صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۵
کد خبر: 14185
گزارشگر: 2
۶۴۰
۱
۰
۴
کد تخفیف

کدام فروشگاه های اینترنتی بیشترین تخفیف را در سال گذشته ارائه کردند؟

کدام فروشگاه های اینترنتی بیشترین تخفیف را در سال گذشته ارائه کردند؟
با استفاده از کد تخفیف در خریدهای اینترنتی، می‌توانید خریدهای ارزان‌تر و به صرفه تری را تجربه کنید. با استفاده از کدهای تخفیف در سفارش‌ها و خریدهای اینترنتی می‌توانید هزینه خریدهای خود را به صورت کاملاً چشمگیری کاهش دهید. همچنین با استفاده از کدهای تخفیف و کاهش هزینه‌ها می‌توانید خریدها و سفارش‌های خود را افزایش دهید!

خریدهای اینترنتی امروزه به عنوان یکی از رایج‌ترین روش‌های خرید در ایران شناخته می‌شوند. با رشد فناوری و به همراه آن اینترنت، دیگر افراد برای خرید کالاهای مورد علاقه خود نیاز نیست تا ساعت‌ها ترافیک‌ را تحمل کرده و به فروشگاه‌ها مراجعه کنند! بلکه می‌توانند با کمتر از چند کلیک ساده، خریدهای خود را به سادگی از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهند.
البته خریدهای اینترنتی مزایای بسیاری دارند. از مزایای خریدهای اینترنتی می‌توان به سادگی در خرید، سرعت بالا، زمان بسیار کمتر از خریدهای حضوری از فروشگاه‌ها و همچنین مقایسه سریع کالاهای مورد نیاز اشاره کرد.
از مهم‌ترین مزایای خریدهای اینترنتی می‌توان به انواع کد تخفیف که فروشگاه‌های اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند اشاره کرد. با استفاده از کدهای تخفیفی که فروشگاه‌های اینترنتی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند، نه تنها می‌توان از دیگر مزایای خرید اینترنتی بهره‌مند شد، بلکه می‌توان یک خرید لذت بخش و به صرفه را تجربه کرد.

 

تپسی

 

پلتفرم تاکسیرانی تپسی یکی از معروف‌ترین و معتبرترین پلتفرم های تاکسیرانی ایران است. این پلتفرم تاکسیرانی در سال ۱۳۹۲ با هدف ایجاد سهولت در ارائه خدمات تاکسیرانی و حذف واسطه‌ها در این بازار، شروع به کار کرد. همه افراد و کاربران به سادگی به نصب اپلیکیشن تپسی بر روی دستگاه هوشمند خود به راحتی می‌توانند برای رفت و آمدهای خود از خدمات تاکسیرانی این پلتفرم استفاده کنند. تپسی با ارائه خدمات با کیفیت تاکسیرانی و همچنین ارائه قیمت‌های مناسب مورد استقبال بسیاری از افراد در سال‌های اخیر قرار گرفته است.
همچنین از دیگر مزایای پلتفرم تاکسیرانی تپسی می‌توان به رعایت ایمنی و راحتی کاربران و مشتریان تپسی اشاره کرد. در واقع در هنگام ثبت نام سفیر جدید در تپسی، اطلاعات کاربری آن فرد به صورت کامل ثبت شده و هویت واقعی برای هر راننده مشخص می‌شود و در واقع رزومه کاملی را در اختیار این پلتفرم قرار می‌دهد.

 

انواع کوپن‌ها و کدهای تخفیف تپسی در سایت موپُن

 

همچنین پلتفرم تپسی برای مشتریان و کاربران خود کدهای تخفیفی را قرار داده است که افراد می‎توانند با ورود به صفحه اختصاصی پلتفرم تپسی در سایت موپُن، این کدهای تخفیف را مشاهده کنند.
در وبسایت موپُن کدهای تخفیف بسیاری وجود دارند که می‎توانید از آن‌ها استفاده کنید.
این کدهای تخفیف برای همه افرادی که می‎خواهند از خدمات تپسی استفاده کنند یا می‎خواهند در این پلتفرم به عنوان سفیر استخدام شوند، مورد استفاده قرار می‎گیرند و کاملاً معتبر هستند.
همچنین در بخش "کدهای تخفیف ارسالی کاربران" شما می‎توانید کدهای تخفیفی را که کاربران پلتفرم تپسی ارسال کرده اند را مشاهده کرده و برای استفاده از این کدهای تخفیف روی هر کدام کلیک کرده و آن را در سفارش‌های خود از تپسی مورد استفاده قرار دهید.

 

برخی از محبوب‌ترین کدهای تخفیف تپسی در موپُن

 

۱- کد تخفیف ۵۰ درصدی اولین خرید از تپسی

 

یکی از کدهای تخفیفی که مورد استقبال بسیاری از افراد در وبسایت موپُن قرار گرفته است، کد تخفیف ۵۰ درصدی خرید تا سقف ۲۰ هزار تومان از تپسی است. شما با استفاده از این کد تخفیف می‎توانید از ۵۰٪ اولین درخواست تپسی خود بهره مند شوید.

 

۲- کد تخفیف تپسی در سفینه فضایی

 

کد تخفیف دیگری که نظر کاربران زیادی را به خود جدی کرده است، کد تخفیف تپسی در سفینه فضایی است.
شما می‌توانید در سفینه تپسی با کسب امتیاز از طریق طرح‌ها و امتیازات ویژه تخفیف تپسی و فروشگاه‌های آنلاین بهره‌مند شوید. برای شروع طرح به هر کاربر ۳۰۰ ستاره به علاوه امتیاز سفرهای گذشته تعلق می‌گیرد که می‌توانید با استفاده از خدمات مختلف امتیاز خود را افزایش دهید. لازم به ذکر است که سفینه فضایی تپسی چهار مقصد زمین، خورشید، ماه و کهکشان تپسی دارد که هر کدام امتیازات و تخفیف‌های ویژه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهند. تعداد سفرهای شما در هر فصل مشخص می‌کند که مقصد فصل بعدی شما کجا خواهد بود.

 

نحوه استفاده از کدهای تخفیف تپسی موجود در سایت موپُن

 

شما به سادگی می‎توانید برای مشاهده کدهای تخفیف، وارد صفحه اختصاصی پلتفرم تپسی در وبسایت موپُن شوید و با فشردن گزینه مشاهده در کنار کد تخفیف مورد نظر خود، آن کد تخفیف را کپی کرده و در خریدها و سفارش‌های خود از تپسی مورد استفاده قرار دهید.
همچنین شما می‎توانید با کلیک بر روی گزینه "خرید کنید" به طور مسقیم وارد وبسایت تپسی شده و از کد تخفیف برای سفارش مورد نظر خود استفاده کنید.
به طور کلی می‎توان گفت که تعداد زیادی از کدهای تخفیف تپسی در وبسایت موپُن وجود دارند که می‎توانید برای بسیاری از سفارش‌های خود در تپسی از این کدهای تخفیف استفاده کنید.

 

دیجی کالا جت

کد تخفیف دیجی جت

سامانه دیجی کالا جت یک پلتفرم در خصوص فروشگاه‌های اینترنتی مشهور است که به صورت آنلاین فعالیت می‎کند. این پلتفرم در سال ۱۳۹۶ تأسیس شد و در مدت زمان کوتاهی، توانست جای خود را در بازار تجارت الکترونیک ایران پیدا کند!
دیجی کالا جت در زمینه ارائه محصولات از نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها به محل زندگی فعالیت می‎کند و شما می‎توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود را مانند لوازم خانگی، کتاب، محصولات سوپر مارکت و... از طریق دیجی کالا جت تهیه کنید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که دیجی کالا جت در اختیار شما قرار می‎دهد، ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود است که در طی سال‌های اخیر باعث شده است کاربران و مشتریان دیجی کالا جت از سفارش‌های خود از این پلتفرم رضایت کامل داشته باشند.
در کل می‎توان گفت که دیجی کالا جت یکی از بهترین و پرطرفدار ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران به حساب می‎آید که در تلاش است تا با ارائه بهترین محصولات و خدمات خود، نظر و رضایت کامل کاربران و مشتریان خود را به دست آورد.

 

انواع کوپن‌ها و کدهای تخفیف دیجی کالا جت در سایت موپُن

 

از دیگر مزایای خوب این پلتفرم، ارائه کدهای تخفیف مختلف است که می‎توانید به وسیله استفاده از این کدهای تخفیف، کالاها و محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب‌تری از فروشگاه‌های نزدیک به محل زندگی خود تهیه کنید که این امر می‎تواند خرید شما را لذت بخش تر و به صرف‌تر کند!
در وبسایت موپُن کدهای تخفیف متعدد و متنوعی وجود دارد که می‌توانید در خریدها و سفارش‌های خود در دیجی کالا جت، از آن‌ها استفاده کنید.
این کدهای تخفیف برای اکثر فروشگاه‌های نزدیک به محل زندگی شما قابل استفاده هستند و خرید شما از این فروشگاه‌ها را لذت بخش تر می‌کنند.
به علاوه کدهای تخفیفی که می‌توانید در صفحه اختصاصی دیجی کالا جت در موپُن مشاهده و استفاده کنید، در بخش "کدهای تخفیف ارسالی کاربران" نیز می‌توانید کدهای تخفیفی که کاربران و مشتریان دیجی کالا جت استفاده و ارسال کرده اند را مشاهده کرده و از این کدهای تخفیف در خریدها و سفارش‌های خود از دیجی کالا جت استفاده بکنید.

 

برخی از محبوب‌ترین کدهای تخفیف دیجی کالا جت در موپُن

 

۱- کد تخفیف عدم خرید طولانی از دیجی کالا جت

اگر زمان زیادی از آخرید خرید یا ثبت نام خود در دیجی کالا جت گذشته باشد. این فروشگاه آنلاین کد تخفیفی را برای شما پیامک می‌کند. شما می‎توانید با بهره گیری از این تخفیف دیجی کالا جت از تمامی فروشگاه‌های نزدیک به محل زندگی خود از جمله جت مارکت، سوپر مارکت‌های محله و.... خرید کنید.

۲- تا ۲۰ درصد تخفیف دیجی کالا جت برای خرید از پت شاپ‌ها

همچنین کاربران و مشتریان دیجی کالا جت می‌توانند بدون وارد کردن هیچ کد تخفیف خاصی، تا ۲۰ درصد از تخفیف‌های پت شاپ‌های دیجی کالا جت بهره مند شوند. درواقع شما می‌توانید به راحتی با دیجی کالا جت؛ سوپر مارکت‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و... نزدیک به آدرس محل سکونت خود را در این پلتفرم مشاهده کرده و از این فروشگاه‌ها خرید کنید.
البته این نکته را باید بدانید که تخفیف‌های دیجی کالا جت به طور روزانه و بسته به محل زندگی شما بروزرسانی می‌شوند.

 

نحوه استفاده از کدهای تخفیف دیجی کالا جت موجود در سایت موپُن

 

برای مشاهده کدهای تخفیف دیجی کالا جت می‌توانید به سادگی وارد صفحه اختصاصی دیجی کالا جت در سایت موپُن شوید و سپس با لیست کاملی از کدهای تخفیفی که برای فروشگاه اینترنتی دیجی کالا جت وجود دارند، رو به رو شوید. حال با کلیک بر روی گزینه مشاهده برای هر کدام از کدهای تخفیف که می‌خواستید استفاده کنید، از مزایای این کدهای تخفیف بهره مند شوید.
البته قابلیت دیگری که سایت موپُن برای راحتی شما قرار داده است، گزینه "خرید کنید" است. با کلیک بر روی این گزینه می‌توانید مستقیماً وارد فروشگاه اینترنتی دیجی کالا جت شده و از کد تخفیف مورد نظر خود در خریدهای خود استفاده کنید.
در سایت موپُن کدهای تخفیف متعدد و متنوعی وجود دارند که بسته به نیاز خود می‌توانید هر کدام از این کدهای تخفیف را انتخاب کرده و در خریدهای خود مورد استفاده قرار دهید.

 

دیجی استایل

کد تخفیف دیجی استایل

دیجی استایل یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است. این فروشگاه اینترنتی با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در زمینه مد و پوشاک، زیبایی و سلامت و... توانسته است به یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران تبدیل بشود.
همچنین این فروشگاه با سال‌ها تجربه در خدمت گذاری به مشتریان خود، ارائه ضمانت اصالت کالاها و محصولات، ضمانت بازگشت کالا و ارائه بهترین خدمات ممکن در زمینه خرید آنلاین محصولات مد و پوشاک و... توانسته است در بین فروشگاه‌های اینترنتی ایران، جایگاهی ممتاز را به دست بیاورد.
از دیگر مزایای این فروشگاه اینترنتی دیجی استایل می‌توان به ارائه کالاها و مدل‌های ویژه فروش و تخفیفات شگفت انگیز در بازه‌های زمانی متعدد و محدود اشاره کرد.
فروشگاه اینترنتی دیجی استایل از نظر تنوع و کیفیت محصولات، فروشگاهی کاملاً منحصر به فرد است که فضایی بسیار مفید و عالی را در اختیار کابران و مشتریان خود برای انجام سفارش‌ها و خریدهای مورد نظر خود قرار می‌دهد.

 

انواع کوپن‌ها و کدهای تخفیف دیجی استایل در سایت موپُن

 

همانطور که گفته شد، فروشگاه اینترنتی دیجی استایل در بازه‌های زمانی محدود و مختلفی دست به ارائه تخفیفات و کدهای تخفیف مختلفی می‌زند تا مشتریان این فروشگاه اینترنتی بتوانند با استفاده از این کدهای تخفیف خریدی آسان و به صرفه را تجربه کنند.
شما می‌توانید با ورود به صفحه اختصاصی فروشگاه اینترنتی دیجی استایل در سایت موپُن، از کدهای تخفیف و تخفیفات مختلف این فروشگاه اینترنتی معتبر، مشاهده کنید و از این کدهای تخفیف برای خریدهای خود استفاده بکنید.
همچنین می‌توانید با ورود به بخش "کدهای تخفیف ارسال کاربران" از کدهای تخفیفی که کاربران و مشتریان مختلف دیجی استایل دریافت کرده اند، در خریدها و سفارش‌های خود از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، استفاده کنید.

 

برخی از محبوب‌ترین کدهای تخفیف در موپُن

 

۱- تا ۷۲ درصد تخفیف خرید کفش‌های روزمره مردانه در دیجی استایل

بدون اینکه کد تخفیف خاصی را وارد کنید، تا ۷۲ درصد تخفیف در خرید کفش روزمره مردانه فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل از برندهای معتبر رهاورد، چرم آرا، شهر چرم، اسپرت من، جی اوکس، کاترپیلار، شوپا، ایران طب، ال سی وایکیکی و... می‌توانید بهره مند شوید.

۲- کد تخفیف ۳۰۰ هزار تومان محصولات منتخب برند چرم مشهد

با استفاده از این کد تخفیف دیجی استایل می‌توانید از ۳۰۰ هزار تومان تخفیف محصولات منتخب برند معتبر چرم مشهد بهره مند شوید. این کد تخفیف برای خریدهای بالای ۱ میلیون تومان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

نحوه استفاده از کدهای تخفیف دیجی استایل موجود در سایت موپُن

 

با وارد شدن به صفحه اختصاصی دیجی استایل در سایت موپُن می‌توانید کدهای تخفیف دیجی استایل موجود در سایت موپُن را مشاهده کنید. با استفاده از این کدهای تخفیف می‌توانید خریدی به صرف‌تر و لذت بخش تر را تجربه کنید.
برای استفاده از این کدهای تخفیف فقط کافی است که کد تخفیف مورد نظر خود را کپی کرده و در هنگام سفارش و خرید در بخش مخصوص برای کدهای تخفیف، کد تخفیف را وارد کنید.
همچنین می‌توانید با استفاده از گزینه "خرید کنید" که در بخش کد تخفیف مورد نظر شما موجود است، به طور مستقیم وارد سایت دیجی استایل شوید.

 

اسنپ مارکت

کد تخفیف اسنپ مارکت

اسنپ مارکت یک فروشگاه اینترنتی بزرگ در ایران است که برای فروش محصولات مختلف و متنوع به صورت آنلاین طراحی و ایجاد شده است.
فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت در سال ۱۳۹۶ با هدف فراهم آوردن بستری ایمن و راحت برای خرید کالاها و محصولات مختلف با استفاده از اینترنت و به صورت کاملاً آنلاین شروع به کار کرد. در اسنپ مارکت شما می‌توانید بیش از ۲۰۰ هزار محصول و کالای مختلف از برندهای معتبر و مختلف را در دسته بندی‌های متنوعی مانند کالاهای سوپر مارکت، مد و پوشاک، لوازم الکترونیک و... پیدا کنید و با سفارش و خرید آنلاین، کالاها و محصولات مورد نظر خود را به سرعت دریافت کنید.
همچنین اسنپ مارکت برای سهولت کار مشتریان خود، اپلیکیشنی را طراحی و ایجاد کرده و در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار داده است تا به وسیله آن مشتریان و کاربران اسنپ مارکت به آسانی و با سرعت بالا بتوانند سفارشان و خریدهای خود را انجام دهند.
از دیگر مزایای اسنپ مارکت می‌توان به جشنواره‌های کد تخفیف این فروشگاه اینترنتی اشاره کرد. اسنپ مارکت در بازه‌های زمانی محدود و مختلف جشنواره‌های تخفیفی را ایجاد می‌کند تا به کاربران و مشتریان خود برای تجربه خریدی لذت بخش تر و به صرفه تر کمک کنند.

 

انواع کوپن و کدهای تخفیف اسنپ مارکت در سایت موپُن

 

پلتفرم اسنپ مارکت همچنین در جشنواره‌های تخفیفاتی خود، کدهای تخفیفی را در اختیار مشتریان و کاربران خود قرار می‌دهد که برای دسترسی و مشاهده این کدهای تخفیف می‌توانید با ورود به صفحه اختصاصی اسنپ مارکت در موپُن، آن‌ها را مشاهده کرده و در خریدها و سفارشات خود از اسنپ مارکت مورد استفاده قرار دهید.
در واقع این کدهای تخفیف به همه افراد و کاربرانی تعلق دارد که می‌خواهند از فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت خرید کرده و کالاهای مورد نظر خود را از آن جا سفارش دهند.
همچنین در صفحه اختصاصی اسنپ مارکت در وبسایت موپُن، صفحه ای وجود دارد که کدهای تخفیف ارسال کاربران و مشتریان قبلی اسنپ مارکت در آن‌جا قرار دارد. شما در این بخش نیز می‌توانید کد تخفیف اسنپ مارکت مورد نظر خود را پیدا کرده و از آن استفاده کنید.

 

برخی از محبوب‌ترین کدهای تخفیف اسنپ مارکت در موپُن

 

۱- کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی برای اولین خرید هایپراستار اسنپ مارکت

با ثبت این کد تخفیف می‌توانید از تخفیف ۲۰ هزار تومان برای اولین خرید بالای ۲۰۰ هزار تومان از هایپر استار بهره مند شوید. شما در فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت می‌توانید از فروشگاه هایپر استار خرید کنید و از مزایای منحصر به فرد و تخفیفات ویژه ای که این فروشگاه برای مشتریان خود در نظر گرفته است بهره مند شوید.

۲- تا ۷۰ درصد تخفیف محصولات حراج اول ماه

همچنین شما می‌توانید بدون وارد کردن کد تخفیف اسنپ مارکت، تا ۷۰ درصد تخفیف بر روی محصولات حراج اول ماه این فروشگاه اینترنتی به دست آوردید. برای این کار فقط کافی است در روزهای ابتدای هر ماه با کلیک بر روی گزینه "حراج اول ماه" موجود در اپلیکیشن اسنپ مارکت، از تخفیفات ویژه این بخش بهره مند شوید.

 

نحوه استفاده از کدهای تخفیف اسنپ مارکت موجود در سایت موپُن

 

برای مشاهده کدهای تخفیف فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت می‌توانید به راحتی وارد صفحه اختصاصی این فروشگاه اینترنتی در سایت موپُن شده و با مشاهده کد تخفیف مورد نظر خود، آن کد تخفیف را برای خریدها و سفارش‌های خود از اسنپ مارکت مورد استفاده قرار دهید و خریدی لذت بخش تر را تجربه کنید.
البته با کلیک بر روی گزینه "خرید کنید" می‌توانید به طور مستقیم وارد فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت شده و سفارش مورد نظر خود را با استفاده از کد تخفیف ثبت کنید.

 

سخن پایانی

 

با استفاده از کد تخفیف در خریدهای اینترنتی، می‌توانید خریدهای ارزان‌تر و به صرفه تری را تجربه کنید. با استفاده از کدهای تخفیف در سفارش‌ها و خریدهای اینترنتی می‌توانید هزینه خریدهای خود را به صورت کاملاً چشمگیری کاهش دهید. همچنین با استفاده از کدهای تخفیف و کاهش هزینه‌ها می‌توانید خریدها و سفارش‌های خود را افزایش دهید!

https://www.asianews.ir/u/9y5
اخبار مرتبط
خرید لایک اینستاگرام کاملا ایرانی و واقعی با قیمت ارزان لایک به صورت آنی برای همه پستات به صورت خودکار خریداری کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
امین فتحی
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
5
0
1

سلام چطور میشه این کد تخفیف های مربوط به سایت دیجی کالا رو دریافت کرد؟


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید