صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۸
کد خبر: 14416
گزارشگر: 2
۹۷۹۲۱
۰
۰
۳
خدمات آرایشی

خدمات سالن های زیبایی

خدمات سالن های زیبایی
خدمات سالن های زیبایی امروزه دستخوش تغییرات زیادی شده اند و جدیدترین خدمات آرایشی توسط آنها ارائه می گردد که میکروبلیدینگ ابرو، کاشت ناخن و فشیال صورت در حال حاضر از محبوب ترین و پر تقاضاترین تکنیک های آرایشی در آرایشگاه های زنانه به حساب می ایند. اگر این روش های افزایش زیبایی برای شما خوانند محترم نیز، پر اهمیت است، تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید. خدمات زیبایی زنانه دائما در حال تغییر و تحول هستند و با پیشرفت هایی که در علم و تکنولوژی صورت می گیرد، این موارد نیز شرایط بهتری پیدا می کنند.

بهترین آرایشگاه زنانه سعادت آباد

در گذشته تمامی تکنیک های آرایشی زنانه به صورت موقت بوده اند اما امروزه آرایش دائمی یا خدمات زیبایی دائمی جایگاه وسیعی را از آن خود کرده است که نه تنها بانوان بلکه آقایان نیز میتوانند از انواع آن استفاده کنند. آرایش دائمی صورت در ابتدا با هدف پنهان کردن نواقص صورت مانند: آثار زخم، بخیه، سوختگی و... مورد استفاده قرار می گرفتند اما نتایج و تاثیرات آنها باعث جلب توجه کسانی شد که هیچ نقصی در چهره خود نداشتند و فقط به کمک این روش ها به دنبال افزایش زیبایی صورت بودند. علاوه بر آن سایر خدمات زیبایی دائمی مانند: کاشت ناخن و لیزر موهای زائد نیز بسیار پرطرفدار هستند.

 

خدمات سالن های زیبایی زنانه

 

برخی از جدیدترین خدمات آرایشی که در گروه خدمات زیبایی دائمی هستند و یا تاثیرات دائمی به همراه دارند یعنی: میکروبلیدینگ ابرو، کاشت ناخن و فشیال صورت را در بخش های بعدی مورد بررسی قرار می دهیم.

 

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

 

آیا می دانید میکروبلیدینگ ابرو چیست؟ میکروبلیدینگ ابرو همان طور که در بخش های فوق تا حدی به آن اشاره شد، یک روش آرایش دائمی ابرو محسوب می شود که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد و در سالن های زیبایی زنانه و مردانه مورد استفاده قرار می گیرد.

میکروبلیدینگ ابرو سالن زیبایی نوژا سعادت آباد

این روش به صورت کم تهاجمی و با سوزن های نانو انجام می شود که توسط آنها خطوطی شبیه به تار ابرو در قسمت ابروها ایجاد می شوند و تغییر حالت و مدل ابرو به این شکل توسط میکروبلیدینگ به وجود می آید که برای انجام آن از بی حس کننده موضعی نیز استفاده می شود.

با وجود آنکه این روش به عنوان آرایش دائمی ابرو شناخته می شود، اما باید آگاه باشید که نتایج آن تا پایان عمر باقی نمی ماند بلکه برای مدت زمانی در حدود یک الی 3 سال می توان از نتایج آن بهره برد و پس از آن میتوان به ترمیم میکروبلیدینگ ابرو پرداخت.

 

مزایای میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

 

میکروبلیدینگ ابرو به عنوان یکی از محبوب ترین خدمات سالن های زیبایی از مزایای زیر برخوردار است:

. میکروبلیدینگ ابرو دخترانه است
میکروبلیدینیگ ابرو نچرال و طبیعی است
نتایج آن در زمان بسیار زیادی باقی می ماند
موجب افزایش زیبایی چهره می شود
مدل ابروی مد نظر را به وجود می آید
محدودیت سنی و جنسی ندارد
درد، خونریزی و بخیه به همراه ندارد
آثار زخم، شکستگی، بخیه و سوختگی را می پوشاند
و...

 

کاشت ناخن و ژلیش

 

از دیگر خدمات سالن های زیبایی که خیلی در میان بانوان رایج هستند، کاشت ناخن و ژلیش است. کاشت ناخن و ژلیش یک روش یکسان نیستند بلکه تفاوت هایی میان آنها وجود دارد. به عبارت دیگر در کاشت ناخن از ناخن مصنوعی استفاده می شود که این ناخن ها به صورت دائمی طی عملیات مخصوصی بر روی ناخن طبیعی بانوان چسبانده می شوند و به مدت ۲۰ الی ۳۰ روز روی ناخن باقی می مانند.

کاشت ناخن در سالن تاماران گوهردشت

اما در کاشت ناخن ژلیش به جای استفاده از ناخن مصنوعی، مواد خمیری شکل و انعطاف پذیری بر روی ناخن قرار میگیرند و طبق ابعاد، اندازه و فرم ناخن هر شخص به آن حالت داده می شود. ژلیش احساس سنگینی کمتری را روی ناخن به وجود می آورد و ظاهر طبیعی تری را ایجاد می کند؛ علاوه بر آن ژلیش ناخن روش جدیدتری است و به در حال حاضر به عنوان جدیدترین روش کاشت ناخن شناخته می شود مزایای آن بیشتر از روش های قدیمی تر کاشت ناخن است.

 

پرطرفدارترین انواع کاشت ناخن

 

پرطرفدارترین انواع کاشت ناخن که در سالن های زیبایی زنانه به کار برده می شوند، موارد ذکر شده در زیر هستند:

کاشت ناخن طبیعی
کاشت ناخن کوتاه
کاشت ناخن دخترانه

 

اهمیت کاشت ناخن و ترمیم آن

 

همه بانوانی که کاشت ناخن انجام می دهند، باید آگاه باشند که این روش به ترمیم نیاز دارد.
به صورت کلی کاشت ناخن و ترمیم آن اهمیت بسیار زیادی دارد که اگر قصد دارید برای بلند مدت و به صورت دائمی ناخن های کاشت شده داشته باشید، باید حتما در فواصل تعیین شده و در زمان مورد نیاز برای ترمیم آن اقدام کنید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود. ترمیم ناخن کاشته شده باید حتما نهایتا هر ۲۰ الی ۳۰ روز یک بار انجام شود تا از شکسته شدن ناخن طبیعی، آسیب دیدن آن، عفونت کردن ناخن، قارچ گرفتن و ضعیف شدن آن جلوگیری به عمل آید.

 

ریمو ناخن در سالن زیبایی زنانه و اهمیت آن

 

با این وجود اگر تمایل به ترمیم کاشت ناخن ندارید، باید ریمو ناخن در سالن های زیبایی زنانه انجام دهید و یا به صورت کلی از این روش برای زیبایی ناخن های خود استفاده نکنید. ریمو ناخن حتما باید در سالن انجام شود زیرا اگر این کار را در خانه انجام دهید، ممکن است که دچار آسیب شوید.

 

فشیال صورت چیست؟

 

از دیگر خدمات سالن های زیبایی که میتوان از نتایج آن برای بلند مدت بهره برد، فشیال صورت است. فشیال صورت روشی است که از آن در جهت افزایش زیبایی، سلامتی و پاکسازی پوست صورت بهره گرفته می شود و تاثیرات مثبت این روش به گونه ای است که متخصصان پوست و زیبایی استفاده از آن را به بانوان و آقایان توصیه می کنند. کسانی که فشیال صورت را در روتین مراقبت های پوستی خود قرار دهند و به عنوان یکی از جدیدترین خدمات آرایشی از آن بهره ببرند، از بروز چین و چروک های پوستی دور می شوند و پوستی شاداب، سلامت و زیبا تا زمان پیری خود خواهند داشت. به عبارت دیگر این روش موجب می شود که پیری پوست به تاخیر بیفتد و چین و چروک ها یا سایر مشکلات پوستی دیرتر پدیدار شوند. فشیال صورت هیچ محدوده سنی و جنسی ندارد و به صورت کاملا غیر تهاجمی است که همه عزیزان میتوانند در سالن های زیبایی از آن استفاده کنند و شاهد نتایج بارز آن باشند.

 

آیا فشیال صورت برای جوش مناسب است؟

 

در سالن های زیبایی به وفور با این پرسش مواجه می شویم که آیا فشیال صورت برای جوش مناسب است یا خیر؟ در این رابطه باید شما عزیزان را اگاه کنیم که یکی از بارزترین، مهم ترین و اصلی ترین مزایای فشیال، برطرف کردن انواع جوش های سرسیاه و سرسفید یا به صورت کلی جلوگیری از ایجاد انها است. فشیال پوست متشکل از مراحلی است که باعث پاکسازی پوست صورت می شود و میزان کلاژن در پوست را در حالت مناسب قرار می دهد؛ علاوه بر آن فشیال باعث می شود که چربی پوست تحت کنترل قرار بگیرد و آلودگی های سطح و عمق پوست از بین بروند که تمامی این مسائل در برطرف شدن جوش های صورت موثر هستند.

 

بخش پایانی:

 

سالن زیبایی نوژا واقع شده در سعادت آباد تهران به نشانی وب سایت nozhasalon.ir
از بهترین سالن های زیبایی زنانه در کلان شهر تهران محسوب می شود که انواع خدمات زیبایی زنانه ذکر شده در این مطلب را میتوانید در آن انجام دهید. انواع خدمات سالن های زیبایی در این مجموعه به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی و زیر نظر بهترین آرایشگر ها انجام می شود تا مشتریان بیشرین میزان رضایت را از ارائه خدمات داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سالن زیبایی، از طریق وب سایت ذکر شده پاسخ پرسش های خود را دریابید.

https://www.asianews.ir/u/a4h
اخبار مرتبط
هنر آرایشگری امروزه فراگیر شده و اگر کسی تسلط کامل به هنرهای روز آرایشی داشته باشد همیشه از لحاظ کاری به اصطلاح سرش شلوغ می شود و این یعنی یک درآمد بسیار خوب. در واقع هنر آرایشگری بر خلاف سایر رشته های هنری که منبع درآمد آنچنانی ندارند، بواسطه اهمیت زیبایی برای انسان امروزی، دارای درآمد بسیاری خوبی است البته این بدان شرط است که یک آرایشگر از تمام فوت و فن آرایشگری مدرن بی بهره نباشد که هیچ، حتی دارای مهارتهای مختلف در این زمینه باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید