صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۵ آذر ۱۴۰۱ / ۲۳:۲۲
کد خبر: 12710
گزارشگر: 213
۱۵۷۱
۰
۰
۴
توصیه‌های مهم برای خریداران رمزارز

آینده بیت کوین از زبان مدیرعامل صرافی بایننس

آینده بیت کوین از زبان مدیرعامل صرافی بایننس
چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس به‌دنبال خروج میلیارد‌ها دلار استیبل‌کوین از صرافی بایننس، اظهار نظرات و توصیه‌های جدیدی را برای فعالان بازار رمزارز ارائه کرده است.

به گزارش آسیانیوز، مدیرعامل صرافی بایننس به تازگی توصیه‌هایی درباره شیوه نگهداری از دارایی‌های دیجیتال به کاربران کرده است. او باور دارد که نگهداری دارایی‌ها در کیف‌پول شخصی خطرناک است.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس به‌دنبال خروج میلیارد‌ها دلار استیبل‌کوین از صرافی بایننس، اظهار نظرات و توصیه‌های جدیدی را برای فعالان بازار رمزارز ارائه کرده است.

به نوشته تجارت نیوز، چانگ پنگ ژائو که با نام CZ در بازار کریپتو شناخته می‌شود درباره نگهداری شخصی (self-custody) دارایی‌های دیجیتال به کاربران هشدار داده است.

او اظهار کرد که احتمالا ۹۹ درصد از افرادی که دارایی‌های دیجیتال خود را در کیف‌پول‌های شخصی نگه می‌دارند، به روشی دارایی خود را از دست خواهند داد. چانگ پنگ ژائو سال‌هاست که جزو طرفدار نگهداری شخصی دارایی‌هاست چرا که باور دارد این حق طبیعی هر انسان است. اما او به کاربران توصیه کرده است که شیوه درستی را برای نگهداری شخصی دارایی‌های خود انتخاب کنند.

ژائو در مصاحبه خود در تاریخ ۱۴ سپتامبر، استفاده از کیف‌پول‌های شخصی رمزارزی را خطرناک خواند و گفت که نگهداری رمزارزها توسط شخص به هیچ عنوان بدون ریسک نیست. او پیشنهاد داد که بهتر است برای از دست ندادن سرمایه، دارایی‌های دیجیتال در کیف‌پول‌های موجود در صرافی‌های متمرکز نگهداری شود. ژائو گفت:« بسیاری از افراد توانایی نگهداری بک‌آپ از کد امنیتی خود را ندارند. ممکن است کد امنیتی کیف‌پول خود را روی ورق یادداشت کنند و فرد دیگری آن ورق را ببیند و دارایی‌هایشان را به سرقت ببرد.»

مدیرعامل بایننس همچنین به این مسئله اشاره کرد که در صورت نگهداری رمزارزها در کیف‌پول شخصی و فوت دارنده دارایی‌ها، امکان انتقال آن به فرزند یا وارث دارنده کیف‌پول ممکن نیست. اما صرافی بایننس می‌تواند با فرآیندی استاندارد، این کار را انجام دهد.

تعطیلی صرافی‌های متمرکز از زبان ژائو
با وجود اینکه اکثر فرآیند‌ها در صرافی بایننس به صورت متمرکز انجام می‌شوند، اما به گفته ژائو، این صرافی نسبت به نگهداری دارایی‌ها در کیف‌پول شخصی و یا کیف‌پول صرافی موضع‌گیری خاصی ندارد.

این شخصیت سرشناس اعلام کرده است که اگر کاربران به سمت صرافی‌های غیرمتمرکز حرکت کنند، با کمال میل صرافی خود را تعطیل خواهد کرد. او در این بار‌ه گفت: «اگر راهی پیدا شود که همه افراد بتوانند با امنیت کامل و به راحتی دارایی‌های خود را در نزد خود نگه دارند، آنگاه دیگر نیازی به صرافی‌های متمرکز نیست.»

اتفاقات اخیر مرتبط با بایننس
در هفته اخیر اتفاقات متعددی برای صرافی بایننس افتاده است. روزنامه وال استریت ژورنال در تاریخ ۱۱ دسامبر اظهار کرد که مشکلات متعددی در داده‌های اثبات ذخایر این صرافی وجود دارد. رویترز نیز دو روز بعد اعلام کرد که دادگستری ایالات متحده آمریکا پس از سه سال تحقیق درباره این صرافی، قرار است تا اتهامات وارده بر این صرافی را افشا کند. از طرفی، در ۱۳ و ۱۴ دسامبر، صرافی بایننس با حجم بالای ۲.۲ میلیارد دلاری برداشت استیبل‌کوین‌های BUSD، تتر (USDT) و USDC مواجه شد.

آینده بیت کوین

جریان خروجی صرافی بایننس

جریان خروج استیبل‌کوین‌های BUSD, USDT و USDC از صرافی بایننس از 13 تا 14 دسامبر (منبع: Glassnode)


https://www.asianews.ir/u/8tt
اخبار مرتبط
شهروندان کشور ترکیه حدود ۴.۷ میلیون جستجو مرتبط با دنیای رمزارزها را به ثبت رسانده‌اند؛ در حالی که طبق تحقیق، این کشور از لحاظ جستجو درباره رمز ارز در رتبه دوم در جهان ایستاد.
کارشناسان معتقدند با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۳، جامعه کریپتو در مورد محدوده قیمت پایین احتمالی حدس و گمان ارائه کرده است.
روزنامه دیلی میل نوشت: ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، پس از آنکه اسناد این شرکت مبنی بر سانسور اخبار مربوط به لپ‌تاپ هانتر بایدن (فرزند جو بایدن) را منتشر کرد، در اسپیس توییتر با سوالی درباره امنیت جانی‌اش مواجه شد.
قیمت بیت کوین در روز جمعه و شنبه به 16958 دلار رسید؛ مساله ای که نشان می‌دهد بیت کوین همزمان با کاهش ارزش سهام در بازار وال استریت حمایت کلیدی خود را حفظ کرده است.
ایلان ماسک اکنون صاحب یکی از پرکاربردترین رسانه‌های اجتماعی به نام توئیتر است؛ بنابراین در حال حاضر باید از توئیتر چه انتظاری داشت؟
مسئله تاثیر رمزارزها بر تحریم یکی از موضوعاتی است که بعد از شروع جنگ میان روسیه و اوکراین، نگرانی بسیاری از دولتمردان جهان را برانگیخته است.
براساس سخنانی از مقامات آمریکایی درباره پایان جنگ روسیه و اوکراین و خسارات وارد شده به نیروهای روسیه به نظر می رسد تمام شدن جنگ محتمل باشد.
تنها دو مساله می تواند بیت کوین را زمین بزند !
بیت‌کوین، بزرگترین کوین بازار رمزارز، آخرین بار در روز شنبه با افت ۱٫۵ درصدی به ۱۹۹۴۶ دلار رسید. این عدد ۲۹۸ دلار کمتر از مقدار کندل نزولی قبلی آن است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید