صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
روزنامه آسیااخباررمز ارز و فارکس

اخبار رمز ارز

آشنایی با انواع کندل های برگشتی و روش‌های استفاده از آن‌ها
آموزش بورس
هیچ چیزی در بازارهای مالی مشخص و دقیق نبوده و شما باید چیزی داشته باشید که در رابطه با اتفاق بعدی، هشدار دهد. کندل برگشتی یکی از همین موارد هشدار دهنده است. در این مطلب به صورت کامل شما را با کندل های برگشتی آشنا خواهیم کرد.
 
دلیل تفاوت قیمت تتر USDT با قیمت دلار چیست
شکاف قیمت تتر و دلار
در این مطلب به بررسی تفاوت قیمت تتر و دلار می پردازیم.
 
شرط اصلی معامله رمزارز ها: آموزش ارز دیجیتال
شروع به کسب درآمد
آموزش ارز دیجیتال به شما کمک می کند تا در بازار رمزارزها، کم ریسک ترین معاملات را به انجام رسانید و از این طریق شروع به کسب درآمد کنید.
 
کانال سیگنال ارز دیجیتال مجموعه مدرسان پیشتاز چه ویژگی هایی دارد؟
برای تریدر های تازه وارد
کانال سیگنال ارز دیجیتال مجموعه مدرسان پیشتاز، ویژگی های مثبت زیادی داشته و به راحتی نیاز های کاربران را رفع می کند.
 
ثبت نام در فارکس ، مزایا و معایب فارکس چیست ؟
بزرگترین بازار مالی جهان
بازار فارکس بزرگترین بازار مالی جهان می باشد که به صورت ۲۴ ساعته در پنج روز هفته فعال می باشد . شما در این بازار میتوانید فلزات گرانبها مانند طلا ، نقره و ارزهای کشورها و نفت و ... را خرید و فروش نمایید و با پیش بینی روند بازار کسب سود نمایید.
 
بایننس کوین چیست؟ آموزش خرید و فروش ارز BNB از صرافی های ایرانی
دارایی‌های دیجیتال
ارزهای دیجیتال و صنعت بلاک چین
 
سرنوشت رمزارزهای «مهم» در سال ۲۰۲۳
پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال
اگر بخواهیم در مورد ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ حرف بزنیم، باید ابتدا وضعیت این دارایی‌ها را در سال ۲۰۲۲ بررسی کنیم؛ در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال دوره بسیار سختی را در سال ۲۰۲۲ پشت سر گذاشتند.
 
برای خرید و فروش رمزارزها باید مالیات بپردازیم؟
اظهارات جدید رئیس سازمان امور مالیاتی
در حالی که خرید و فروش رمز ارزها در اغلب کشورها مشمول فرایند پرداخت مالیات نیست، رئیس سازمان امور مالیاتی در گفتگویی جدید قوانین مالیات جدیدی را در خصوص خرید و فروش رمزارزها اعلام کرده است.
 
بانکداری آمریکا خواست ارزهای دیجیتال ممنوع شوند!
غیرفعال شدن بازار کریپتو
رییس کمیته بانکداری ایالات متحده از کمیسیون بورس اوراق بهادار (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) خواست به سمت ممنوعیت ارزهای دیجیتال قدم بردارند.
 
آینده بیت کوین از زبان مدیرعامل صرافی بایننس
توصیه‌های مهم برای خریداران رمزارز
چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس به‌دنبال خروج میلیارد‌ها دلار استیبل‌کوین از صرافی بایننس، اظهار نظرات و توصیه‌های جدیدی را برای فعالان بازار رمزارز ارائه کرده است.
 
آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال تتر
تتر چیست؟
با این‌که چندین استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا وجود دارد، اما تتر محبوب‌ترین آن‌ها است و از نظر حجم معاملات روزانه، شماره یک است و حتی از بیتکوین هم پیشی می‌گیرد. در مقاله امروز قصد داریم شما را با تتر آشنا کنیم و به روش‌های سرمایه‌گذاری در آن بپردازیم.
 
آیا می‌توان با رمز ارزها تحریم ها را دور زد؟
یادداشت/دکتر مهدی کریمی تفرشی
مسئله تاثیر رمزارزها بر تحریم یکی از موضوعاتی است که بعد از شروع جنگ میان روسیه و اوکراین، نگرانی بسیاری از دولتمردان جهان را برانگیخته است.
 
بهترین های ارز دیجیتال میهن سیگنال
صرافی ارز دیجیتال
در این مقاله به شما در انتخاب بهتر صرافی های خارجی و داخلی ، روش های کسب درآمد و بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند کمک میکنیم.
 
سواد رسانه ای؛ این چیزی است که تریدرهای ایرانی از آن غافلند!
احمدرضا قودجانی، بنیانگذار «ایران بیت کوین» از رمزارزها گفت:
تنها دو مساله می تواند بیت کوین را زمین بزند !
 
معرفی بهترین کیف پول‌های بیتکوین برای اندروید
بهترین کیف پول ارز دیجیتال
امروز بسیاری از مردم دوست دارند روی بیتکوین سرمایه‌گذاری کرده و حتی در معاملاتشان به‌جای پول از بیتکوین استفاده کنند. همین موضوع باعث شده تا این ارز دیجیتال فراگیر شود. از آن‌جایی که بیشتر مردم از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند، کیف پول‌های دیجیتال برای اندروید ساخته شده‌اند تا مردم بیتکوین و دیگر ارزهای خود را راحت‌تر مدیریت کنند. با ما همراه باشید تا از این میان تعدادی از بهترین کیف پول‌های بیتکوین را به شما معرفی کنیم.
 
اعلام تورم در آمریکا؛ کمتر از حد انتظار/سرنوشت نهایی بازار رمزارز
آینده بیت کوین در دست تورم
نرخ تورم آمریکا ماه گذشته میلادی ۸٫۵ درصد یعنی کمتر از پیش بینی ها بوده است؛ در حالی که فشارهای تورمی اندکی کمتر شده است.
 
سقوط بازار رمزارزها
علت ریزش بیت کوین و اصلاحات شدید در بازار
بازار رمزارز پس از چند روز سبز، بالاخره وارد یک فاز اصلاحی شدید شد و تحلیلگران گفتند این فاز اصلاحی ناشی از احتیاط سرمایه‌گذاران به دلیل نزدیک شدن به روز چهارشنبه است که داده‌های مهم درباره تورم در آمریکا منتشر می‌شود.
 
ارز دیجیتال اوشن پروتکل OCEAN چیست و چه آینده‌ای دارد؟
آموزش خرید ارز دیجیتال
از جمله پروتکل‌هایی که مبتنی بر بلاک چین و وب است و در زمینه‌ داده‌های اطلاعاتی فعالیت می‌نماید، اوشن پروتکل با نماد OCEAN است که در این نوشتار با آن آشنا می‌شویم.
 
تتر و بیت کوین را از کجا بخریم ؟
نحوه خرید تتر و بیت کوین
اگر می‌خواهید با نحوه خرید تتر و بیت کوین آشنا شوید، به جای درستی آمده‌اید. برخلاف قیمت بیت‌کوین و یا اتریوم که تغییرات روزانه‌ی قیمت در آن‌ها بسیار بالا است، قیمت تتر یک استیبل کوین به شمار می‌رود که هدف آن حفظ ارزش ثابت در بازار کریپتو است. ما در ادامه به بررسی ایکه چگونه می‌توانیم بیت کوین و تتر بخریم می‌پردازیم.
 
آغاز جنون بیت کوین در فاز صعودی
رشد 12 درصدی رمز ارز معروف
بیت کوین در مقیاس هفتگی با رشد 12 درصدی مواجه است و یک بار دیگر فعالان بازار را به این فکر انداخته که احتمالا در حال کف سازی در همین حدود قیمت 20 هزار دلار است تا دوباره وارد فاز صعودی شود.
 
تجربه یک سرمایه‌گذاری لذت‌بخش با اوکی اکسچنج
کسب‌ و کارهای اینترنتی
به افرادی که قصد دارند سرمایه خود را در راه خرید و فروش ارز دیجیتال قراردهند پیشنهاد می‌کنیم، صرافی اوکی اکسچنج را با چندین سال سابقه کاری موفق انتخاب کنند.
 
نخستین و بزرگترین «تورنومنت ترید ایران» با استقبال بینظیر علاقمندان آغاز شد
محمد هلاکوئی خبر داد:
محمد هلاکوئی، چهره شناخته شده تحلیلی حوزه ارزهای دیجیتال با اعلام این خبر گفت: نخستین و بزرگترین «تورنومنت ترید ایران» با استقبال بینظیر علاقمندان، فعالان حوزه ارزهای دیجیتال و تحلیلگران بازارهای مالی آغاز بکار کرد.
 
مرگ بیت‌کوین
حال گل سرسبد رمزارزها خوب نیست
از زمان ظهور بیت‌کوین تاکنون 452 بار مرگش را اعلام کرده اند.
 
ریزش هولناک بیت‌کوین تا ۱۸ هزار دلار
افت ادامه دار قیمت رمزارز معروف
امروز بیت کوین مقاومتی ۱۹ هزار دلاری را هم از دست داد و با ۱۱ درصد افت، به قیمت ۱۸ هزار و ۸۹۱ دلار رسید.
 
ریزش خونین بازار بیت‌کوین و اتریوم/رمز ارز بخریم؟
قتل‌عام در دنیای ارزهای دیجیتال
قتل‌عام بازار رمزارزها بی‌وقفه ادامه دارد؛ این در حالی است برخی کارشناسان به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌کنند در دوران نزولی بودن بازار خرید کنند تا میانگین هزینه‌هایشان را به دست آورند و در بلندمدت سود ببرند.
 
بیت‌کوین در اتاق اوژانس
مهم ترین رمز ارز؛ زیر منطقه حمایتی
یت کوین که دیروز نتوانست از شتاب نزول خود بکاهد، روند نزولی خود را تا زیر منطقه مهم حمایتی 25000 دلار ادامه داد. در ادامه در نزدیکی منطقه حمایتی 23500 دلاری خرس ها(فروشندگان) قدرت گرفتند و باعث شدند قیمت با حدود 20% کاهش، حتی به زیر منطقه حمایتی 22000 دلاری برسد.
 
ریزش تکان دهنده بیت کوین با «درآمدهای ایران» چه خواهد کرد؟
تحلیلگران پیش‌بینی کردند
تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند بهای بیت‌کوین ممکن است به زیر ۲۰ هزار دلار هم برسد؛ کاهش شدید بهای بیت‌‌کوین در کنار افزایش قیمت برق و خاموشی‌ها در ایران به کاهش درآمد‌های دولت منجر خواهد شد.
 
مراقب سرقت ارزهای دیجیتال تان باشید!
دزدیده شدن رمزارزها
برخی از سارقان فکر می‌کنند اگر ارز دیجیتال یک نفر را بدزدند کار تمام است و هیچ‌کس آن‌ها را پیدا نمی‌کند.
 
تحلیل بیت‌کوین بر اساس داده‌های ترکیبی
آیا ترمز نزول بیت‌کوین پس از 9 هفته کشیده شده است؟
بیتکوین با ثبت نهمین کندل منفی در بازه زمانی هفتگی همچنان در حال رکوردشکنی است اما عوامل مثبت متعددی در ابتدای هفته جاریِ بازارهای جهانی موجب شد که بیت‌کوین در تایم فریم روزانه با توجه به داده‌های PCE، بهبود شرایط قرنطینه در چین (درایورهای کلان)، عملکرد مثبت بازار سهام و...، سرانجام خود را از سطح حمایتی 28 الی 29 هزار دلار بالا کشیده، و تا لحظه نگارش این یادداشت، محدوده 31700 دلار را هم به ثبت رساند.
 
بیت‌کوین بازار را پس گرفت!
در مرز ۳۰ هزار دلار
بیت‌کوین نسبت به ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵/۵ درصد رشد کرد و باز هم به مرز ۳۰ هزار دلار رسید.
 
نخستین و بزرگترین «تورنومنت ترید ایران» بزودی برگزار می شود
محمد هلاکوئی در گفت و گو با آسیانیوز:
یک چهره شناخته شده تحلیلی در حوزه ارزهای دیجیتال اعلام کرد: نخستین و بزرگترین «تورنومنت ترید ایران» بزودی برگزار خواهد شد.
 
کاردانو و آپدیت جدید
تاثیر آپدیت جدید کاردانو بر روند آتی آن
کاردانو یکی از محبو‌ترین آلت کوین هاست و بسیاری از علاقه مندان این ارز همواره پیگیر خبرهای مربوط به آن بوده ‌اند ، حال با نزدیک شدن به آپدیت جدید این شبکه علارغم بازار نزولی این روزها توجه بسیاری به سمت کاردانو جلب شده است.و اما مختصری از تاریخچه کاردانو:
 
تحلیل بیت‌کوین توسط لارک دیویس تحلیلگر برجسته:
بازگشت کورسوی امیدی به اردوگاه خریداران
سرویس رمزارز آسیا نیوز: لارک دیویس (Lark Davis)، تحلیل‌گر معروف ارزهای دیجیتال درباره وضعیت فعلی بیتکوین تحلیلی ارائه داده است از این قرار: بیت کوین امروز با واگرایی صعودی عظیمی مواجه شده است. آخرین باری که شاهد چنین اتفاقی بودیم در سال ۲۰۲۱ بود، آیا این نکته می‌تواند نشانه آغاز یک رالی بزرگ باشد؟
 
ماه می ماه فروش
تحلیل بازار(بیت‌‌کوین، اتریوم، بازار سهام)
هر کسی عبارت «ماه می ماه فروش » را ابداع کرده است ، بینش درخشانی درباره بازار داشته است. عملکرد ارزهای دیجیتال و بازارهای سهام در سه هفته گذشته نشان داده است که این عبارت هنوز هم صادق است.
 
اخبار آخر هفته بازار جهانی رمزارزها:
کاردانو،لونا،میکرواستراتژی، متامسک
پس از ریزش کم سابقه بازار رمزارزها در هفته گذشته به نظر می‌رسد نهنگ‌های( خریداران بزرگ) حوزه رمزارزها فعال شده اند و قصد دارند از پائین آمدن قیمت‌ها بهره ببرند، البته هنوز بسیار زود است به این نتیجه برسیم که روند نزولی به اتمام رسیده است و روند صعودی در پیش است
 
تحلیل بیت‌کوین از چند منظر
قیمت بیت‌کوین می تواند تا 35 هزار دلار افزایش یابد،اما ..
سرویس رمزارز آسیانیوز:بسته شدن قیمت روزانه بالای 30000 دلار می تواند نشانه‌ای از آماده شدن قیمت بیت‌کوین برای یک روند کوتاه مدت صعودی باشد، اما بسیاری از تحلیلگران در مورد بازگشت روند صعودی تردید دارند،آلت‌کوین‌ها نیز دیروز با جهش قمیت صعودی کمی تسکین یافتند زیرا وحشت اولیه ناشی از فروپاشی بیت کوین Terra's UST و پیوند دلاری آن با چندین استیبل کوین شروع به کاهش کرد در نتیجه معامله‌گران دوستدار ریسک به دنبال افزایش دارایی‌ها در پایین‌ترین سطح سالانه دست به خرید زدند.
 
نگرانی‌ها درباره تتر
مدیر ارشد فناوری تتر: تتر در حال تثبیت است
سرویس رمزارز آسیانیوز: همزمان با روند نزولی بازار رمزارزها در این روزها سقوط ارزش استیبیل‌کوین پلت‌فرم لونا LUNA/UST منجر به ایجاد نگرانی زیاد درباره سایر استیبیل‌کوین‌ها شده است، و بسیاری از استیبیل‌کوین‌های دیگر در حفظ ثبات ارزش خود در نسبت به دلار با چالش روبرو هستند،
 
استخراج بیت کوین بهتر است یا اتریوم؟
بیت کوین و اتریوم
اگر آماری از میزان محبوبیت ارزهای دیجیتال تهیه کنیم، دو اسم در صدر لیست و به عنوان محبوب‌‌ترین‌ها هستند: «بیت کوین» و «اتریوم». حال اگر بخواهیم دست به انتخاب بزنیم، باید کدام یک از این دو را انتخاب کنیم؟ این سوالی است که این مقاله سعی در پاسخ آن دارد.
 
بیت‌کوین بر لبه تیغ
تحلیل بیتکوین بر اساس داده های درون زنجیره ای و تحلیل تکنیکال
سرویس رمزارز آسیا نیوز:بر اساس آخرین گزارش گلس‌نود پلتفرم معتبر تحلیل داده های درون شبکه‌، سرمایه‌گذاران بیت‌کوین در حال انتقال دارایی‌های خود به صرافی‌ها هستند تا پرتفوی خود را کاهش دهند.
 
هشدار به کاربران ایرانی: دارایی خود را از کیف پول سیف‌پَل خارج کنید
کیف پول سیف‌پَل احراز هویت را اجباری می کند
سرویس رمز ارز آسیا نیوز: پس از تحریم های وضع شده صرافی بایننس علیه کاربران ایرانی بسیاری از کاربرانی ایرانی از کیف پول سیف پل برای استفاده از امکانات این صرافی استفاده می‌کردند چرا که کاربران با وصل کردن کیف پول سیف پل به صرافی بایننس به نوعی محدودیت های بایننس را دور می زدند و از این طریق معاملات خود را انجام می دادند،اما ..
 
آیا شیبا اینو قاتل دوج کوین است؟
تفاوت‌های شیبا اینو و دوج کوین
معامله‌گران چینی بازار کریپتوکارنسی ارز شیبا را از بین برنده دوج‌کوین می‌دانند و آن را «قاتل دوج‌کوین» می‌نامند. طرف‌داران دوج‌کوین نگرانی‌هایی دارند و نمی‌دانند پروژه شیبا قرار است چه اقداماتی علیه دوج‌کوین انجام دهد. واقعاً شیبا اینو قاتل دوج کوین است؟ این جمله چقدر به واقعیت نزدیک است؟
 
کدام ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت خوب است؟
بهترین راه برای سودآوری در بازار
سرمایه‌گذاری بلند مدت در ارزهای دیجیتال، به‌نوعی سرمایه‌گذاری گفته می‌شود که در آن فرد برای مدت حداقل 6 ماه بیت کوین یا سایر دارایی‌های دیجیتالی خود را نگه می‌دارد. اگرچه بسیاری از سرمایه‌گذاران فضای کریپتوکارنسی، به دنبال سود بردن از نوسانات قیمت از طریق یک استراتژی کوتاه‌مدت هستند، اما بهترین راه برای سودآوری در بازار، سرمایه‌گذاری بلندمدت است. در واقع سرمایه‌گذاری بلندمدت، سرمایه‌گذاران را از نوسانات بازار نجات داده و ریسک سرمایه‌گذاری را به‌شدت پایین می‌آورد.
 
تحلیل بیت‌کوین بر اساس داده‌های ترکیبی
ترس در اردوگاه خریداران بیت‌کوین
به گزارش سرویس رمزارز آسیا نیوز:قیمت بیت‌کوین در انتهای هفته جاری (تقویم بازار جهانی) مجددا به زیر 40 هزار دلار رسیده است، به عقیده برخی از تحلیلگران داده‌های ترکیبی نشان از این دارد که کاهش قیمت بیت‌کوین تا زیر 40 هزار دلار به عدم اطمینان معامله‌گران دامن خواهد زد.
 
آموزش جامع ثبت نام و معامله در صرافی ارز دیجیتال کوکوین
جایگزین صرافی بایننس برای معامله گران ایرانی
یادداشت‌های آموزشی سرویس زمزارز آسیا نیوز: در یادداشت قبل به معرفی و آموزش کار با بزرگترین صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال(یونی سواپ) پرداختیم در این یادداشت برای آن دسته از کاربران که ترجیح می‌دهند در یک صرافی متمرکز به معامله گری بپردازند به معرفی و آموزش صرافی کوکوین می پردازیم که پس از ایجاد محدودیت صرافی محبوب بایننس برای ایرانیان می تواند جایگزین مناسبی برای این صرافی باشد.
 
آموزش صرافی غیر متمرکز یونی سواپ
صرافی های غیر متمرکز ارز دیجیتال
یکی از چالش‌های معامله‌گران در کشوررهایی مثل ایران که با محدودیت‌های از قبیل تحریم روبرو هستند این است که بدون ترس از مسدود شدن حساب در چه پلتفرم معاملاتی و یا صرافی به معامله بپردازند، برخی از بزرگترین صرافی های متمرکز رمزارزها مانند بایننس در پی تحریم‌های وضع شده علیه برخی کشورها برای برخی از کشورها از جمله ایران ممنوعیت استفاده از پلتفرم خود را وضع کرده‌اند ...
 
اجلاس هفته بلاک چین پاریس
5 نکته کلیدی اجلاس هفته بلاک‌چین پاریس
به گزارش سرویس رمزارز آسیا نیوز: این هفته در پاریس اجلاسِ هفته بلاک‌چین پاریس برگزار شد و در این رویداد نظرات CZ، براد گارلینگ هاوس و پائولو آردوینو در مورد موضوعات مربوط به مقررات رمز ارزها، شکایت SEC از ریپل و کشورهای اروپایی که دارایی های دیجیتال را پذیرفته اند، بود.
 
متاورس متا(فیسبوک) در لبه تیز انتقادها
نگرانی درباره متاورس: آیا باید نگران متاورس زکربرگ باشیم؟
به گزارش سرویس رمزارز آسیا نیوز:فرانسیس هاوگن که پیش از این علیه فیسبوک افشاگرایی‌های روشنگرانه‌ای کرده بود، اکنون تمرکز خود را به متاورس این شرکت معطوف کرده است. او نگران این است که آیا متا حریم خصوصی و اطلاعات بسیار حساس کاربران را مدیریت خواهد کرد؟
 
گلسنود: بازار نزولی کنونی به بدی بازارهای قبلی نیست
سه چهارم آدرس های بیتکوین با وجود کاهش قیمت همچنان در سود هستند
به گزارش سرویس رمزارز آسیا نیوز: پلتفرم تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره گلسنود Glassnode در گزارش هفتگی خوداعلام کرده است که سه چهارم آدرس‌های بیت‌کوین با وجود روند نزولی اخیر همچنان در سود هستند.
 
متاورس چیست؟ (بخش سوم)
پرسش‌های تکمیلی درباره متاورس
در دو یادداشت پیشین به تاریخچه ،چیستی مفهمومی، شیوه کار متاورس و نهایتا متاورس و رمزارزها پرداختیم در این یادداشت به چند پرسش تکمیلی خواهیم پرداخت.
 
متاورس چیست (بخش دوم)
متاورس چگونه کار می‌کند؟/ متاورس و رمزارزها
در یادداشت نخست درباره متاورس به تاریخچه، مفهوم و چیستی آن پرداختیم در این یادداشت موضوعات و پرسش‌های زیر خواهیم پرداخت: متاورس چگونه کار می‌کند و چه انواعی دارد؟ آیا رمزارزها کلید متاورس هستند؟
 
بهترین کیف پول سخت افزاری یا والت فیزیکی برای ارز دیجیتال کدام است؟
ذخیره و مدیریت ارز های دیجیتال
انتخاب بهترین کیف پول سخت افزاری یا همان والت فیزیکی نیاز به بررسی فاکتورهای مختلفی دارد، هرکدام از کیف پول های سخت افزاری ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارد، ما باید بر اساس نیاز خود بهترین را شناسایی کنیم. در این مقاله قصد داریم تعدادی از شناخته شده ترین و محبوب ترین Hardware Wallet های بازار ارز دیجیتال را به شما عزیزان معرفی کنیم، با داتیس نتورک همراه شوید.
 
متاورس چیست؟ (بخش اول)
تاریخچه و مفهوم متاورس
یادداشت اختصاصی سرویس رمزارز آسیا نیوز: این روزها، بسیاری در مورد "متاورس" به عنوان تحول بزرگ بعدی که زندگی آنلاین ما و چه بسا کل زندگی ما را تغییر می‌دهد صحبت‌ می‌کنند.
 
آزادی اقتصادی و رمزارزها
چگونه رمزارزها آزادی اقتصادی را ممکن می کنند؟
یادداشت آخر هفته سرویس رمزارز آسیانیوز: امروزه شواهد بسیاری در تائید این موضع وجود دارد که پذیرش و استفاده بیشتر رمزارزها آزادی اقتصادی را در جهان افزایش می‌دهد، زیرا رمزارزها بسیاری از کاستی‌های سیستم مالی فعلی را که مانع آزادی اقتصادی می‌شود، برطرف می‌کنند.
 
افزایش شصت درصدی میلیاردرهای رمزارزی در یک سال
چه کسانی در فهرست ثروتمندان رمزارز سالانه فوربس قرار گرفتند؟
به گزارش سرویس رمزارز آسیانیوز: در حال حاضر نوزده میلیاردر در فهرست ثروتمندان رمزارز وجود دارد، طی یک سال اخیر به جمع ثروتمندترین مدیران و بنیانگذاران این صنعت هنف نفر دیگر اضافه شده‌اند.
 
دوستداران بیت کوین زیادتر می شوند/دلایل پرطرفدار شدن سرمایه گذاری دیجیتال
نتیجه یک آمارگیری معتبر درباره محبوبیت روزافزون رمزارزها
نتیجه یک آمارگیری معتبر نشان داد که حتی با هشدار قانون‌گذاران درباره خطرات بازار و تلاش برای تنظیم صنعت، دارایی‌های دیجیتال همچنان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.
 
ورودی به  ETF‌های بیت کوین کانادا به بالاترین حد خود رسید
احتمالا انباشت بیت‌کوین ادامه دارد
به گزارش سرویس رمزارز آسیانیوز:جریان خروجی بیت‌کوین از صرافی‌ها به بالاترین حد سالانه رسیده است، این بدان معناست که بازیگران سازمانی همچنان بر این عقیده‌اند که بیت‌کوین‌های بیشتری را خرید و نگهداری کنند.
 
آیا واقعا اتریوم بهترین بلاک چین برای تاسیس DAO است؟
بلاک‌چین‌های رقیب اتریم در موضوع DAO
به گزارش سرویس رمزارز آسیانیوز: تسلط اتریوم به عنوان یک بلاک چین برگزیده در مقوله سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز یا همان دائوها (DAO) همچنان قوی است، اما مواردی در بلاک‌چین های دیگر وجود دارد که ممکن است از برخی جهات نسبت اترویم مناسب‌تر باشند.
 
درخواست کمک صنعت طلا از بلاک‌چین، رقابت بر سر انباشت بیت‌کوین
اخبار خوش بیت‌کوین
به گزارش سرویس رمزارز آسیانیوز: فناوری بلاک‌چین به کمک یک صنعت مالی قدیمی دیگر می‌آید.در همین حال، رقابت برای انباشت بیت‌کوین بسیار داغ شده است.
 
قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ و پس از جنگ اوکراین
تازه ترین پیش بینی درباره رشد ارز دیجیتال
بیت‌کوین به دنبال جنگ اوکراین و بعد از فرمان اجرایی رمزارزها شروع به رشد کرد و در این حال فرمان اجرایی تاثیراتی بر بازار رمزارزها در بلندمدت خواهد داشت.
 
اتریوم مانند نیویورک است
اتریوم مانند نیویورک است: وسیع، گران و در برخی مناطق خاص شلوغ
«اتریوم مانند شهر نیویورک است: وسیع، گران و در برخی مناطق خاص شلوغ. با این حال، غنی‌ترین اکوسیستم کاربردی را نیز دارد.»
 
بیت‌کوین طلای دیجیتال
به گزارش سرویس رمزارز آسیا نیوز: به نظر می رسد بیت‌کوین مجددا در حال بازیابی همبستگی خود با طلا است، و این نکته مورد توجه فعالان بازار رمزارزها و حتی سایر فعالان اقتصادی قرار گرفته است.
 
سرمایه‌‌گذاری 1/5 میلیارد دلاری درweb3
خانم کیتی هاون، سرمایه گذار ارزهای دیجیتال و عضو هیئت مدیره صرافی کوین‌بیس وپلتفرم اوپن‌سی اعلام کرد که 1/5 میلیارد دلار برای صندوق جدید خود، هاون ونچور Haun Ventures جمع آوری کرده است.
 
خزانه داری آمریکا: رمزارزها تهدید نیستند
خبری خوش برای رمزارزها
گزارش اختصاصی سرویس رمزارز آسیا نیوز: وزارت خزانه‌داری ایالات متحده اخیراً اعلام کرده است که امکان فعالیت غیر قانونی قابل توجه در شبکه بیت‌کوین و آلت‌کوین ها وجود ندارد، با این تفاسیر زمان آن رسیده است که سیاست‌گذاران در تمامی کشورها روایت منفی علیه رمزارزها را تغییر دهند و با زدن برچسب «فعالیت غیرقانونی» به رمزارزها در میان فعالان این حوزه ایجاد ترس بی دلیل نکنند.
 
تحلیل بیت‌کوین بر اساس رفتار ماینرهای بیت‌کوین
ماینرهای دارای بیشترین بیتکوین بی وقفه در حال گسترش خود هستند
به گزارش سرویس رمزارز آسیا نیوز : ماینرهای دارای بیشترین بیتکوین بی وقفه در حال گسترش خود هستند ،طبق معیارهای ماینینگ یا همان استخراج بیت‌کوین، ماینرها نه تنها از میزان استخراج خود نکاسته‌اند و سخت کار می‌کنند، بلکه می خواهند هش‌ریت (نرخ میزان استخراج) خود را نیز به طرز چشمگیری افزایش دهند.
 
بازی‌های متاورسی به عنوان شغل بلقوه تمام وقت
مدیر عامل یک پلتفرم بازی درآمدزای متاورسی(بازی بالتازار) اخیرا در گفتگویی اعلام کرده است که "بسیاری آماده هستند تا مشاغل دیگر خود را ترک کنند تا به جای آن بازی‌های درآمدزا (play-to-earn NFT gaming) انجام دهند."
 
اختلاف نمایندگان کنگره فعلا به نفع رمزارزهاست
از آنجا که سیاست های دولت ایالات متحده در باره رمزارزها و قانون‌گذاری در این زمینه موضوع بسیاری مهمی برای جامعه رمزارها به ویژه جامعه رمزارز در ایران است، سرویس رمزارز آسیا نیوز تازه ترین اخبار در این زمینه را پیگیر خواهد شد، آخرین خبرها حاکی از این است که دامنه اختلاف بر سر سیاست‌گذاری در این زمینه از رقابت بین دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه به رقابت درون احزاب به ویژه درون حزب دموکرات کشیده شده است
 
بیت‌کوین ونیز است
اگر کسی می دانست رنسانس در راه است چه می شد؟
نوشتار زیر ترجمه مقدمه یک کتاب تازه و جذاب است با عنوان "بیت‌کوین ونیز است" نوشته آلن فارینگتون و ساشا مایرز، البته مقدمه این کتاب را الکس گلادشتاین از فعالان برجسته حقوق بشر نگاشته است ، ترجمه این مقدمه به مناسبت آغار به کار سرویس رمزارز آسیا نیوز آنلاین تقدیم مخاطبان می گردد،در سرویس رمزارز آسیا نیوزآنلاین تلاش خواهیم کرد علاوه بر ارائه اخبار،تحلیل و گزارش های به روز و دقیق حوزه رمزارزها و بلاک‌چین درباره اهمیت این حوزه از منظر آینده پژوهی نیز ایده های مهمی را با شما در میان بگذاریم
 
« قبلی ۱ صفحه ۲ از ۲ بعدی »