صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۲
کد خبر: 18404
گزارشگر: 2
۲۸۲
۱
۰
۱
صرافی‌ ارز دیجیتال

صرافی والکس، همگام با بزرگترین صرافی‌های رمزارز دنیا

صرافی والکس، همگام با بزرگترین صرافی‌های رمزارز دنیا
صرافی ارز دیجیتال والکس به‌عنوان یکی از اولین صرافی‌های معتبر ایرانی است که امکانات عالی در سطح همکاران خارجی‌اش را به کاربرانش ارائه می‌دهد. امروزه فعالیت در بازار کریپتو به‌ویژه در منطقه خاورمیانه، بیش‌از‌پیش رواج پیدا کرده است و به‌عنوان یک راه نجات از تحریم‌ها، تورم و نوسانات سرسام‌آور ارز شناخته می‌شود؛ در این راستا، یافتن صرافی معتبر ازجمله مهم‌ترین پیش‌نیازهای شروع فعالیت در این حوزه است. همراه ما باشید تا با امکانات والکس آشنا شوید.

امکانات صرافی والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس به‌عنوان یک صرافی امن و قابل‌اطمینان به مدت 5 سال است که در زمینه خرید ارز دیجیتال، فروش و ذخیره دارایی‌های دیجیتالی فعالیت می‌کند و در بازار ارزهای دیجیتال در ایران نقش تأثیرگذاری دارد. ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌هایwallex، پشتیبانی حرفه‌ای، کاربری آسان، امنیت و اعتبار است که امکان انجام مبادلاتی امن و کم‌ریسک را برای کاربران فراهم می‌کند.

امکانات پیشرفته برای معاملات

اساسی‌ترین ویژگی‌های پلتفرم‌های معاملاتی، ارائه امکانات پیشرفته برای ترید سریع، آسان و دقیق است. می‌توان صرافی ارز دیجیتال والکس را از جهت مجهز بودن به تمامی این امکانات، با بزرگترین صرافی‌های دنیا مقایسه کرد. برای مثال از طریق این پلتفرم به خدماتی همچون امکان تعیین حد سود و زیان، هشدار قیمت، پنل گزارش سود و زیان، نمودارهای قیمتی، امکان تحلیل دارایی‌ها و ... دسترسی خواهید داشت. با استفاده از این امکانات می‌توانید در سطح حرفه‌ای ترید کنید و معاملات سودآوری برای خود رقم بزنید.

عمق بازار و حجم معاملات بالا

عمق بازار، نقدینگی و حجم معاملات، سه مورد از فاکتورهای بررسی بهترین‌ صرافی‌های ارز دیجیتال هستند. این سه ویژگی امکان معاملات آسان و سریع را برای تریدرها فراهم می‌کنند. برای درک بهتر عمق بازار به این مثال توجه کنید. اگر به بازار طلافروشان برای خرید یا فروش انواع مختلف طلا بروید، اما خریدار یا فروشنده‌ای حاضر به معامله نشود، به این معنی است که نقد شوندگی در آن بازار وجود ندارد. اکنون بازاری با حضور بیش‌ از یک میلیون نفر معامله‌گر طلا را تصور کنید؛ به محض ورود به آن، خیلی سریع مشتری یا فروشنده‌ای حرفه‌ای برای معامله شما پیدا خواهد شد. صرافی ارز دیجیتال والکس را می‌توانیم به همان بازار یک میلیون نفری تشبیه کنیم. تعداد زیادی معامله‌گر کریپتو در این پلتفرم حضور دارند و هر لحظه که بخواهید خریدار و فروشنده متناسب با سفارشتان پیدا خواهد شد. اهمیت حضور تعداد زیادی معامله‌گر وقتی روشن می‌شود که بدانید بازی ارزهای دیجیتال، بازی ثانیه‌هاست و معاملات باید در سریع‌ترین زمان ممکن پردازش شوند. با انتخاب صرافی ارز دیجیتال ایرانی والکس تعداد زیادی از متقاضیان خرید ارز دیجیتال و کسانی که قصد فروش دارند، منتظر شما هستند که این موضوع باعث می‌شود، معاملاتتان در سریع‌ترین زمان و به بهترین شکل به انجام برسد.

صرافی ارز دیجیتال والکس

سکوی معامله رمزارزها، روشی برای تامین اعتبار

صرافی ارز دیجیتال والکس حتی به کسانی که اعتبار کافی برای ورود به معاملات ندارند، شانس کسب سود می‌دهد. سکوی معامله یکی از محصولات این پلتفرم است و طرح‌های مختلفی را برای به‌دست آوردن اعتبار و در نتیجه سود بیشتر در اختیار کاربران می‌گذارد. اعتباراتی که والکس در قالب طرح‌های مختلف ارائه می‌دهد در اپلیکیشن و وب‌سایت این پلتفرم در دسترس است.

کیف پول اختصاصی

در جستجوهایتان برای انتخاب یک صرافی امن، حتماً به محلی برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال خود نیز فکر کنید. کیف پول ارز دیجیتال محلی برای این ارزهای رمزنگاری است که در دو نوع گرم (آنلاین) و سرد (آفلاین) وجود دارد. دسترسی به کیف‌پول‌های گرم از طریق اینترنت است، اما والت‌های سرد، سخت‌افزاری هستند و تنها وقتی می‌توان به آن دسترسی داشت که به سیستم متصل باشند. صرافی ارز دیجیتال والکس خود را متعهد به حفظ امنیت دارایی‌های کاربران می‌داند. بنابراین، هر مقدار دارایی در حساب این صرافی داشته باشید، جایی برای نگرانی نیست، چون در کیف پول سرد یا سخت‌افزاری و به‌صورت اختصاصی نگهداری می‌شوند؛ با این اوصاف، به غیر از خودتان هیچ‌کس به رمزارزهایی که دارید، دسترسی نخواهد داشت.

سپرهای امنیتی مدرن

والکس یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی مدرن محسوب می‌شود؛ زیرا اعضای این پلتفرم با استفاده از ابزارهای روز دنیا، استراتژی‌های خود را پیش می‌برند و سپرهای امنیتی را فراهم می‌کنند. صرافی مدرن والکس در راستای حفظ امنیت دارایی کاربران از ابزارها و اقدامات زیر بهره می‌برد:

  • ذخیره دارایی در کیف پول‌های سخت‌افزاری
  • تأیید هویت دو عاملی
  • استفاده از دیوار‌های آتش چندلایه
  • رمزنگاری داده‌های مهم و هویتی کاربران
  • بک‌آپ‌گیری مداوم از اطلاعات سامانه

امنیت کیف پول

تنوع کوین و سبد محصولات

صرافی ارز دیجیتال والکس از کوین‌ها و دارایی‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند که در این صورت تریدرها و هولدرها، گزینه‌های زیادی برای انتخاب در اختیار دارند. در حال حاضر، بیش از ۱۲۰ رمزارز مختلف در این صرافی وجود دارد که می‌توانید هرکدام را با هولد یا ترید انتخاب کنید.

احراز هویت سریع

پروسه ثبت‌نام در صرافی ارز دیجیتال ایرانی والکس، بسیار سریع است؛ ثبت‌نام و احراز هویت در این پلتفرم، تنها ۵ دقیقه به طول می‌انجامد. به عبارتی دیگر، از طریق این صرافی تنها پنج دقیقه زمان لازم است تا وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوید.

پشتیبانی حرفه‌ای

هر سکوی آنلاینی باید پشتیبانی از کاربران را از وظایف مهم و اساسی خود بداند و این موضوع در صرافی امن والکس به خوبی رعایت می‌شود. تیم پشتیبانی این پلتفرم با بهره‌مندی از دانش فنی، تعهد و حضور تمام‌وقت و راه‌های مختلف ارتباطی، به‌صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته، آماده پاسخگویی به کاربران هستند. جهت ثبت‌نام در والکس و دریافت سایر اطلاعات موردنیاز، راه‌های زیر در اختیار شما قرار دارند:

  • https://wallex.ir/
  • support@wallex.ir
  • 021-91002275
  • 021-91006555

بات صرافی ارز دیجیتال والکس

یکی از امکانات کاربردی صرافی مدرن والکس، بات معامله‌گر ارز دیجیتال است. این بات مثل یک دستیار خودکار در انجام معامله‌ به‌صورت شبانه‌روزی و با دقت بالا با شما همکاری می‌کند. حدود ۸۰ درصد از معاملات ارز دیجیتال دنيا، توسط بات‌های معامله‌گر انجام می‌شوند. این بات‌ها در ایران، کم‌تر شناخته شده‌اند و والکس این فرصت را در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد تا حتی وقتی که خواب هستند، در بازار حضور داشته باشند و سود کسب کنند.

بات صرافی ارز دیجیتال والکس

برنامه‌های سودآور والکس برای کاربران

صرافی ارز دیجیتال معتبر والکس، به‌صورت ماهانه و هفتگی، برنامه‌هایی برای افزایش دارایی کاربران خود اجرا می‌کند. برای مثال، طی ۹۰ روز گذشته، دو ایردراپ برگزار کرد که در طول آن‌ها، کاربران بسیاری توانستند رمزارزهای شیبا و بیبی دوج را بدون خرید آن‌ها، وارد کیف پول خود کنند.

صرافی والکس، بستری امن برای معاملات کریپتو

صرافی معتبر والکس با امکانات متنوعی که دارد، کاربران کریپتو را از صرافی‌های خارجی بی‌نیاز می‌کند. این پلتفرم از امنیت، اعتبار، پشتیبانی حرفه‌ای، راه‌های ارتباطی متنوع، کیف پول اختصاصی و امن برخوردار است. علاوه براین‌ها، با وجود بات معامله‌گر والکس، هیچ‌ فرصتی برای سودآوری از دستتان نمی‌رود. شما می‌توانید از برنامه‌های سودآور والکس برای افزایش دارایی خود استفاده کنید. برای ارتباط با این صرافی می‌توانید از طریق سایت یا شماره‌ تلفن‌هایی که پیشتر ذکر شد، اقدام نمایید. این مقاله هیچ‌گاه پیشنهادی جهت فعالیت در بازار مربوطه نبوده و تنها جهت افزایش آگاهی علاقمندان به بازار ارزهای دیجیتال بیان شده است.

https://www.asianews.ir/u/dER
اخبار مرتبط
با ما همراه باشید تا درباره ویژگی‌های معتبرترین اکسچنج‌های SOLANA بیشتر بدانید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ناشناس
۱۴۰۲/۰۹/۲۶
0
0
0

والکس تکلیف پی گالا رو روشن کنه بعد بزرگ بشه.الآن بیش از یکساله.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید