صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۷ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۰
کد خبر: 15809
گزارشگر: 2
۸۷۲
۱
۰
۱۰
در برابر تورم خود را حفظ کنید!

۱۷ تا از بهترین روش ها برای کسب درآمد دلاری در ایران

۱۷ تا از بهترین روش ها برای کسب درآمد دلاری در ایران
در این مقاله، ما به بررسی مزایای داشتن درآمد دلاری و چگونگی رسیدن به آن خواهیم پرداخت.

ایران کشوری است که مردم آن هر روز با تورم و افزایش قیمت دلار مبارزه می‌کنند. اما آیا راهی برای مقابله با این شرایط وجود دارد؟ یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با تورم، کسب درآمد دلاری است. در این مقاله، ما به بررسی مزایای داشتن درآمد دلاری و چگونگی رسیدن به آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا با چند روش عالی برای کسب درآمد دلاری در ایران آشنا شوید.
نباید فراموش کنید که این روش‌ها به سرعت شما را به درآمد بالایی نمی‌رسانند. برای رسیدن به آرزوهایتان، باید تلاش و پشتکار زیادی داشته باشید و دانش خود را در زمینه تخصصی‌تان افزایش دهید. اگر می‌خواهید در برابر تورم خود را حفظ کنید و به درآمد دلاری فکر می‌کنید، با آکادمی استادترید تا آخر مطلب همراه شوید.

چرا کسب درآمد دلاری 

در ایران بیشتر مردم با پول ملی کشور یعنی ریال کار می‌کنند، به عبارت بهتر؛ آنها درآمد خود را به ریال دریافت می‌کنند و خریدهایشان را نیز با ریال یا تومان انجام می‌دهند. اگر تورم و نوسان قیمت ارز در ایران وجود نداشت، این روش بسیار منطقی و عالی بود.
اما متأسفانه، تورم بالای کشور باعث شده است که پول ملی روز به روز ارزش خود را از دست بدهد و مردم دیگر قدرت خرید قبلی خود را نداشته باشد. بنابراین، بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد دلاری افتاده‌اند تا بتوانند درآمد خود را با نرخ تورم هماهنگ کنند. در ادامه، یک مثال را برای شما عنوان می‌کنم تا بتوانید اهمیت کسب درآمد دلاری را بهتر درک کنید.
فرض کنید که شخصی در ایران به ازای روزی هشت ساعت کار مبلغ یک میلیون تومان دریافت می‌کند، و با فرض اینکه قیمت دلار ۲۰ هزار تومان است. پس این شخص روزانه ۵۰ دلار درآمد دارد. اما ناگهان تورم باعث می‌شود که قیمت دلار به ۲۵ هزار تومان ‌برسد. حالا، درآمد روزانه‌ای که قبلاً ۵۰ دلار بوده، به ۴۰ دلار کاهش می‌یابد.
این یعنی قدرت خرید و ارزش درآمد این شخص کاهش یافته است. پس چه کار باید کرد؟ جواب ساده است: این شخص باید راهی برای کسب درآمد دلاری پیدا کند تا هم از تورم در امان باشد و هم قدرت خرید خود را حفظ و افزایش دهد.
درآمد به دلار می‌تواند با همکاری با منابع خارجی صورت بگیرد، به عنوان مثال فعالیت در بازارهای فارکس و ارز دیجیتال و کسب سود از این بازارها یک راه خوب کسب درآمد دلاری است و سپس این دلارها را از طریق مجموعه‌های واسطه مانند صرافی‌ها به ریال تبدیل و در ایران خرج کرد.
آکادمی استادترید با برگزاری دوره های آموزش ارز دیجیتال در اصفهان در خدمت شماعلاقه‌مندان به این حوزه است تا در مسیر یادگیری کامل بازارهای مالی و تبدیل شدن به یک معامله‌گر شما را همراهی کند.

مزیت های کسب درآمد دلاری در ایران

کسب درآمد دلاری در ایران مزیت های مختلفی به همراه دارد که در ادامه به چند مورد آن خواهیم پرداخت:

۱- افزایش درآمد

وقتی فردی به دنبال راه‌های کسب درآمد دلاری می‌گردد و شروع به فعالیت می‌کند، بعد از مدتی درآمدش به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. اگرچه در ابتدای کار، ممکن است با چالش‌هایی روبرو شود، اما با افزایش مهارت زبان انگلیسی و کسب مهارت‌های جدید، درآمدش روز به روز بیشتر می‌شود.
برای مثال، یک نویسنده یا محتوا نویس ممکن است با یک شرکت خارجی قرارداد ببندد و حقوق ماهیانه ۵۰۰۰ دلار دریافت کند. با توجه به قیمت کنونی دلار، این معادل ۱۴۰ میلیون تومان درآمد ماهانه خواهد بود. در حالی که چنین درآمدی برای یک نویسنده یا کپی‌رایتر در ایران دور از ذهن است.

۲- حفظ قدرت خرید در برابر افزایش تورم

وقتی درآمد دلاری داشته باشیم و از تورم جلو بزنیم، دیگر افزایش مداوم قیمت‌ها نمی‌تواند به ما آسیب برساند و قطعاً احساس راحتی بیشتری خواهیم داشت و می‌توانیم با آرامش بیشتری به زندگی خود ادامه دهیم. از طرف دیگر، قیمت ارز نیز روز به روز در حال افزایش است و حتی اگر درآمد دلاری ما افزایش پیدا نکند باز ما از نظر ریالی درآمد بیشتری کسب کرده‌ایم.

۳- کسب درآمد دلاری در ایران با سرمایه اولیه کم

یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری، معامله‌گری در بازار فارکس یا ارزهای دیجیتال است که نیاز به سرمایه اولیه دارد. اما شما می‌توانید در یوتیوب فعالیت کنید یا یک کپی‌رایتر فریلنسر در شرکت‌های خارجی، و بدون نیاز به هیچ سرمایه‌گذاری اولیه‌ای کار خود را آغاز کنید.
این روش‌ها فرصت‌های بسیار خوبی برای کسب درآمد هستند و شما می‌توانید با استفاده از استعداد و تخصص خود، درآمد قابل توجهی کسب کنید و با تلاش و پشتکار، می‌توانید در این زمینه‌ها موفق شوید و به عنوان یک متخصص در حوزه خود شناخته شوید.

۱۷ روش کسب درآمد دلاری در ایران

در این بخش می‌خواهیم چند روش کاربردی کسب درآمد دلاری در ایران را برای شما معرفی کنیم، که برخی از آنها نیاز به زبان انگلیسی دارند و برخی از آنها را هم می‌توان بدون نیاز به زبان انگلیسی انجام داد. هرکدام که به توانایی‌های شما نزدیک بود را انتخاب کرده و از همین امروز شروع کنید.

۱- فعالیت و تولید محتوا در سایت یوتوب (Youtube)

درآمد از کانال یوتوب یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد دلاری در ایران است، که بسیاری از افراد درآمدهای قابل توجهی از این راه بدست آوردند. در ابتدا شما باید عنوان فعالیت برای تولید محتوا خود را انتخاب کرده و سپس از طریق یک ایمیل کانال خود را در سایت یوتوب بسازیدو بعد شروع به ضبط ویدئو و تولید محتوا در زمینه مورد علاقه خود کنید.
زمانی سایت یوتوب به شما پول پرداخت می‌کند که حداقل ۱۰۰۰ نفر کانال یوتوب شما را سابسکرایب (Subscribe) کرده باشند و در ویدئوهای شما در مجموع ۴۰۰۰ ساعت پخش شده باشند.
در صورتی که دو شرط گفته شده را اجرا کنید، می‌توانید از یوتیوب بصورت دلاری درآمد داشته باشید و این رسانه را به یک موتور تولید پول تبدیل کنید. اگرچه دانستن زبان انگلیسی برای کسب درآمد از یوتیوب الزامی نیست، اما اگر محتوای خود را به زبان انگلیسی منتشر کنید، مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد.

۲- معامله ‌گری در بازار فارکس

یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد دلاری در ایران معامله در بازار فارکس است. اما باید توجه داشت که این روش نیازمند آشنایی با ترفندها و تکنیک‌های معامله‌گری و تجربه کافی است. در غیر این صورت، ممکن است سرمایه اولیه خود را از دست بدهید. پس اگر قصد دارید از این روش استفاده کنید، حتماً زمان بگذارید و دانش لازم را به دست آورید. در نتیجه، معامله در بازار فارکس یک روش تخصصی است که نیازمند دانش و سرمایه اولیه است.
آکادمی استادترید با برگزاری دوره های حضوری فارکس در اصفهان، به شما کمک می کند تا با ترفندها و تکنیک های معامله گری آشنا شوید و تجربه لازم را کسب کنید. این دوره به شما کمک می‌کند تا با استفاده از دانش و تجربه اساتید، بتوانید در بازار فارکس موفق عمل کنید و درآمد دلاری خود را افزایش دهید. پس اگر قصد دارید در بازار فارکس فعالیت کنید، حتماً از فرصت های آموزشی استادترید استفاده کنید.

۳- فعالیت در سایت‌های فریلنسری خارجی

یکی از راه‌هایی که می‌توانید درآمد مطلوب خود را کسب کنید، همکاری با بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی است. اما باید در نظر داشته باشید که برای موفقیت در این زمینه، باید قیمت مناسبی را در رقابت با سایر فریلنسرها ارائه دهید و همچنین با قیمت‌های پایین شروع به کار کنید تا بتوانید یک رزومه قوی برای خود ایجاد کنید. چرا که بسیاری از کارفرمایان خارجی برای رزومه اهمیت زیادی قائل هستند و هر چه رزومه شما قوی‌تر باشد، درآمد شما نیز بالاتر خواهد رفت.

سایت‌های فریلنسری

فریلنسری شامل مهارت‌های مختلف است و شما می‌توانید با تقویت توانایی و دانش خود در هر مهارت، به درآمد دلاری بالاتری دست یابید. همچنین ممکن است پس از مدتی کار فریلنسری با یک کارفرمای خاص، او تصمیم بگیرد که با شما قرارداد ببندد و شما را به عنوان یک عضو دائم در تیم خودش جذب کند.

۴- دوره‌های آموزشی خود را بفروشید

اگر در یک زمینه خاصی تخصص دارید و حرفه‌ای هستید و می‌توانید آن رشته را تدریس کنید و مهارت خود را به دیگران آموزش دهید، یکی از راه‌ها این است که دوره آموزشی خود را آماده کرده و در سایت‌های آموزشی مختلف دوره خاص خود را بفروش برسانید، که یکی از معروف ترین این سایت‌ها Udemy است.
البته باید گفت این حرفه و سایت فقط مخصوص دوره‌های انگلیسی زبان نیست و شما می‌توانید به زبان فارسی هم دوره خود را تهیه کرده و در سایت قرار دهید و به فارسی زبانان دیگر کشورها دوره خود را عرضه کنید و درآمد دلاری داشته باشید.

۵- در سایت آمازون کتاب الکترونیکی بفروشید

یکی از راه‌هایی که می‌توانید در ایران به درآمد دلاری برسید، فروش کتاب الکترونیکی است. مثلاً می‌توانید یک کتاب الکترونیکی بنویسید و آن را در وب‌سایت آمازون به فروش برسانید. با این کار فقط یک بار زحمت تهیه و نوشتن کتاب را می‌کشید و بعد ازآن می‌توانید کتاب خود را به تعداد نامحدودی از افراد بفروشید.
همچنین نیاز نیست که به زبان انگلیسی مسلط باشید، می‌توانید کتاب فارسی خود را در آمازون عرضه کنید. البته اگر مایل به درآمد بالاتر هستید به زبان انگلیسی مسلط هستید، پیشنهاد می‌کنیم که کتاب‌های الکترونیکی به زبان انگلیسی هم بنویسید.

۶- طراحی سایت برای بیزینس‌های خارجی

یکی از راه‌هایی که می‌توانید درآمد دلاری کسب کنید، طراحی سایت برای شرکت های خارجی است. با تخصص و دانش کافی در زمینه طراحی سایت انگلیسی و جمع‌آوری یک روزمه کاری قوی، می‌توانید مدیران و صاحبان کسب و کارهای خارجی را متقاعد کنید تا پروژه‌های طراحی و به‌روزرسانی سایت خود را به شما بسپارند. این راه می‌تواند منجر به کسب درآمد خوبی برای شما شود.

۷- طراحی گرافیک

یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری، طراحی گرافیک است. گرافیست‌ها فرصت‌های بسیاری برای کسب درآمد در قالب دلار و سایر ارزهای بین‌المللی دارند. اما برای رسیدن به درآمد عالی، باید به صورت مداوم و پیوسته دانش خود را بروز کنید تا از رقیبان خود عقب نمانید.
طراحی گرافیک نقش مهمی در طراحی سایت، تولید محتوا و بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام دارد. با استفاده از مهارت‌های خود در طراحی گرافیک، می‌توانید به عنوان یک طراح وب، تولید کننده محتوا، بازاریاب و یا حتی مشاور بازاریابی فعالیت کنید.

۸- عکاسی و فروش عکس‌

عکاسی یکی از مشاغلی است که با پشتکار، خلاقیت و آموزش می‌توانید در آن به درآمد دلاری خوبی دست پیدا کنید. عکاس‌هایی که در کار خودشان به اندازه کافی آموزش دیده‌اند و استعداد و خلاقیت لازم را دارند، می‌توانند بهترین عکس‌ها را تهیه کنند و این تصاویر را در سایت‌های مختلفی که در زمینه فروش عکس کار می‌کنند، به فروش برسانند.
اگر علاقه‌مند به عکاسی هستید و می‌خواهید از این هنر درآمد کسب کنید، می‌توانید عکس‌های زیبای خود را در سایت‌های مخصوص فروش عکس قرار دهید. یکی از این سایت‌ها Shutterstock است که با فروش عکس‌های خود در آن، می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. البته این سایت تنها گزینه نیست و سایت‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانید با عرضه عکس‌های حرفه‌ای خود در آن‌ها، درآمد خوبی کسب کنید.

فروش عکس

۹- افیلیت مارکتینگ در آمازون

بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ یکی از روش‌های پرسود و محبوب کسب‌وکار اینترنتی است که بسیاری از کارآفرینان و کارشناسان کسب‌وکار آن را توصیه می‌کنند. در این روش، شما محصولات و خدمات دیگران را تبلیغ می‌کنید و در صورت فروش، سهمی از درآمد آن را دریافت می‌کنید. این روش نه تنها پول‌ساز است، بلکه خالق ارزش و خدمت به دیگران نیز هست.
سایت آمازون یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که با فروش محصولات و خدمات متنوع، رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. این سایت همچنین به دنبال همکاران بازاریاب وابسته است که بتوانند به فروش آن‌ها کمک کنند و در عوض، پورسانت قابل توجهی را به صورت دلار دریافت کنند. شما هم می‌توانید با عضویت در بخش بازاریابی وابسته آمازون، گام بزرگی در راه کسب‌وکار اینترنتی و درآمد دلاری در ایران بردارید.

۱۰- کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال

اگر به دنبال یک راه جدید و جذاب برای کسب درآمد دلاری هستید، ممکن است بخواهید با ارزهای دیجیتال آشنا شوید. ارزهای دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی‌ها، نوعی پول الکترونیکی هستند که بر اساس تکنولوژی بلاکچین کار می‌کنند. این ارزها در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند و همچنان پتانسیل بالایی برای سودآوری دارند. شما می‌توانید با چندین روش مختلف از این ارزها بهره ببرید و درآمد دلاری خود را افزایش دهید.

  • معامله‌گری: شما می‌توانید با خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بازار، سود کنید. برای این کار، باید با نوسانات قیمت این ارزها آشنا شوید و زمان مناسب برای خرید و فروش را تشخیص دهید. البته این روش نیاز به تجربه، تحلیل و ریسک‌پذیری دارد و ممکن است شما در بعضی موارد ضرر هم کنید.
  • سرمایه‌گذاری: شما می‌توانید با خرید یک یا چند نوع از ارزهای دیجیتال، آن‌ها را به عنوان یک سرمایه نگه دارید و منتظر باشید تا قیمت آن‌ها بالاتر برود. سپس می‌توانید آن‌ها را با قیمت بالاتر فروخته و سود کنید. البته این روش هم نیاز به صبر، تحقیق و بروزبودن دارد و ممکن است شما در بعضی موارد زیان هم ببینید.

برای یادگیری بیشتر درباره این حوزه، شما می‌توانید از منابع آموزشی مختلف استفاده کنید. یکی از بهترین منابع آموزش ارز دیجیتال رایگان، سایت استاد ترید است. در این سایت، شما می‌توانید در بخش محصولات آموزشی از دوره های رایگان و دیگر دوره های ما استفاده کنید و مهارت خود در زمینه معامله‌گری را بالا ببرید.
همچنین اگر تمایل به شرکت در دوره های حضوری ارز دیجیتال را داشتید می‌توانید در بخش دوره‌های آموزشی سایت، از شرایط و اطلاعات دوره ها باخبر شوید.

۱۱- کسب درآمد دلار با دیدن تبلیغات

یک روش جالب برای کسب درآمد از اینترنت این است که به فیلم‌های تبلیغاتی نگاه کنید و برای آن پول دریافت کنید. چندین سایت وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند. یکی از آن‌ها Swagbucks نام دارد. این روش بسیار ساده و راحت است و نیاز به هیچ دانش خاصی ندارد. فقط کافی است که زمان خود را صرف تماشای فیلم‌های تبلیغاتی کنید و در عوض، پول دلاری بگیرید. این روش می‌تواند یک منبع درآمد فرعی برای شما باشد اگر وقت آزاد داشته باشید.

کسب درآمد با تبلیغات

۱۲- درآمد دلاری با سایت SHORTE.ST

لینک‌های طولانی و نامناسب سایت خود را با استفاده از ابزارها و سایت‌های کوتاه‌کننده لینک به شکلی جذاب و مناسب تبدیل کنید و در شبکه‌های اجتماعی و جاهای دیگر به اشتراک بگذارید. بسیاری از ابزارهای موجود فقط لینک‌های شما را کوتاه می‌کنند و هیچ فایده دیگری ندارند. اما سایت SHORTE.ST نه تنها لینک‌های شما را کوتاه می‌کند بلکه به شما اجازه می‌دهد که با آن‌ها پول در بیاورید.
این سایت چطور کار می‌کند و چگونه به شما پول می‌دهد؟ وقتی لینک خود را با این سایت کوچک می‌کنید، هر کسی که روی لینک کوچک‌شده شما کلیک کند، اول باید یک تبلیغ ۵ ثانیه‌ای را تماشا کند و بعد به لینک اصلی شما برود. هر ۱۰۰۰ کلیک روی لینک شما، درآمدی را به حساب شما می‌افزاید. این سایت پول دلاری شما را از طریق وب‌مانی به شما می‌رساند.

۱۳- ایجاد سایت فروشگاهی

فروشگاه اینترنتی یکی از راه‌های درآمدزایی دلاری است که می‌توانید از آن استفاده کنید. شما نیاز ندارید که محصول فیزیکی بفروشید که باید پست شوند. فقط کافی است محصولات قابل دانلود خود را عرضه کنید. مثل مقاله، کتاب، فایل‌های آموزشی و ...
برای دریافت ارز از فروش محصولات خود، می‌توانید از درگاه‌های پرداخت ارز دیجیتال استفاده کنید. البته بسیاری از مشتریان شما شاید با ارز دیجیتال آشنا نباشند. پس شما می‌توانید به آن‌ها یاد بدهید که چطور ارز دیجیتال بخرند و برای شما بفرستند و سپس محصول خود را دریافت کنند.

۱۴- پاسخ به سوالات دیگران

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید و در یک حوزه تخصصی مدرک دارید، می‌توانید با پاسخگویی به سوالات دیگران درآمد دلاری کسب کنید. سایت‌هایی مثل JustAnswer و AskWonder به شما این فرصت را می‌دهند که با پاسخ به پرسش‌های مختلف، درآمد دلاری بگیرید. البته برای شروع به کار، باید مدارک تخصصی خود را به سایت انتخابی خود ارسال کنید تا تایید شوید.

۱۵- درآمد دلاری از طریق بازی و دریافت بیت کوین

اگر دوست دارید با بازی کردن درآمد دلاری داشته باشید، می‌توانید از بازی‌هایی که بیت‌کوین به شما می‌دهند استفاده کنید. این بازی‌ها متنوع و سرگرم‌کننده هستند و شما فقط باید آدرس کیف پول دیجیتال خود را به آن‌ها بفرستید. مثلاً می‌توانید از Bitcoin Bandit، Bitdrip و Bitcoin Aliens سر بزنید.

۱۶- از اسپاتیفای درآمد داشته باشید

اسپاتیفای

اسپاتیفای یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از موسیقی است. شما می‌توانید با روش‌های مختلفی از اسپاتیفای درآمد داشته باشید. مثلاً اگر شما یک موزیسین هستید، می‌توانید آهنگ خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و کاربران را به اسپاتیفای جذب کنید. روش دیگر کسب درآمد با ساخت پلی‌لیست‌های اسپاتیفای است. شما می‌توانید پلی‌لیست‌های خود را با آهنگ‌های خود و سایرین پر کنید. اگر پلی‌لیست‌های خود را با دقت انتخاب کنید، می‌توانید تعداد فالوئر و استریم خود را بالا ببرید و درآمد کسب کنید.

۱۷- درآمد دلاری از طریق افزونه‌های وردپرسی

اگر مهارت برنامه‌نویسی وردپرسی دارید، این روش برای شما مناسب است. شما می‌توانید با استفاده از ایده‌های خود، قالب و افزونه‌های وردپرسی طراحی کنید و در سایتی مثل themeforest به فروش برسانید تا دیگران از آن‌ها استفاده کنند.

افزونه‌های وردپرسی

فقط شروع کنید تا به درآمد دلاری برسید

به نظر بسیاری از افراد، کسب درآمد دلاری در ایران کار سخت و پرچالشی است و فکر می‌کنند که برای آنها ممکن و قابل دسترس نیست؛ در حالی که راه‌های زیادی برای درآمد دلاری وجود دارد که خیلی هم پیچیده و عجیب نیست. فقط کافی است علاقه‌مندی‌ها و استعدادهای خود را بشناسید و ببینید که در چه زمینه‌ای مایل هستید. سپس در زمینه مورد علاقه خود به مهارت و دانش لازم دست یابید و گام اول را برای کسب درآمد دلاری بردارید.

https://www.asianews.ir/u/b66
اخبار مرتبط
قبل از آن که به فارکس وارد شوید و به معامله بپردازید، نیاز به این دارید که بدانید برای فعالیت در این بازار وبه دست آوردن سود باید مواردی را مدنظر قرار دهید که درادامه به آنها اشاره می کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
محمد
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
0
0
0

کسب درآمد دلاری رایگان و ارز دیجیتال رایگان فقط با ثبت نام در لینک زیر صرافی تبدیل https://tabdeal.org/?ref=199bui


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید