صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۰۱
کد خبر: 21392
گزارشگر: 2
۲۳۱
۰
۰
۱
تلویزیون سونی اصل

تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی | از کجا سونی اصل بخریم؟

تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی | از کجا سونی اصل بخریم؟
سونی یکی از پر طرفدارترین برندهای تولید کننده تلویزیون است. این مارک جهانی از جدیدترین و پیشرفته ترین آپشن ها و فناوری ها برای تلویزیون های خود استفاده کرده است. این موضوع سبب شده تا کاربران بسیاری خرید تلویزیون را از این برند مشهور انجام می دهند. با این حال برخی از فروشندگان از این محبوبیت سونی سوء استفاده کرده و اقدام به جعل تلویزیون های این شرکت کرده اند.

اما چاره چیست؟ تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی چگونه ممکن است؟ تشخیص تلویزیون سونی اصل از تقلبی کار چندان سختی نیست. به طوری که با در نظر گرفتن چند نکته ساده به راحتی می توانید این تشخیص را انجام دهید. با این حال ما نیز در این مطلب تمام مواردی را که برای تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی لازم است را برای شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید با توجه به آنها یک خرید مطمئن و ایدئال را انجام دهید.

بهترین روش تشخیص تلویزیون سونی اصل با توجه به برچسب اصالت

به طور معمول تلویزیون های اصل سونی دارای یک برچسب در پشت یا کنار تلویزیون هستند که اطلاعات مربوط به تلویزیون بر روی آن درج شده است. این مشخصات شامل مواردی همچون سریال نامبر، تاریخ تولید، کد QR است. شما می توانید با اسکن کردن این برچسب با استفاده از گوشی هوشمند خود به اصل بودن تلویزیون سونی خود پی ببرید. بنابراین در هنگام خرید تلویزیون حتماً به برچسب اصالت تلویزیون توجه لازم را داشته باشید.

توجه کردن به بسته بندی راه دیگری برای تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی

یکی دیگر از روش های تشخیص تلویزیون سونی اصل توجه کردن به نوع بسته بندی و لوگوهای تعبیه شده بر روی جعبه است. سونی معمولاً بهترین کیفیت را برای بسته بندی تلویزیون های خود در نظر گرفته است. همچنین از لوگوی بسیار با کیفیت و یک برچسب که مشخصات محصول به طور کامل بر روی آن طراحی شده است، استفاده کرده است. توجه داشته باشید که مشخصات روی برچسب جعبه با مشخصات برچسب داخلی که بر روی خود تلویزیون حَک شده است کاملاً یکسان باشد.
توجه داشته باشید که جعبه بسته بندی تلویزیون سونی اصل آسیب دیده نیست و در آن از آرم های متعدد استفاده نشده است. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمت تلویزیون سونی اصل از رِنج قیمت بالایی برخوردار است که شاید خرید آن برای همه کاربران مقدور نباشد. با این حال اگر قصد خرید تلویزیون با حداقل قیمت و بهترین امکانات را دارید، سامسونگ می تواند یک گزینه عالی باشد. چرا که قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره به نسبت قابلیت هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.

بسته بندی تلویزیون سونی

سرچ کردن روش دیگری برای تشخیص تلویزیون سونی اصل از تقلبی

راه های متعددی برای تشخیص تلویزیون سونی اصل از فیک وجود دارد که سرچ کردن مدل در گوگل است. شما می توانید با سرچ کردن مدل پیشنهاد شده توسط فروشنده از اصل بودن تلویزیون سونی خود مطمئن شوید. اگر مدل معرفی شده در سایت اصلی سونی موجود بود شما می توانید با خیال راحت خرید تلویزیون سونی اصل را انجام دهید. اما اگر مدل سرچ شده هیچ مرجعی نداشت شک نکنید که مدل معرفی شده فیک و تقلبی است.
نا گفته نماند شما می توانید در صورت تمایل از دیگر برندهای اصلی همچون ال جی نیز خرید تلویزیون را انجام دهید. از آنجایی که قیمت تلویزیون ال جی اصل کره در مقایسه با برند سونی از رِنج مناسب تری برخوردار است، انتخاب تلویزیون از این برند معتبر می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد.

بررسی ظاهری ریموت کنترل آسان ترین روش تشخیص تلویزیون اصل سونی

ریموت کنترل تلویزیون های اصل سونی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و آرم سونی در آنها با بهترین کیفیت حَک شده است. این در حالی است که در مدل های فیک جنس ریموت کنترل بسیار بی کیفیت است. ریموت کنترل اصلی سونی حتی از مسافت دور هم به خوبی کار می کند. این در حالی است که مدل های فیک از کارایی پایینی برخوردار هستند.

طراحی ظاهری راهی برای تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی

تلویزیون های سونی اصل معمولاً دارای فریم صاف و یکدست و بسیار ظریف هستند که در قاب آنها از بهترین کیفیت استفاده شده است. جدای از قالب تلویزیون، شما باید در هنگام خرید تلویزیون سونی اصل پایه ها و حتی جایگاه پورت های تعبیه شده را نیز در نظر بگیرید. با این حال شما می توانید از طریق مشاهده عکس مدل مَد نظر در سایت اصلی سونی و مقایسه آن با مدل موجود در فروشگاه از اصل یا تقلبی بودن آن مطمئن شوید.

طراحی ظاهری تلویزیون سونی

توجه کردن به مراکز خرید از روش های مهم تشخیص تلویزیون اصل سونی

یکی دیگر از مواردی که می تواند در تشخیص تلویزیون سونی اصل بسیار تأثیر گذار باشد، مرکز خرید معتبر است. برای اینکه از اصل بودن تلویزیون سونی اطمینان پیدا کنید حتماً از نمایندگی های مجاز سونی خرید خود را انجام دهید. در صورتی که این امکان برای شما وجود ندارد سعی کنید از مراکز فروش معتبر خرید تلویزیون را انجام دهید. چرا که این مراکز برای حفظ اسم و رسمشان از عرضه محصولات تقلبی امتناع می کنند.
همچنین به طور معمول فروشگاه های معتبر برای تضمین محصولاتشان یک کارت گارانتی را در صورت تمایل خریدار ارائه می دهند. این در حالی است که مراکز فروش تلویزیون سونی جعلی، هیچ گونه گارانتی را برای تلویزیون های خود در نظر نمی گیرند.

بهترین راه تشخیص تلویزیون سونی اصل از تقلبی با توجه به قیمت

اگر می خواهید از اصل بودن تلویزیون سونی خود مطمئن باشید حتماً قیمت آن را در نظر داشته باشید. از آنجایی که تلویزیون های سونی از رِنج قیمت بالایی برخوردار هستند، در صورتی که فروشنده تلویزیون سونی را با مبلغ نا متعارفی به شما معرفی کرد شک نداشته باشید که تلویزیون مذکور تقلبی است. با این وجود در هنگام خرید تلویزیون سونی حتماً قیمت محصول را مَد نظر داشته باشید.

تشخیص تلویزیون سونی اصل از تقلبی

تلویزیون سونی با تضمین اصالت را از کجا بخریم؟

تشخیص تلویزیون سونی اصل از تقلبی کار چندان سختی نیست. به طوری که می توانید با به کار بردن راه های ذکر شده در این مقاله به راحتی تلویزیون سونی اصل از بدل را تشخیص دهید. با توجه به اینکه برند سونی در بین کاربران به یکی از پر طرفدارترین ها تبدیل شده است. ما نیز در فروشگاه آترین پلاس مجموعه ای از برترین مدل تلویزیون سونی اصل ژاپن را در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم. در صورت تمایل به خرید می توانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهند.

https://www.asianews.ir/u/erE
اخبار مرتبط
در دهه‌های اخیر، با گسترش روزافزون فناوری‌های تلویزیونی، انتخاب یک تلویزیون با کیفیت و عملکرد برتر، به یک چالش بزرگ برای مصرف‌کنندگان تبدیل شده است. در این راستا، شرکت‌های مختلفی در تولید تلویزیون‌هایی با امکانات و قابلیت‌های متنوع و بی‌نظیر سرمایه‌گذاری کرده‌اند. پاناسونیک، به عنوان یکی از پیشروان در صنعت الکترونیک مصرفی، با مجموعه‌ای از تلویزیون‌هایی که از جمله برترین فناوری‌ها و قابلیت‌ها را ارائه می‌دهند، توجه عموم را به خود جلب کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید