صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۱
کد خبر: 20857
گزارشگر: 2
۳۱۷
۰
۰
۱
آموزش نصب دوربین مدار بسته

نحوه ثبت نام و شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته پل

نحوه ثبت نام و شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته پل
اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به حرفه تخصصی نصب دوربین مدار بسته علاقه‌مند هستید، بهتر است برای ارتقا دانش و مهارت‌های خود در اسرع وقت برای شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته اقدام کنید. ما در این مقاله برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند وارد باز کار حوزه نصب، راه‌اندازی و تعمیرات انواع دوربین‌های مدار بسته شوند، درباره نحوه ثبت نام در دوره نصب دوربین مدار بسته مجتمع آموزشی پل خواهیم گفت، برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

نحوۀ ثبت نام و شرایط نام نویسی در دوره نصب دوربین مدار بسته

اگر تمایل دارید که صفر تا صد شیوه نصب دوربین مدار بسته را بیاموزید باید در دوره آموزش راه اندازی دوربین های نظارتی در پل شرکت نمایید. موارد زیر از جمله رایج‌ترین شرایط ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات و نصب دوربین مدار بسته محسوب می‌شوند.

- داشتن علاقه و اشتیاق برای یادگیری و آموزش نصب دوربین مدار بسته

بدون شک برای ورود به هر حرفه و شغلی، داشتن علاقه حرف اول را می‌زند. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنیای تکنولوژی و ابزار آلات مناسب برای هوشمندسازی بنا و اماکن علاقه‌مند هستید. دوره تخصصی نصب دوربین مدار بسته برایتان جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود. از طرفی چون بازار کار این حرفه در شرایط مساعد و ایده‌آل است، بعد از شرکت در این دوره با چالشی برای کسب و کار خود مواجه نمی‌شوید.

- داشتن حداقل ۱۲ سال سن

از دیگر شرایط ثبت نام در دورۀ آموزشی نصب دوربین مدار بسته در آموزشگاه پل گیلان می‌توان به داشتن سن حداقل ۱۲ سال اشاره کرد. البته ناگفته نماند که تنها افرادی که سن آنها حداقل ۱۸ سال است، می‌توانند برای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای نصب دوربین مدار بسته اقدام کنند. در ادامه به سایر شرایط ثبت نام در این دوره می‌پردازیم.

- حضور در محل برگزاری دوره نصب دوربین مدار بسته

از آنجایی که دوره جامع نصب دوربین مداربسته در استان گیلان و شهر رشت برگزار می‌شود، لازم و ضروری است که شرکت کنندگان دوره در زمان برگزاری جلسات آموزشی در این شهر حضور داشته باشند. این نکته به معنای این مسئله نیست که تنها افراد بومی استان گیلان می‌توانند در این دوره شرکت کنند. هیچ‌گونه محدودیتی برای شرکت در این دوره وجود نداشته و حتی آموزشگاه پل برای آن دسته از کارآموزانی که از اقصی نقاط ایران اقدام به ثبت نام می‌کنند، شرایط اسکان در خوابگاه فراهم کرده است.

- پرداخت هزینه پیش ثبت نام شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته

برای ثبت نام در دوره جامع نصب، راه‌اندازی و مونتاژ دوربین مدار بسته، پرداخت هزینه پیش ثبت نام ضروری است. درواقع شما عزیزان با پرداخت هزینه پیش ثبت نام می‌توانید باقی‌مانده هزینه را نیز به‌صورت اقساطی بپردازید.

دوره نصب دوربین مدار بسته

حال که با مهم‌ترین شرایط ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات و نصب دوربین مدار بسته پل آشنا شده‌اید، لازم می‌دانیم که در ادامه دربارۀ مزایای شرکت در این دوره تخصصی بپردازیم تا با خیالی آسوده قادر به ثبت نام در این دوره باشید.

بررسی مزایای شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته

موارد زیر از جمله مهم‌ترین مزیت‌هایی هستند که با شرکت در دوره تخصصی تعمیرات و نصب دوربین مدار بسته آموزشگاه پل از آنها بهره‌مند خواهید شد:

  • کیفیت بالای آموزش: بدون شک مهم‌ترین حسن شرکت در این دوره یادگیری در حضور برترین اساتید کشوری و استفاده از تجربیات آنها است.
  • سرفصل‌های مشخص و کاربردی: شما عزیزان قبل از ثبت نام در این دورۀ آموزشی اطلاعات دقیقی درباره سرفصل‌های دوره به دست آورده و این مسئله را ارزیابی می‌کنید که آیا این دوره برایتان مفید است یا نه؟ دقت داشته باشید که دوره نصب دوربین مدار بسته برای افراد در هر سطح و توانایی مفید و کاربردی است.
  • امکان معرفی به بازار کار: بهترین کارآموزان دوره بعد از اتمام دوره به‌عنوان برترین کارآموزان به بازار کار معرفی می‌شوند. این مزیت برای افرادی که تجربه کار چندانی داشته و به‌تازگی وارد بازار کار شده‌اند، مفید و سودمند است.
  • کلاس‌های آموزشی مجهز: کلاس‌های این دوره در کارگاه‌هایی مجهز به ابزارآلات مورد نیاز آموزش برگزار شده و کارآموزان به‌صورت عملی می‌توانند هرآنچه را که می‌آموزند اجرا کرده و تمرین کنند.
  • قیمت مناسب دوره نصب دوربین: از دیگر مزایای شرکت در این دورۀ آموزشی می‌توانیم به قیمت منصفانه آن اشاره کنیم. کافی است مباحث آموزشی این دوره را با سایر دوره‌ها مقایسه کنید تا از مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه دوره مطمئن شوید.
  • بهره‌مندی از پشتیبانی دوره نصب دوربین: کلیۀ کارآموزانی که در دوره نصب دوربین مدار بسته شرکت می‌کنند می‌توانند به مدت یک سال بعد از شرکت در این دوره از خدمات پشتیبانی نیز بهره‌مند خواهید شد. برای مثال اگر به‌صورت مستقل شروع به کار کردید و در مسیر اشتغال با چالش‌هایی مواجه شدید در این راستا می‌توانید با اساتید خود مشورت کنید.
  • ارائه مدرک فنی و حرفه ای نصب دوربین: یکی از مهم‌ترین امتیازات این دورۀ آموزشی امکان دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای نصب دوربین مدار بسته است. کارآموزانی که در کلیۀ جلسات کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند با دریافت حداقل نمره ۵۰ در آزمون کتبی فنی و حرفه ای و کسب نمره حداقل ۷۰ در آزمون عملی فنی و حرفه‌ای موفق به دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل می‌شوند. این مدرک علاوه بر ایران در سایر کشورهایی که عضو سازمان جهانی کار هستند، معتبر است.

آموزش نصب دوربین مدار بسته

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب برای شما عزیزان دربارۀ نحوه ثبت نام و شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته پل صحبت کردیم. شما عزیزان با شرکت در این دوره مسیر موفقیت کسب و کار خود را هموار می‌کنید. در پایان پیشنهاد ما به شما این است که در کنار آموزش نصب دوربین مدار بسته، حتماً مهارت هوشمند سازی ساختمان را نیز فرا بگیرید تا بتوانید از مجموعه مهارت‌های خود، خدمات بیشتری به مشتریان ارائه دهید.

https://www.asianews.ir/u/eiR
اخبار مرتبط
یکی از قابلیت های کلیدی شبکه دوربین های مداربسته هایک ویژن پشتیبانی از نظارت و مدیریت از راه دور است. این ویژگی دسترسی از راه دور، راحتی و انعطاف‌پذیری بی‌نظیری را فراهم می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا حتی زمانی که از نظر فیزیکی غایب هستند، بر محل خود نظارت کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید