صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۴
کد خبر: 17000
گزارشگر: 2
۵۵۴
۰
۰
۱
عیوب انکساری

بهترین جراح چشم برای عمل لازک در تهران

بهترین جراح چشم برای عمل لازک در تهران
عیوب انکساری یکی از شایع ترین مشکلات چشمی هستند؛ که فرد را مجبور به استفاده از عینک یا لنز می کنند. آرزوی تمام افراد نزدیک بین، دوربین و آستیگماتیسم، رهایی از عینک است. چند سالی است که روش های نوینی برای اصلاح عیوب انکساری و رهایی از عینک و لنز وارد حرفه پزشکی شده است.

لازک یکی از جدیدترین جراحی های اصلاح عیوب انکساری چشم است؛ که توسط جراح چشم خوب در تهران انجام می شود. با توجه به اینکه این عمل نیاز به تخصص، مهارت، تمرکز و دقت بالایی دارد، باید توسط یک چشم پزشک حاذق انجام شود.
بنابراین؛ در این مطلب، بعد از بررسی عمل لازک و ویژگی های یک جراح خوب، یک جراح چشم خوب در تهران معرفی شده است؛ تا کسانی که قصد انجام این عمل را دارند، دغدغه ای از بابت انتخاب یک جراح خوب نداشته باشند.

جراحی لازک چیست و چگونه انجام می شود؟

عمل لازک به عنوان یک تکنیک درمانی کم تهاجم برای اصلاح عیوب انکساری چشم انسان شناخته می شود. لازیک یا لازک روشی از جراحی است؛ که از ادغام دو روش جراحی لیزیک و پی آر کی تشکیل شده است و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین گزینه های درمان عیوبی چون نزدیک بینی، دوربینی، آستیگماتیسم و... شناخته می شود.
آن دسته افرادی که شرایط مناسب برای انجام جراحی لیزیک و پی آر کی را ندارند؛ با استفاده از این تکنیک درمانی می توانند به تغییر شکل قرنیه چشم و در نتیجه اصلاح عیوب انکساری خود بپردازند. کمتر بودن عوارض جراحی لازک نسبت به سایر جراحی های چشم، عدم نیاز به بیهوشی، انجام جراحی در کمتر از ۳۰ دقیقه، نداشتن درد و خونریزی حین جراحی، کم بودن هزینه عمل لازک نسبت به خرید عینک و لنز در طول سال و عواملی از این قبیل، باعث شده است تا یک جراح چشم خوب در تهران از این جراحی برای اصلاح قرنیه چشم استفاده کند.
برخی از بیماران اطلاعات چندانی در رابطه با روش انجام جراحی های چشم ندارند؛ بنابراین؛ ممکن است با این سوال که جراح چشم خوب در تهران چگونه عمل لازک را انجام می دهد؟ مواجه باشند. در ادامه مراحل انجام جراحی لازک چشم به صورت مختصر ذکر شده است:

  1. اتصال ابزاری به نام بلفارواستات برای باز نگه داشتن چشم
  2. شستشو و بتادینه کردن لبه پلک برای ضد عفونی چشم
  3. استفاده از الکل برای برداشتن لایه اپیتلیوم
  4. کنار زدن لایه اپیتلیوم توسط جراح
  5. تاباندن اشعه لیزر اگزایمر به قرنیه چشم برای تغییر شکل آن و اصلاح اختلال بینایی
  6. قرار دادن لنز پانسمانی روی چشم توسط پزشک
  7. با این روش جدید دیگر نیازی به پانسمان چشم نمی باشد

اهمیت انتخاب جراح چشم خوب در تهران برای عمل لازک

متاسفانه بسیاری از افراد مبتلا به بیماری ها و عارضه های چشمی، به تاثیر سطح دانش و مهارت یک جراح روی نتیجه عمل های چشمی واقف نیستند. چشم انسان عضو حساسی است که در صورت انجام کوچک ترین اشتباه پزشکی ممکن است با آسیب های جدی و غیر قابل جبران همراه باشد.
بنابراین؛ باید انجام جراحی های چشمی توسط بهترین پزشک و متخصصان این حوزه انجام شود. مراجعه به جراح چشم خوب در تهران کمک می کند تا احتمال بروز عوارض جدی، بعد از عمل کاهش پیدا کند و بیمار دوران نقاهت آسان تری را بگذراند. انجام جراحی توسط بهترین جراح چشم موجب تسریع روند درمان و همچنین کاهش خطرات حین عمل می شود.

جراح چشم

ویژگی های جراح چشم خوب در تهران

برای اینکه بتوانید یک جراح چشم خوب در تهران را برای انجام عمل لازک انتخاب کنید، باید با ویژگی های بهترین جراح چشم آشنا شوید. در ادامه این پاراگراف مهم ترین ویژگی های یک جراح چشم خوب در تهران که همه کاندیدهای عمل لازک چشم باید به آن توجه داشته باشند، آورده شده است. این ویژگی ها عبارتند از:

  • جراح چشم خوب در تهران توجه زیادی به هزینه عمل لازک ندارد و همواره سلامتی بیمار را در اولویت قرار می دهد
  • بهترین متخصص و جراح چشم در تهران همواره اطلاعات خود را به روز نگه می دارد و برای ارتقای سطح دانش خود تلاش می کند
  • جراح چشم خوب در تهران از تجهیزات به روز و باکیفیت برای انجام عمل های چشمی استفاده می کند
  • بهترین جراح و متخصص چشم تمام فعالیت های خود را تحت نظارت وزارت بهداشت و در صورت داشتن مجوز معتبر انجام می دهند
  • بهترین جراح چشم در تهران از تجربه و مهارت بالایی برخوردار است و بسیاری از عمل های جراحی را با موفقیت پشت سر گذاشته است
  • چشم پزشک خوب در تهران تحصیلات خود را در بهترین دانشگاه های کشور گذرانده است

هزینه عمل لازک در تهران توسط بهترین جراح چشم

بالا رفتن هزینه های جراحی چشم در تهران، باعث شده است تا امروزه بسیاری از کسانی که از مشکلات چشمی رنج می برند، نگران هزینه عمل خود باشند. هزینه عمل لازک در تهران مانند سایر عمل های چشمی، به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. سطح دانش و تخصص جراح، میزان آسیب دیدگی چشم، کیفیت تجهیزات جراحی، خدمات قبل و بعد از جراحی چشم در بیمارستان و... تعیین کننده هزینه عمل لازک در تهران هستند.
بنابراین؛ نمی توان نرخ مشخصی را برای تمام کاندیدهای عمل لازک در نظر گرفت. بهترین راه حل برای اطلاع دقیق از هزینه عمل لازک چشم، مراجعه به جراح چشم خوب در تهران و پرسیدن تعرفه عمل لازک از جراح بعد از انجام معاینات و آزمایشات است.

چشم پزشک خوب

معرفی جراح چشم خوب در تهران برای عمل لازک

در این نوشتار به بررسی کامل ویژگی های جراح چشم خوب در تهران برای انجام عمل لازک پرداختیم. همچنین دانستیم که انتخاب یک جراح لازک خوب در تهران تا چه اندازه می تواند روی نتیجه جراحی و میزان عوارض بعد از آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین؛ باید قبل از هر چیز، برای انتخاب جراح چشم خوب در تهران اقدام شود. دکتر رضا پورمازار جراح و متخصص عمل لازک و لیزیک چشم در تهران است؛ که می توانید برای تشخیص، درمان و انجام جراحی های چشمی به مطب ایشان مراجعه کنید.
دکتر پورمازار توانسته است رضایت مراجعه کنندگان زیادی را در حوزه جراحی چشم به خود جلب کند؛ زیرا اغلب کسانی که برای عمل لازک و لیزیک به مطب ایشان مراجعه می کنند؛ با کمترین میزان عوارض بعد از عمل همراه هستند و بعد از گذراندن دوره کوتاه نقاهت، به طور کامل سلامت خود را به دست می آورند. اگر شما هم قصد رزرو وقت یا اطلاع از هزینه عمل لازک توسط دکتر پورمازار را دارید؛ کافیست تا از طریق راه های ارتباطی با مطب این پزشک حاذق تماس حاصل کنید.

دکتر رضا پورمازار

تماس با مطب دکتر رضا پورمازار

تلفن تماس :

۰۹۱۰۸۰۷۷۷۰۸
۰۲۱-۲۶۷۶۰۸۹۲
۰۲۱-۲۶۷۶۰۴۳۹

آدرس :

تهران – سعادت آباد – خیابان سرو غربی – خیابان بخشایش – انتهای کوچه هفدهم (۱۷) – جنب بیمارستان عرفان – پلاک ۵۴ – ساختمان عرفان – طبقه ۴ – واحد ۴۰۳

آدرس سایت:

https://drpourmazar.com

https://www.asianews.ir/u/d5y
اخبار مرتبط
بسیاری از افراد به دلایل متعدد مانند افزایش سن، ژنتیک، ابتلا به برخی بیماری ها و ... افتادگی پلک را تجربه می کنند و به دنبال یافتن یک راه حل برای برطرف کردن این مشکل می باشند. گاهی اوقات این افتادگی به حدی شدید می باشد که ممکن است علاوه بر ایجاد مشکل در زیبایی ظاهری، دید فرد را مختل کند. از جمله روش هایی که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است می توان به جراحی بلفاروپلاستی اشاره کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید