صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۰
کد خبر: 13907
گزارشگر: 2
۸۹۸
۰
۰
۱
پنل LED

راهنمای خرید پنل 60*60 ال ای دی

راهنمای خرید پنل 60*60 ال ای دی
با مشخصات پنل ال‌ای‌دی با کیفیت آشنا شوید تا بتوانید هنگام خرید پنل ال‌ای‌دی با مقایسه قیمت و کیفیت، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

پنل ال ای دی ۶۰ وات از جمله محبوب‌ترین انواع چراغ‌های LED برای نورپردازی و تامین روشنایی فضاهای بسیار بزرگ و مختلفی مانند بیمارستان، بانک، ادارات و حتی فضاهای مسکونی است. پنل ال‌ای‌دی با مصرف انرژِ فوق‌العاده کم خود باعث شده تا هزینه‌های خرید و نگهداری ادوات روشنایی در مجموعه و فضاهای بزرگ و تامین روشنایی آن‌ها به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند. در واقع پنل ال‌ای‌دی با مصرف بسیار کم، شار نوری بالا، نور بدون خیرگی و یکدست و هم‌چنین طول عمر بسیار زیاد یکی از بی‌دردسرترین گزینه‌ها برای تامین روشنایی هر مکانی است که به نور یکدست و یک‌پارچه نیاز دارد.
خرید پنل ۶۰*۶۰ و انتخاب آن از میان گزینه‌ها و انواع بسیار متنوع پنل سقفی موجود در بازار روشنایی از جمله چالش‌هایی است که وقتی قصد نورپردازی با پنل ال‌ای‌دی را دارید با آن مواجه خواهید شد. برای اینکه بتوانید به راحتی از این چالش عبور کنید لازم است که با مشخصات پنل ال‌ای‌دی با کیفیت آشنا شوید تا بتوانید هنگام خرید پنل ال‌ای‌دی با مقایسه قیمت و کیفیت، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

در اولین وهله می توان گفت یک پنل ال‌ای‌دی با کیفیت روشنایی مساحت بیشتری را تامین می‌کند و یا به بیانی دیگر، پنل ال‌ای‌دی با کیفیت علاوه بر داشتن شدت نور لازم، نور را به خوبی پخش می‌کند چراکه نور پنل هر چه پخش‌تر باشد، طبیعتا فضای بیشتری را نیز روشن می‌کند و به همین دلیل این عامل یکی از عوامل موثر در سطح کیفی پنل ال‌ای‌دی است. عوامل دیگری نیز در قیمت و کیفیت پنل ال‌ای‌دی تاثیر گذار هستند که در ادامه به بررسی خلاصه‌ای از آن‌ها پرداخته‌ایم.

 

منبع نور در پنل ۶۰ وات

 

چیپ ال ای‌دی به کار رفته در پنل سقفی باید کیفیت لازم را داشته باشد و بخش مهمی از این کیفیت مربوط به شاخص نمود رنک و یا CRI چراغ است. این شاخص بانگر قدرت نور در نمایش واقعی رنگ‌ها و نمود رنگی اجسام در زیر نور چراغ است. شاخص نمود رنگ بالای ۸۵ در پنل‌ ال‌ای‌دی شفا‌ف‌ترین رنگ‌ها را به شما نمایش می‌دهد.
چیپ با کیفیت، با CRI بالای ۸۵، طول عمر بسیار بالا، قطعا نسبت به چیپ‌های SMD بی کیفیت و یا کم عمر، قیمت بیشتری دارد.

 

درایور پنل ال ای دی

 

درایور در واقع قلب تپنده چراغ‌های ال‌ای‌دی است و در نتیجه یکی از اصلی‌ترین عوامل بسیار تاثیرگذار بر قیمت این چراغ‌ها است. ترانس‌های الکترونیکی یا همان درایور، انواع متفاوتی دارند و مشخصات فنی زیادی به آن‌ها بستگی دارد. از جمله این مشخصات می‌توان به ضریب توان (راندمان تبدیل انرژی الکتریکی به روشنایی است) ، ضریب اعوجاج هارمونیک (مقدار به هم ریختگی جریان برق و تاثیر منفی بر آن را نمایش می‌دهد) و همچنین سوسوزدن نور و خستگی چشم یا همان فیلیکر. همه این موارد به درایور چراغ بستگی دارد به همین دلیل پیش از خرید پنل ال‌ای‌دی و هنگام محاسبه قیمت پنل ال‌ای‌دی، به تمامی مشخصات درایور چراغ توجه کنید.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش پنل 60*60

 

از مهم‌ترین مسائل برای مدیران واحدهای اداری، مسئولان تدارکات و یا کارشناسان خرید، تامین تجهیزاتی است که علاوه بر اینکه طول عمر بالایی دارند، فرایند تعمیرات و نگهداری از آن‌ها نیز به هیچ عنوان پیچیده نباشد. به همین دلیل بهتر است از پنلی استفاده کنید که به همراه خدمات پس از فروش کامل، گارانتی معتبری نیز داشته‌باشد. برای مثال اکووات به عنوان تولیدکننده محصولات روشنایی از جمله پنل ال‌ای‌دی، تمامی محصولات خود را با 3 تا 5 سال ضمانت تعویض بی قید و شرط ارائه می‌دهد و هم‌چنین خدمات پس از فروش مادام‌العمر در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

 

ابعاد پنل ال‌ای‌دی ۶۰x۶۰

 

یکی دیگر از فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت پنل ال‌ای‌دی ابعاد و اندازه‌های آن است. پنل‌های ال‌ای‌دی در انواع اندازه، ابعاد و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. هنگام نورپردازی و استفاده از پنل ال‌ای‌دی باید به این نکته توجه کنید که با استفاده از پنلی با اندازه بسیار بزرگ در فضایی کوچک، مساحت سقف را کوچکتر از حد معمول نشان می‌دهید و همچنین با استفاده از پنل سقفی کوچک در فضای بزرگ، نقاط تاریک و روشن را در فضا زیادتر می کنید و یکنواختی نور محیط را از بین می‌برید. به همین دلیل هنگام انتخاب و خرید پنل ال ای دی، به تناسب ابعاد آن با فضای خود دقت کنید. به صورت کلی اما پنل‌ 60 در 60، گزینه خوبی برای روشن کردن بیشتر فضاهاست.

اگر در بازار انبوه محصولات روشنایی به دنبال محصول مورد علاقه و قابل اطمینان خود می‌گردید، با کارشناسان فنی اکووات، از طریق شماره تماس 58642-021 و یا ارتباط آنلاین در وبسایت درارتباط باشید و از مشاوره رایگان متخصصان نورپردازی بهره‌مند شوید.

https://www.asianews.ir/u/9qm
اخبار مرتبط
چراغ فروشگاهی مناسب و نورپردازی فروشگاه مسئله‌ای است که امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و نور مغازه و فروشگاه از جنبه های مختلفی اهمیت پیدا کرده است. در واقع نور مغازه از جنبه‌های مختلفی اهمیت دارد و وظایف گوناگونی دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید