صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۹
کد خبر: 21166
گزارشگر: 2
۱۶۲
۰
۰
۱
درب ورودی ضد سرقت

چرا درب ضد سرقت بهترین گزینه برای نصب به عنوان درب ورودی است؟

چرا درب ضد سرقت بهترین گزینه برای نصب به عنوان درب ورودی است؟
درب ضد سرقت که از کاربردی ترین مدل های درب ورودی ساختمان محسوب می شود و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید ایمنی و امنیت مورد نیاز محیط مد نظر خود را به همراه انتخاب تجهیزات مناسب تامین کنید و نگرانی در این مورد نداشته باشید.

یکی از سوالاتی که ممکن است برای افراد پیش بیاید این است که چرا باید درب ضد سرقت بخریم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ساختار انتخاب شده برای تولید درب های ضد سرقت به گونه ای می باشد که به نسبت درب های معمولی مقاومت بیشتری دارند به همین خاطر می توانند امنیت بیشتری را ایجاد کنند.
وجود ویژگی هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم هم در این مورد تاثیرگذار هستند. شما می توانید با توجه نیاز خود و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید یکی از مدل ها را برای خرید انتخاب کنید.
امکان نصب درب های ضد سرقتی به عنوان درب ورودی آپارتمان، درب واحدهای تجاری و... وجود دارد.

مزایای خرید درب ضد سرقت از فروشگاه‌های معتبر

  • تولید در ابعاد استاندارد و سفارشی
  • عایق صدا و کمک به کاهش حریق
  • امکان نصب دوربین هوشمند، چشمی دیجیتال، دزدگیر، روکوب و... بنا به درخواست مشتری وجود دارد.
  • نصب راحت و بدون دردسر
  • میزان امنیت و مقاومت بالا در برابر مواردی مانند ضربه و فشار
  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • عمر مفید طولانی
  • نیاز همیشگی به کلید اصلی

درب ضد سرقت نیکسان درب از بهترین و امن‌ترین محصولاتی است که می‌توانید خریداری نمایید.

درب ورودی آپارتمان

مشخصات و ویژگی های درب ضد سرقت امن و با کیفیت

  • دستگیره های در نظر گرفته شده برای نصب از جنس آلومینیوم می باشد.
  • امکان تنظیم شدن لولاها وجود دارد.
  • در نظر گرفتن دوربین چشمی با زاویه ی دید بالا
  • قطر ورق لنگه در نظر گرفته شده برای درب ۵/۱ میلی متر و ضخامت آن ۷ سانتی متر می باشد.
  • کلاف در نظر گرفته شده برای لنگه درب از جنس قوطی فلزی و برای ساخت آن از دستگاه رول فرمینگ با ضخامت ۵ میل ساخته شده است.
  • رنگ انتخابی برای رنگ آمیزی از نوع استاتیک می باشد و نیاز است تا قبل از مرحله رنگ آمیزی جرم گیری شوند تا دوام بسیار بالایی داشته باشند.
  • با توجه به این که درب های ضد سرقت توسط بتن یا پلاستوفوم پر شده ‌اند هزینه ی بیشتری را ایجاد می کنند ولی می توانند امنیت بیشتری را ایجاد کنند.
  • انتخاب یک ورقه فلزی بسیار مستحکم در داخل درب به افزایش امنیت کمک خواهد کرد.
  • در نظر گرفتن چندین قفل گاوصندوقی بسیار ایمن که از چند نقطه به چهارچوب متصل می شود.
  • محفظه های موجود در این درب ها از مواد عایق مقوای لانه زنبوری پر شده است.
  • در نظر گرفتن زبانه های متحرک (زبانه های متحرک در سیستم قفل مرکزی ۱۴ عدد و در سایر قفل ها ۷ عدد می باشد.)

مشخصات فنی چهارچوب درب ضد سرقت

  • چهارچوب در نظر گرفته شده برای درب دارای نوار لاستیکی عایق و نوار دزدگیر می باشد.
  • در نظر گرفتن رنگ الکترواستاتیک برای پوشش چهارچوب و پوشش درب که به صورت کوره ای می باشد.
  • برای ساخت چهارچوب درب ضد سرقت از جنس ورق فولادی نرم استفاده می شود. میزان ضخامت ورق فولادی چهارچوب درب استاندارد بین ۱۴ تا ۲۴ سانتی متر و قطر ورق آن ۸/۱ میلی متر می باشد.
  • چهارچوب برش و خم کاملاً صاف و بدون انحنای و در محل اتصال آن ها برش فارسی بدون موج دارد.
  • طراحی درب های ضد سرقت به گونه ای می باشد که پس این که در چهارچوب نصب می شوند غیرقابل اهرم کردن می شوند.
  • زمانی که قرار است نسبت به نصب درب ضد سرقت اقدام کنید نیاز است تا شکافی که بین چهارچوب و در وجود دارد حداکثر ۵ میلی متر باشد. در صورت عدم توجه به این موضوع باعث می شود تا میزان امنیت درب کاهش پیدا کند و افراد ناشناس فرصت باز کردن درب از طریق اهرم کردن را داشته باشند.

قیمت درب ضد سرقت لوکس

آشنایی با انواع درب ضد سرقت موجود در بازار

با توجه به این که درب های ضد سرقت در مدل های مختلف طراحی و برای فروش روانه ی بازار می شود شما می توانید با توجه به فضایی که برای نصب در نظر گرفته اید یکی از مدل ها را انتخاب کنید. درب های ضد سرقت از نظر شکل ظاهری، کشور سازنده، جنس درب در مدل های مختلف در بازار وجود دارد که شامل درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی و چنین می باشد.
بیشتر افراد بر این باور اند که درب های ضد سرقت چینی نسبت به درب های ضد سرقت ترکیه ای کیفیت پایینی دارند ولی در این مورد باید بگوییم که مدل های چینی از لحاظ کیفی درجه های متفاوتی دارند به همین خاطر می توانند کیفیت بهتری به نسبت برخی از مدل های درب ضدسرقت ترک داشته باشند.
تولید درب های ضد سرقت چینی با روکش HDF باعث می شود تا علاوه بر قیمت گران تر کیفیت بهتری هم در مقایسه با مدل های ترک داشته باشند.
در مورد تقسیم بندی درب های ضد سرقت بر اساس جنس باید بگوییم که به دسته های مختلف اعم از درب ضد سرقت فلزی، درب چوبی، درب کامپوزیتی، درب HDF، درب PVC تقسیم می شوند.

درب ورودی ویلا ضد سرقت + مدلهای جدید و لوکس

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت کدامند؟

  1. استراکچر داخلی: منظور از استراکچر اجزای اصلی تشکیل دهنده درب می باشد که دیگر اجزا بر روی آن سوار می شوند. برای طراحی استراکچرهای درب های ضد سرقت از بهترین نوع چوب و فلز استفاده می کنند تا بتوانند امنیت بالایی را ایجاد کنند.
  2. رویه درب ضد سرقت: امکان در نظر گرفتن روکش های مختلف بنا به مکانی که قرار است نصب شود وجود دارد. رویه های انتخابی دارای طرح ها و نقش های مختلفی می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید.
  3. قفل درب ضد سرقت: انتخاب قفل ضد سرقت یکی از راه های محدود کردن میزان دسترسی افراد ناشناس می باشد.
  4. زنجیر درب ضد سرقت: هنگام خرید درب ضد سرقت به زنجیر در نظر گرفته شده برای درب توجه داشته باشید. این زنجیرها درب را به شکل نیمه باز می کنند و اجازه ورود به دیگر افراد داده نمی شود.
  5. چشمی درب ضد سرقت: در نظر گرفتن چشمی به شما کمک می کند تا بتوانید به کمک چشمی قرار داده شده بر روی درب ضد سرقت افرادی را که پشت درب هستند را به طور کامل ببینید بدون این که درب را باز کنید.
  6. چهار چوب درب ضد سرقت: برای تولید چهارچوب از آلیاژهای با کیفیت، با ضخامت ۱/۵ میلی متر استفاده می شود. نیاز است تا محل اتصال آلیاژها جوشکاری شوند. جوش لیزری بهترین گزینه در این مورد می باشد.
  7. عایق: جهت پر کردن فضاهای خالی موجود بین ورقه فلزی و رویه درب ضد سرقت نیاز است این کار توسط پشم سنگ و پشم شیشه انجام شود. در نظر گرفتن عایق کمک می کند تا درب ضد سرقت عایق صوت و گرما باشد.
  8. لولا: با توجه به این که ممکن است لولای درب امکان نفوذ را برای نفوذ سارقین فراهم کند به همین خاطر بهتر است تا لولاها از هر دو طرف و یا از بخش بیرون پنهان باشد تا امکان اهرم کردن لولا وجود نداشته باشد. توجه داشته باشید که درب های ضد سرقت وزنی سنگینی دارند به همین خاطر باید جنس لولا به گونه ای باشد که بتواند وزن درب را به خوبی تحمل کند.

درب ورودی ویلا

 

https://www.asianews.ir/u/enO
اخبار مرتبط
با افزایش اهمیت امنیت خانه ها و ساختمان های تجاری، استفاده از درب ضد سرقت خوب و انتخاب مناسب ترین مدل برای فضا های گوناگون، امری بسیار مهم می باشد. حال سوالی که برای افراد مختلف می تواند به وجود آید این است که، درب ضد سرقت خوب از کجا بخریم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ مناسب به این سوال را پیدا کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید