صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۰
کد خبر: 10590
گزارشگر: 2
۸۴۷
۰
۰
۲
کسب‌ و کارهای اینترنتی

تجربه یک سرمایه‌گذاری لذت‌بخش با اوکی اکسچنج

تجربه یک سرمایه‌گذاری لذت‌بخش با اوکی اکسچنج
به افرادی که قصد دارند سرمایه خود را در راه خرید و فروش ارز دیجیتال قراردهند پیشنهاد می‌کنیم، صرافی اوکی اکسچنج را با چندین سال سابقه کاری موفق انتخاب کنند.

هنگامی که اوضاع اقتصادی در سرتاسر جهان مختل شد و خیلی از کسب‌وکارها توان خود را از دست دادند و متوقف شدند، یک‌سری افراد از این شرایط نهایت استفاده را کردند و کسب‌وکارهای اینترنتی و مجازی به راه انداختند. این بیزنس‌ها در نگاه اول از نظر مردم کلاه‌برداری محسوب می‌شدند، اما بعدها به این نتیجه رسیدند این کسب‌وکارهایی که توسط شبکه‌های معتبر در سرتاسر جهان معرفی می‌شوند، می‌توانند آینده خوبی را برای آن‌ها رقم بزنند. برهمین اساس هنگامی‌که ارزهای دیجیتال روی کار آمدند افراد زیادی براساس شنیده‌های خود بدون داشتن آگاهی سرمایه‌های گزاف خود را در این راه قرار دادند.
برخی افراد به‌صورت شانسی و معجزه‌آسا سود زیادی را به جیب زدند، اما اشخاص دیگر مجبور شدند ضرر و زیان زیادی را متحمل شوند. اگر بخواهیم به‌طور مختصر این بیزینس را معرفی کنیم باید بگوییم سرمایه‌گذاری و خریدوفروش پول‌های دیجیتالی را بیزینس ارز دیجیتال می‌نامند. از انواع متفاوت این ارز می‌توان به خرید شیبا، ماتیک، ادت، ترون، اتریوم، بیت کوین و ... اشاره کرد. رتبه اول این ارزها به بیت کوین تعلق می‌گیرد که در همان ابتدا مورد توجه سرمایه‌گذاران زیادی قرار گرفت. به بیان دیگر می‌توانیم بگوییم بیت کوین مادر تمام ارزهای نام‌ برده ‌شده بوده و الگوی آن‌ها به حساب می‌آید. به افرادی که قصد دارند سرمایه خود را در راه خرید و فروش ارز دیجیتال قراردهند پیشنهاد می‌کنیم، صرافی اوکی اکسچنج را با چندین سال سابقه کاری موفق انتخاب کنند. این صرافی بر اساس قدرت و نفوذی که دارد سرمایه گذاران را به سوددهی فراوانی رسانده و از تمام سرمایه آن‌ها به خوبی محافظت می‌کند. ناگفته نماند شما می‌توانید از پشتیبانی سایت اوکی اکسچنج بهره ببرید و اطلاعات لازم را در زمینه ارزهای دیجیتال کسب کنید‌.

 

معرفی شیبا اینو ارزی محبوب و پرطرفدار

 

رقیبی سرسخت برای دوج کویل که به‌عنوان بهترین ارز در جهان شناخته شد و عنوان ارز فقرا را به خود اختصاص داد، شیبا اینو بود. نماد این ارز به یک سگ ژاپنی از نژاد شیبا اینو بر‌می‌گردد. موفق‌ترین و درعین‌حال پر تناقض‌ترین ارزی است، که توانسته در چند سال گذشته توجه تریدرها را به خود جلب کند. شیبا اینو یک توکن مبتنی بر اتریوم بوده، که برخلاف ارزهای پرقدرت دیگر بلاک چین مختص به خود را ندارد و برروی بلاک چین اتریوم پیاده‌سازی شده‌است. شیبا اینو توسط شخصی ناشناس با نام مستعار ریوشی طراحی شد و توانست پس از گذشت مدت زمان کوتاهی در جهان زبانزد شود. به جرئت می‌توان گفت در وهله اول تنها، نماد این ارز که سگ خندان و بامزه را نشان می‌دهد، باعث شده نظر و توجه سرمایه‌گذاران زیادی به آن جلب شود.

این ارز همانند دوج کوین در دسته میم کوئین‌ها قرار گرفته و در همان ابتدای روی کار آمدن نیز تلاش کرد تا دوج کوین را از پا درآورد. اما بزرگ‌ترین ضعف شیبا اینو به این مسئله برمی‌گردد، که تحت عنوان یک سرگرمی طراحی‌شده و قابلیت دریافت سرمایه‌های هنگفت را ندارد. شیبا اینو نه تنها رقیب سر سخت دوج کوین محسوب می‌شود، بلکه از نظر اکثر مردم در نقاط مختلف جهان، این ارز نسخه‌ای طراحی شده از دوج کوین است، که قابلیت‌های جدید و بیشتری نسبت به دوج کوین دارد. برای این‌که بتوانید به خرید شیبا بپردازید و سود زیادی بدست آورید، به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل‌از هر اقدامی اطلاعات لازم را در رابطه با این ارز کسب کرده و با اخبار به‌روز آن همراه باشید تا به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید.

خرید شیبااینو

آینده درخشان ماتیک محبوبیت ارز‌های دیگر را تهدید می‌کند!

 

پالی گان یا ارز دیجیتال ماتیک که از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز بوده و روزبه‌روز تقاضا و درخواست برای فراگیر شدن آن افزایش می‌یابد. از مهم‌ترین بستر قراردادهای هوشمند اتریوم همین، ماتیک است. درحال‌حاضر به دلیل یک‌سری مشکلات سیستمی سرعت ماتیک افت کرده و هزینه تراکنش‌ها در آن افزایش یافته ‌است. که تیم توسعه‌دهنده‌ی ماتیک در تلاش هستند این مشکل را هر چه زودتر برطرف کرده و محبوبیت بیش‌از پیش به ماتیک ببخشند. توجه داشته باشید، این ارز دو اسم ندارد بلکه پالی گان نام سابق این ارز بوده و درحال‌حاضر با اسم ماتیک در سرتاسر جهان شناخته شده ‌است. توکن این شبکه ماتیک بوده، که در جهت محافظت از شبکه، پرداخت هزینه‌ها و پاداش مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید ارز ماتیک یک قابلیت منحصربه‌فرد داشته که می‌تواند به بلاک چین‌ متصل شود و از ویژگی‌های این شبکه قدرتمند بهره ببرد. شبکه این ارز چهار لایه مجزا داشته که می‌توان به لایه اجرایی، لایحه امنیت، لایه اتریوم و لایه‌ پالی گان اشاره کرد. که در این قسمت هر کدام از این لایه‌ها را به‌طور مختصر شرح می‌دهیم.
لایه اجرایی: اجرای تراکنش‌ها در حیطه مسئولیتی این لایه قرار داشته و خود به دو قسم لایه اجرایی و منطقی تقسیم بندی می‌شود.
لایه اتریوم: لایه ابتدایی بوده، که تمامی لایه‌ها تحت دستور و حکم این لایه عملکردهای خود را به اجرا می‌گذارند. این لایه اجباری نیست و بلاک چین می‌تواند در جهت آزادی خود به طور کلی از این لایه صرف نظر کند و آن را نادیده بگیرد.
لایه امنیت: این ناحیه امنیت بلاک چین را تامین کرده و کاملاً اختیاری است. البته ناگفته نماند بهره‌گیری از این لایه سرعت تراکنش را زیاد می‌کند.
لایه پالی گان: این لایه برای تولید بلوک، رسیدن به اجماع محلی و جمع آوری تراکنش‌ها طراحی شده، در نتیجه میزبان بلاک چین‌های مستقل است.
خرید ارز ماتیک آیا ترون می‌توانند با ارزهای نوپا دیگر رقابت کند؟

 

این ارز توسط جاستین سان در سال ۲۰۱۷ طراحی شد. اما به طور کلی در سال ۲۰۱۸ این ارز با نام TRX در سرتاسر جهان به تریدرها و سرمایه گذاران معرفی شد. جاستین بیان می‌کند که هدف از طراحی این ارز کمک کردن به تولید کنندگان محتوا در زمینه خرید ارزهای مختلف بوده است. ترون با قدرت و نفوذ فوق‌العاده‌ای که داشت توانست تمام شبکه‌های اجتماعی از جمله یوتیوب، فیسبوک و گوگل را زیر سلطه خود قرار دهد. این ارز بر اساس محبوبیت فراوانی که کسب کرد به این فکر رسید که با سایر ارزهای دیجیتال به رقابت بپردازد تا خرید ترون در جهان در رده اول قرار بگیرد.
خرید ترون برای این‌که بتوانید در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال بهترین عملکرد را داشته باشید و به سوددهی فراوان برسید. به شما پیشنهاد می‌کنیم به صرافی اوکی اکسچنج به نشانی ok-ex.io کرده و از پشتیبانی فوق العاده این سایت بهره ببرید.

https://www.asianews.ir/u/77t
اخبار مرتبط
یت کوین که دیروز نتوانست از شتاب نزول خود بکاهد، روند نزولی خود را تا زیر منطقه مهم حمایتی 25000 دلار ادامه داد. در ادامه در نزدیکی منطقه حمایتی 23500 دلاری خرس ها(فروشندگان) قدرت گرفتند و باعث شدند قیمت با حدود 20% کاهش، حتی به زیر منطقه حمایتی 22000 دلاری برسد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید