صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۱
کد خبر: 9093
گزارشگر: 213
۸۸۹
۰
۰
۵
نتیجه یک آمارگیری معتبر درباره محبوبیت روزافزون رمزارزها

دوستداران بیت کوین زیادتر می شوند/دلایل پرطرفدار شدن سرمایه گذاری دیجیتال

دوستداران بیت کوین زیادتر می شوند/دلایل پرطرفدار شدن سرمایه گذاری دیجیتال
نتیجه یک آمارگیری معتبر نشان داد که حتی با هشدار قانون‌گذاران درباره خطرات بازار و تلاش برای تنظیم صنعت، دارایی‌های دیجیتال همچنان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

به گزارش آسیانیوز، نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز نشان می‌دهد که از هر پنج بزرگسال آمریکایی، یک نفر بر ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری، معامله یا از آن‌ها استفاده کرده است.

این آمار نشانه دیگری است که حتی با هشدار قانون‌گذاران درباره خطرات بازار و تلاش برای تنظیم صنعت، دارایی‌های دیجیتال همچنان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

نظرسنجی از آمریکایی ها

همچنین نیمی از مردان بین 18 تا 49 سال گفتند که در حوزه رمزنگاری که بالاترین سهم را در بین تمام گروه‌های جمعیتی دارد، کار کرده‌اند.

40 درصد سیاه‌پوستان آمریکایی گفتند که از رمزنگاری معامله کرده یا از آن استفاده کرده‌اند، در حالی که 42 درصد همه افراد بین 18 تا 34 سال همین را گفتند.

این واقعیت که 21 درصد از 1000 آمریکایی که در نظرسنجی شرکت کردند گفتند که حداقل یک بار از رمزارز استفاده کرده یا روی آن سرمایه گذاری کرده اند، نشان می دهد که صنعت جوان در سال های اخیر چقدر رشد کرده است.

دارایی های دیجیتال با تلاش کاپیتول هیل برای معرفی قوانین جدیدی برای بازار گسترش یافته است.

طرفداران کریپتو می گویند دارایی هایی مانند بیت کوین، اتریوم و استیبل کوین ها سرعت تراکنش بهتر، هزینه های کمتر، حریم خصوصی، امنیت و فرصتی برای ارائه خدمات مالی به جوامعی که دارای بانک ضعیف هستند را ارائه می دهند.

البته  حدود 56٪ - هم گفتند که احساس بی طرفی می کنند یا در مورد صنعت کریپتو مطمئن نیستند./اقتصاد نیوز

https://www.asianews.ir/u/63h
اخبار مرتبط
به گزارش سرویس رمزارز آسیانیوز:جریان خروجی بیت‌کوین از صرافی‌ها به بالاترین حد سالانه رسیده است، این بدان معناست که بازیگران سازمانی همچنان بر این عقیده‌اند که بیت‌کوین‌های بیشتری را خرید و نگهداری کنند.
بیت‌کوین به دنبال جنگ اوکراین و بعد از فرمان اجرایی رمزارزها شروع به رشد کرد و در این حال فرمان اجرایی تاثیراتی بر بازار رمزارزها در بلندمدت خواهد داشت.
به گفته بانک مرکزی رمزارز ملی در سال ۱۴۰۱ وارد بازار خواهد شد و قرار است جایگزین اسکناس شود.
تحلیلگران کیتکو پیش‌بینی کردند طلا همچنان به عنوان یک دارایی جایگزین درخشان می درخشد و درباره قیمت طلا در کوتاه مدت توضیحاتی ارایه داده اند.
در حالی که بیانیه خزانه داری آمریکا توسط جنت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده یک روز زودتر منتشر و در ادامه محتوای مربوط به آن حذف شد؛ جزییاتی جهانی را برای برخی فعالان اقتصادی فاش کرد.
در حالی که استفاده از رمز ارزها توسط روسیه برای دور زدن تحریم‌های آمریکا با واکنش شدید قانون‎گذاران آمریکا مواجه خواهدشد، خرید بیت کوین در روسیه و اوکراین افزایش یافته است و در این باره پیامدهای بلندمدت مثبت و منفی برای ارزهای دیجیتال قابل تامل است.
​آمریکا و کشورهای اروپایی بر سر قطع دسترسی برخی بانک‌های روسیه به سوئیفت، توافق کردند؛ در حالی که بازارهای طلا، نفت و رمزارز، به تحریم جدید روسیه در رابطه با سوئیفت، واکنش نشان دادند.
با آغاز حمله روسیه به اوکراین بازارهای سهام در سراسر دنیا همگی افتی شدید را تجربه کردند و وضعیت طلا و نفت نیز شوکه کننده شد.
بازار رمزارز امروز نیز سرخ پوش بود و بیت کوین به عقبگرد در کانال ۳۰ هزار دلاری ادامه داد.
بازارهای مالی به اخبار جنگ روسیه واکنش نشان داده‌اند؛ به گونه‌ای که اونس جهانی افزایشی است و نفت نیز گران شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید