صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۸
کد خبر: 17853
گزارشگر: 2
۳۱۶
۰
۰
۱
بزرگ‌ترین ارز دیجیتال

نقد و بررسی منابع معتبر مربوط به اخبار بیت کوین

نقد و بررسی منابع معتبر مربوط به اخبار بیت کوین
بیت کوین مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ارز دیجیتال است و تاثیر زیادی روی قیمت ارزهای دیگر دارد؛ از همین رو اطلاع از اخبار بیت کوین برای تمام تریدها ضروری به نظر می‌رسد. اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، حتما باید اخبار روز این ارز را از منابع معتبر و قابل اطمینان دنبال کنید و برعکس، به اخباری که از منابع غیرقابل اعتماد می‌شنوید، توجهی نداشته باشید. با‌ توجه به اهمیت این موضوع، ما در این مطلب تصمیم داریم معتبرترین منابعی که اخبار مربوط به بیت کوین را منتشر می‌کنند، به شما معرفی کنیم.

چرا باید اخبار بیت کوین را از منابع معتبر دنبال کرد؟

بیت کوین یک ارز پرنوسان است و موارد زیادی روی تغییرات قیمت آن تاثیر می‌گذارد؛ برای مثال می‌توان به مواردی مثل توییت‌ها و واکنشات افراد مشهوری مثل ایلان ماسک در مورد این کوین، تصمیمات و بیانیه‌های دولتی، فعالیت نهنگ‌های ارز دیجیتال و ... اشاره کرد. کسانی که در حوزه خرید و فروش این کوین فعالیت دارند، لازم است که حتما اخبار بیت کوین را دنبال کنند تا وضعیت کلی بازار را بسنجند و دچار ضرر و زیان نشوند.
سایر دلایلی که اهمیت اطلاع از اخبار این ارز را نشان می‌دهند، عبارت‌اند از:

  • اطلاع از قوانین و چارچوب‌هایی که دولت‌ها برای استفاده از این کریپتوکارنسی تصویب می‌کنند.
  • شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری
  • شناسایی ریسک‌های موجود
  • اطلاع از به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های امنیتی

بیت کوین می‌تواند قیمت ارزهای دیگر موجود در بازار را هم دستخوش تغییر کند و روی آن‌ها تاثیر بگذارد؛ بنابراین دنبال کردن اخبار بیت کوین امروز برای همه تریدرها اهمیت خواهد داشت.

منابع معتبر برای دنبال کردن اخبار روز بیت کوین

برای اینکه مشکلی در شناسایی منابع معتبر اخبار مربوط به بیت کوین نداشته باشید، ما در اینجا برخی از این منابع را به شما معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که معرفی این منابع فقط جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنای پیشنهاد برای خرید و فروش بیت کوین نیست. هرگونه معامله در ارزهای دیجیتال به مشورت با افراد ماهر و متخصص در این زمینه نیاز دارد؛ پس حتی بعد از دنبال کردن اخبار این ارز هم باید با کارشناسان مربوطه مشورت کرده و بعد برای معاملات خود اقدام کنید.

سایت Bitcoin Magazine

Bitcoin Magazine اولین سایت خبری بزرگ بیت کوین است که توسط توسعه‌دهنده اصلی اتریوم، ویتالیک بوترین ایجاد شد. این سایت به گسترش آگاهی مردم از بیت کوین می‌پردازد و نقش مهمی در تاریخ ارزهای دیجیتال داشته است. مجله بیت کوین اولین بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و هنوز هم به انتشار بسیاری از اخبار و مقالات مربوط به ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد که بیشتر آن‌ها روی BTC تمرکز دارند.

Bitcoin.com News

این سایت یکی از معتبرترین منابعی است که می‌توانید اخبار بیت کوین امروز را از طریق آن دنبال کنید. Bitcoin.com علاوه‌بر اینکه اخبار مربوط به بیت کوین را منتشر می‌کند، مقالات زیادی در مورد NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض)، اتریوم و DeFi (فایننس غیرمتمرکز) را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این سایت همچنین خدمات زیادی مثل کیف پول بیت کوین و صرافی غیر متمرکز را هم ارائه خواهد داد.

قیمت بیت کوین

CoinDesk

CoinDesk از سال ۲۰۱۳ تا کنون اخبار حوزه ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین را منتشر می‌کند و در حال حاضر، میانگین خوانندگان ماهانه به آن حدود ۱۳ میلیون نفر می‌رسد. باتوجه‌به تاریخچه طولانی CoinDesk، به منبعی برای اخبار مرتبط با بیت کوین و رمزارزهای دیگر تبدیل شده است. این سایت همچنین از ابزارهای مفیدی مثل نمودار قیمتی، گزارش‌های تحقیقاتی و قیمت لحظه‌ای بیت کوین برخوردار است و می‌تواند یکی از بهترین منابع مورد استفاده برای معاملات ارزهای دیجیتال باشد.

CoinMarketCap

CoinMarketCap در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد و هم اکنون تقریبا ۸۳ میلیون بازدید ماهانه از صفحات خود دارد که آن را به پربازدیدترین سایت برای تخمین قیمت ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند. با این اوصاف می‌توان این سایت را به‌عنوان یکی از منابع معتبر اخبار بیت کوین به شمار آورد.

CoinTelegraph

کوین تلگراف هم در سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرد و به تدریج توانست در لیست منابع معتبر اخبار ارزهای دیجیتال قرار بگیرد. این سایت هر روز چندین مقاله در مورد اخبار کریپتو، تجزیه و تحلیل قیمت‌ها و آموزش عمومی منتشر می‌کند. کوین تلگراف همچنین بسیاری از نظرات و مقالات آموزشی تاثیرگذار رمزگذاری را در پورتال Cryptopedia خود منتشر خواهد کرد. برآوردهای فعلی نشان می‌دهد که کوین تلگراف هر ماه حدود ۳ میلیون بازدیدکننده منحصر‌به‌فرد دارد.

Decrypt

مجله Decrypt در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و یک تازه‌وارد در حوزه اخبار کریپتوکارنسی‌هاست؛ اما این سایت حمایت مالی یک شرکت مهم، یعنی ConsenSys را دارد. اگرچه Decrypt آشکارا به سرمایه‌گذاری ConsenSys در عملیات خود اعتراف می‌کند؛ اما سعی دارد در گزارش‌های رمزنگاری خود مستقل باشد. علاوه‌بر اخبار، پادکست‌های منظم، راهنمای آموزشی و مقالات مهمی را در بخش Rollup خود منتشر می‌کند.

CoinGecko

شرکت مالزیایی CoinGecko یکی از پربازدیدترین وب‌سایت‌های اخبار ارزهای دیجیتال و نوسانات بازار کریپتو است. شما می‌توانید بسیاری از اخبار بیت کوین و سایر کریپتوکارنسی‌ها را در سایت یا اپلیکیشن موبایل CoinGecko بخوانید. این سایت علاوه‌بر انتشار اخبار، خوانندگان را به مقالات مهم و برجسته در سایر نشریات مهم مانند CoinTelegraph، CoinDesk و Bitcoin.com هدایت می‌کند؛ از همین رو پیشنهاد می‌شود همیشه آن را جزو اولین منابعی در نظر بگیرید که قرار است مطالعه کنید.

صرافی ارز دیجیتال والکس

والکس از اولین صرافی‌های ارز دیجیتال ایران بوده و سال‌های زیادی است که در این زمینه فعالیت دارد. این صرافی توانسته با عملکرد صادقانه و صد البته قدرتمند خود، اعتماد و توجه کاربران را به‌دست آورد؛ از همین رو شما می‌توانید جدیدترین تغییرات و اخبار مربوط به بیت کوین را از این صرافی دنبال کنید. شما میتوانید اخبار بیت کوین Wallex را همانند رسانه‌های معتبری همانند Cointelegraph اما به صورت فارسی دنبال کنید.

بیت کوین رایگان

کدام سایت‌ منتشرکننده اخبار مربوط به بیت کوین بهتر است؟

در این مطلب سعی کردیم لیستی از بهترین سایت‌های ارائه‌دهنده اخبار بیت کوین را به شما عزیزان معرفی کنیم. تمام سایت‌های معرفی‌شده از اعتبار کافی در سطح جهانی برخوردار بوده و می‌توانند اطلاعات دقیقی در مورد این ارز به شما ارائه دهند؛ در واقع هرکدام به نوبه خود بهترین هستند و نمی‌توان گفت که کدام یک بر دیگری برتری دارد. پیشنهاد ما این است که حداقل از چند سایت دیدن کنید تا از همه اخبار مطلع شده و چیزی را از دست ندهید.

https://www.asianews.ir/u/dv6
اخبار مرتبط
بیت کوین به‌عنوان یک ارز دیجیتالی مبتنی بر بلاکچین طی ده سال اخیر توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. این مقاله به بررسی نقش و جایگاه در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری جهانی می‌پردازد. مخاطبان عزیز می‌توانند در ادامه با مقایسه بیت کوین با دارایی‌هایی همچون طلا و بازار ارز، آشنایی بیشتری با آینده احتمالی این رمز ارز کسب کنند. همچنین تحلیل بیت کوین برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بررسی وضعیت این ارز در مقابل رقبایش، از دیگر مطالبی است که در ادامه خواهید خواند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید