد معاملات فارکس، رویدادهای بازار و کارگزاران مناسب در وب‌سایت، اطلاعات خوبی کسب کنند. بخش بزرگی از اطلاعات موجود در FxStreet.com رایگان است و این ویژگی به تریدرها این امکان را می‌دهد که بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای، اطلاعات را دریافت و استفاده کنند. پیشنهاد رایگان این سایت شامل بهره‌برداری از ابزارها و همچنین اخبار و اطلاعات عمومی می‌شود‌.

معاملات فارکس

اهمیت دریافت سیگنال فارکس از مرجعی معتبر

در قسمت‌های قبل معتبرین سایت‌های دریافت بهترین سیگنال فارکس را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم که از جمله قابل‌اعتمادترین آن می‌توان به سایت فارسی اوربکس اشاره کرد؛ چراکه این مجموعه صحیح و سودآوربودن سیگنال‌های خود را تضمین کرده است. باتوجه به اینکه امنیت سرمایه هر تریدر از اهمیت زیادی برخوردار است؛ به‌همین‌دلیل توصیه می‌شود که سیگنال‌های خود را از یک مرجع معتبر دریافت کنید. ترید کردن در چنین پلتفرم‌هایی علاوه‌بر حفظ سرمایه به سودآوری زیادی منجر خواهد شد.

https://www.asianews.ir/u/dUL
اخبار مرتبط
لینک دانلود مستقیم متاتریدر ۴ بروکر آلپاری برای تمامی سیستم عامل ها
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید