صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۲
کد خبر: 14360
گزارشگر: 2
۷۲۱
۱
۰
۱
صرافی‌های غیرمتمرکز ارز دیجیتال

آینده استارگیت فایننس چگونه خواهد بود؟

آینده استارگیت فایننس چگونه خواهد بود؟
استارگیت دارای قابلیت‌های مدرنی است که هدف آن ایجاد پلی ترکیب‌پذیر برای دارایی بومی است. درواقع کاربران در این پلتفرم به‌عنوان پروتکلی برای انتقال نقدینگی، می‌توانند کارهای متنوعی انجام دهند. برای این صرافی آینده‌ای متصور است که طبق بررسی‌ها در ادامه به آن می‌پردازیم.

باید بدانید که صرافی‌های غیرمتمرکز ارز دیجیتال محبوب هستند، اما بیشتر در بین کسانی که قصد دارند تراکنش‌های آن‌ها به‌طور ۱۰۰ درصدی ناشناس باقی بماند. البته علاوه‌بر ناشناس بودن، ویژگی امن بودن نیز سبب محبوبیت این صرافی‌ها شده‌است. در چند سال گذشته، دیفای رشد چشم‌گیری داشته و در دنبالهٔ آن نیز صرافی‌های ارز دیجیتال غیرمتمرکز نیز به پلتفرم‌های خود قابلیت‌های بیشتر و بهتری اضافه کرده‌اند. اضافه کردن این فیچرها در راستای راحتی کاربر و پیشی‌گرفتن از رقبای دیگر در این بازار داغ است. یکی از پروژه‌های متمایز در این حیطه، استارگیت فایننس است که توسط لایر زیرو لابراتوار ساخته شده‌است. استارگیت دارای قابلیت‌های مدرنی است که هدف آن ایجاد پلی ترکیب‌پذیر برای دارایی بومی است. درواقع کاربران در این پلتفرم به‌عنوان پروتکلی برای انتقال نقدینگی، می‌توانند کارهای متنوعی انجام دهند. برای این صرافی آینده‌ای متصور است که طبق بررسی‌ها در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

آیندهٔ متصور برای استارگیت

 

بر اساس تحلیل‌هایی که کارشناسان انجام داده‌اند، قیمت ارز دیجیتال استارگیت طی ۱۰ سال پیش‌ِرو به رشد خود ادامه خواهد داد. گفته می‌شود که تا پایان آینده قیمت آن از مرز ۷۵ دلار نیز فراتر می‌رود. طبق پیش‌بینی‌هایی که انجام شده‌است، همهٔ ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۴ می‌توانند رشد مناسبی داشته باشند. بر این اساس عملکرد این ارز نیز می‌تواند صعودی و رو به رشد به نظر برسد. طبق احتمالات قوی‌ای که وجود دارد، به نظر می‌رسد توکن استارگیت در سال ۲۰۲۵ بتواند اوج جدیدی را تجربه کند.

 

سرمایه‌گذاری روی استارگیت فایننس

 

توکن موردنظر راه‌حل مؤثری برای مشکلات معمول در بریج اراده کرده‌است که توسط آن توانسته دو گروه از سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران جدید را به خود جذب کند. پلتفرمی که درمورد آن صحبت می‌کنیم، دارای ویژگی‌های متعددی است و می‌تواند فرصت‌هایی عالی را برای کسب درآمد فراهم کند. البته به دلیل عملکردی که این پلتفرم دارد، کاربران آن می‌توانند به‌راحتی مبادله انواع دارایی‌ها را بدون ریسک انجام دهند.

اکنون مشکل اصلی این پلتفرم تمرکز روی استیبل کوین‌هاست، این امر می‌تواند تنوع کوین‌ها را کاهش داده و از محبوبیت آن بکاهد. اما با وجود این مسائل، این پلتفرم ظرفیت رشد را در ماه‌های آینده در این زمینه دارد. به دلیل وجود ارزش بالای این پلتفرم، می‌توان گفت جزو پلتفرم‌های عالی برای سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌رود.

 

چگونگی کار کردن stargate finance

 

اگر با دنیای رمز ارزها آشنایی داشته باشید، می‌دانید که چالش معمول بلاکچین‌ها ارسال دارایی از یک شبکه به شبکهٔ دیگر رمز ارزی است. استارگیت روی لایرزیرو که پروتکلی تعاملی اومنی چین است ایجاد شده‌است، این سبب شده فرایند انتقال از شبکه‌ای به شبکهٔ دیگر آسان‌تر شود. این سیستم برای وجوه در هر بریج، به استخرهای نقدینگی مشترک و یکپارچه، دسترسی به دارایی‌های مقصدی مشخص و بومی تضمین‌شده نیاز دارد. عمدتاً از این پلتفرم برای انتقال دارایی‌هایی استفاده می‌شود که بین بلاکچین‌ها به نسبت یک‌به‌یک استفاده می‌شوند. همین امر یعنی کاربران یواس‌دی‌تی را می‌توانند از بلاکچین سولانا با زنجیرهأ بی‌ان‌بی مبادله کنند.
Stargate finance توکن خود را دارد و جدای از مبادلات بومی، استخرهای نقدینگی و فارمینگ را نیز ارائه می‌دهد. کاربران در این استخرهای نقدینگی فرصت این را دارند که در ازای عملیات استخراج خود، مقداری مشخص از استیبل کوین را کسب کنند.
سرمایه‌گذاران این حوزه می‌توانند توکن استارگیت را دریافت کرده و فارم کنند و با انجام استیک توکن‌ها veSTG به‌دست آورند. کاربرانی نیز که دارای veSTG هستند، امکان شرکت در تصمیم‌گیری‌ها و رای‌دهی را نیز دارند.

stargate finance

ویژگی‌های استارگیت فایننس

 

به‌عنوان اولین بریج دارایی بومی، stargate finance هدفی تحت عنوان حل مشکلات مرتبط با بریج را دنبال می‌کند. همین ویژگی می‌تواند آن را از دیگر پروژه‌های مشابه متمایز کند، اما ویژگی‌های دیگری نیز دارد. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از استخرهای نقدینگی، بازده فارمینگ، انتقالات استارگیت، تعادل مجدد کارمزدها و ترکیب‌پذیری اومنی چین.

 

. انتقالات استارگیت

 

این پلتفرم یعنی استارگت فایننس قابلیتی دارد که می‌تواند با دسترسی به استخرهای نقدینگی مشترک، مبادله دارایی‌های بومی را با نسبت یک‌به‌یک بین بلاکچین‌های متفاوت انجام دهد. این انتقالاتی که در بین بلاکچین مبدأ و مقصد انجام می‌پذیرد، کاملاً تضمین‌شده است. دیگر از این به بعد نیازی نیست که کاربران نگرانی‌ای بابت عدم موفقیت تراکنش‌ها بابت کمبود نقدینگی باشند.

استارگیت فایننس

. استخر‌ها

 

این پلتفرم امکان دسترسی به استخرهای نقدینگی از طریق شبکه‌های مختلف را فراهم می‌کند، یعنی کاربران تا زمانی که این دارایی‌های مربوطه را دارا باشند، امکان نقدینگی در هر استخری را دارند. استارگیت برای دارایی‌های استیبل تنها شامل استخرهای نقدینگی می‌شود. البته کاربرانی که درون این استخرها دارایی‌های خود را قرار می‌دهند، با دریافت پاداش‌های خود می‌توانند دارایی‌هایشان را گسترش دهند.

 

. بازدهٔ فارمینگ

 

کشت سود تنها هنگامی انجام داده می‌شود که کاربری نقدینگی استخرهای آن را فراهم کرده باشد. در این صورت است که با تأمین نقدینگی توسط فارم کردن اس‌تی‌جی دریافت می‌شود.

 

. استیکینگ

 

افرادی که دارای اس‌تی‌جی هستند، توکن‌های خود را می‌توانند در جهت veSTG استیک کنند. درواقع با داشتن آن می‌توانند در نظردهی نسبت به طرح‌ها و پیشنهاد‌ها شرکت کنند.

 

. متعادل‌سازی مجدد کارمزد‌ها

 

ویژگی پراهمیت stargate تضمین فرایند تراکنش و تکمیل فوری است برای دارایی‌های بومی و این پروتکل با داشتن میزان ذخیرهٔ بهینه و مشخص‌شدهٔ این فعالیت را شروع می‌کند.

 

. ترکیب‌پذیری اومنی‌چین

 

در حال حاضر این پلتفرم امکان انجام مبادله را با انجام یک کلیک برای همهٔ دارایی‌ها و بلاکچین‌ها فراهم می‌کند. این ویژگی بسیار کاربردی و مهم است، زیرا نیاز مبادلهٔ دارایی در یک بلاکچین با دارایی دیگر را در بلاکچینی متفاوت برطرف می‌کند.

 

سخن نهایی

 

Stargate پلتفرمی است که تازگی رشد خوبی داشته و دارای توکن اختصاصی خود است به نام اس‌تی‌جی است که آیندهٔ درخشانی را برای آن متصور می‌کند. این آینده به دلیل رشد چشمگیر رمز ارزها در آینده قابل‌تصور است و نظر بزرگان نیز در این حوزه همین است. سرمایه‌گذاری روی این حوزه می‌تواند آیندهٔ خوبی داشته باشد و افراد زیادی هستند که براساس ویژگی‌های مدرن این پلتفرم به امید آینده روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. درنهایت برای پیشرفت در این حوزه و رسیدن به سودآوری تلاش کنید تا اطلاعات درست و به‌روزی نسبت به این حوزه کسب کنید. درنهایت آینده مبهم است، اما براساس نشانه‌ها می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد.

https://www.asianews.ir/u/a2y
اخبار مرتبط
برای معرفی بهترین صرافی خارجی می‌توان لیست بلندی از این صرافی‌ها را تهیه کرد؛ با این حال، کارمزد کم همیشه هم دلیل بر برتری یک صرافی نیست. در قدم اول صرافی باید امکانات مطلوبی داشته باشد تا بتوانید معاملات سودآوری را در آن انجام دهید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
شجاعی
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
2
0
0

سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت به جون بچه هام کلاه بردار نیستم .


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید