صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۶
کد خبر: 19187
گزارشگر: 2
۱۵۸۰۹
۰
۰
۱
درمان ریزش مو

بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران چیست؟ ۴+۲ دکتر مزوتراپی مو

بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران چیست؟ ۴+۲ دکتر مزوتراپی مو
یکی از شیوه های موثر جهت افزایش سلامت و زیبایی مو، مزوتراپی است. این شیوه درمانی سبب رشد و تقویت موها شده و ویتامین ها را به پوست سر و سپس به مو انتقال می دهد. گر شما نیز به فکر موهای خود هستید و مایلید تا این روش را اجرا نمایید، می توانید با مراجعه به بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران، نیاز خود را برآورده سازید.

بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران

در بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران به شما اعلام می کنند که آیا شما کیس مناسبی جهت انجام این کار می باشید یا خیر؟ انجام مزوتراپی برای افراد زیر ۱۸ سال و خانم های باردار و شیرده ممنوع می باشد. همچنین آن دسته از بیماران قلبی که دارو های قلبی استفاده می کنند از انجام این کار منع شده اند. اشخاصی که به دیابت، تشنج، بیماری های مربوط به کلیه و… مبتلا هستند نیز نباید مزوتراپی انجام دهند.

در ادامه به معرفی تعدادی از کلینیک مزوتراپی مو که جزو مراکز شاخص در شهر تهران هستند، می پردازیم.

۱- کلینیک زیبایی آنیل

کلینیک زیبایی آنیل، واقع در غرب تهران (صادقیه)، آماده ارائه هرگونه خدمات زیبایی مبتنی بر متدهای جدید به زیباجویان محترم است. یکی از خدمات این کلینیک، مزوتراپی مو است که توسط بهترین پزشکان صورت می گیرد. این شیوه، فولیکول های مو را تغذیه و تقویت می نماید. همچنین شیوه فوق با تکیه بر ابزارهای ویژه و کوکتل های موجود صورت گرفته و نتایجی عالی را در بر خواهد داشت. دکتر آذری فر و دکتر نقی پور از پزشکان برجسته ای اند که در این کلینیک حضور یافته و روش فوق را برای مراجعین اعمال می کنند. این افراد، دوره های تحصیلی خود را در دانشگاه های تاپ داخل و خارج کشور گذرانده و تجربه و تخصص بالایی را ضمیمه کارنامه کاری خود نموده اند.

کلینیک آنیل

پس از انجام مزوتراپی در کلینیک آنیل (بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران)، دیگر با موهای کم پشت و ضعیف مواجه نخواهید شد. این روش، ضعف موها را برطرف نموده و مانع از ریزش مجدد مو می گردد. لازم به ذکر است مزوتراپی مو یک شیوه غیر تهاجمی است و تبعات منفی نخواهد داشت؛ از همین رو مخاطبان بسیاری از آن استقبال نموده اند.

سایر خدمات:

خدمات مراقبت مو، مراقبت پوست، لیزر، جراحی، کاشت، کربوکسی تراپی، ژل و بوتاکس

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران، صادقیه، بلوار کاشانی، قبل از پمپ بنزین، پلاک ۱۱۸، واحد۶
  • تماس: 02144027589
  • سایت: www.anylclinic.com
  • اینستاگرام: anylclinic@

۲- کلینیک زیبایی ارکید

در معرفی بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران می توان به کلینیک ارکید اشاره نمود. این مرکز با بهره گیری از پزشکان حاذق و کارکشته و همچنین با کمک پرسنل فعال و حرفه ای توانسته خدمات زیبایی متعددی را با بالاترین کیفیت به مراجعین ارائه دهد. خبر خوب اینکه مجموعه فوق، تخفیف ۵۹ درصدی را در جشنواره زمستانی ویژه برای زیباجویان در نظر گرفته است. لذا اگر قصد دارید تا مزوتراپی مو را در این مرکز انجام دهید؛ همین حالا بهترین فرصت برای انجام این کار است.
کلینیک فوق نه تنها با برخورداری از سابقه ۱۵ ساله توانسته اعتماد مراجعین را جلب نماید؛ بلکه با ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن، حس اعتماد را دو چندان نموده است. ۴ پزشک متخصص در این کلینیک حضور یافته و با تکیه بر تجهیزات به روز و پیشرفته و همچنین با تخصص بالای خود، خدمات متمایزی را به شما ارائه خواهند داد.

سایر خدمات:

میکرونیدلینگ و جوانسازی، مزوتراپی صورت، میکرودرمی، تزریق ژل، پاک کردن تاتو، بوتاکس، لیزر موهای زائد، برداشتن خال مادرزادی و هایفو تراپی.

اطلاعات تماس

  • آدرس: کلینیک از ساختمان ساعت چهارراه پونک به آدرس جدید انتقال یافت >>> تهران، پونک، خیابان اشرفی اصفهانی، خیابان رمضانی یکم، پ ۲۶، ط ۵، واحد ۹
  • تماس: 09197059403 – 02144625966 - 0214489079
  • سایت: www.clinicorkid.com
  • اینستاگرام: clinicorkidcom@

۳- کلینیک ایرانیان

کلینیک ایرانیان را می توان مجهزترین کلینیک زیبایی خاورمیانه خطاب کرد. این مجموعه قدیمی و ۲۳ ساله، خدماتی متفاوت را ارائه می دهد. خدماتی که با تکیه بر تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته صورت گرفته و نتایجی خارق العاده را برای زیباجویان رقم خواهند زد. همچنین این مجموعه از بهترین برندها جهت انجام خدمات زیبایی استفاده نموده و مورد لطف و توجه بازیگران و بلاگرهای ایرانی قرار گرفته است.
هر دپارتمان در این مرکز، خدمات خاصی را عرضه می کنند. مانند دپارتمان کاشت، دپارتمان لیزر، دپارتمان جوانسازی و تزریقات زیبایی. با مراجعه به هر یک از آنها خدماتی شایسته و رضایت بخش را دریافت خواهید کرد. خدماتی که توسط پزشکان متخصص صورت گرفته و فاقد هر نوع نقص اند.

سایر خدمات:

تزریق چربی، تزریق مزوژل جوانساز، مزوتراپی پوست، تزریق پروفایلو، تزریق فیلر، جالپرو، بوتاکس، پلاسما سل تراپی، تزریق ژل لب، زاویه فک و ...

اطلاعات تماس

  • شعبه ۱: فلکه اول تهرانپارس، خیابان رشید جنوبی، تقاطع خیابان بهار، پلاک ۴۲، طبقه اول
    شماره تماس: 02177297979
  • شعبه ۲: دولت، خیابان کلاهدوز (دولت)، بین دیباجی و محسنیان، پلاک ۱۳۸، طبقه اول
    شماره تماس: 0216651637
  • شعبه ۳: زعفرانیه، میدان شهید اعجازی، ساختمان آصف، طبقه سوم، واحد ۷
    تماس: 02122176020
  • شعبه ۴: سعادت آباد، میدان شهرداری، خیابان ریاضی بخشایش، پلاک ۵۶، طبقه اول
    تماس: 02126765450
  • شعبه ۵: افتتاح به زودی
    شهرک غرب، خیابان سپهر غربی، روبروی کوچه جهاد، پلاک ۱۱۹، ساختمان سپهر ایرانیان
  • سایت: www.iranianclinic.com
  • اینستاگرام: iranianclinic@

۴- دکتر نیلفروش زاده

کلینیک تخصصی پوست، لیزر و پیوند مو دکتر نیلفروش زاده را می توان بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران معرفی کرد. علاوه بر پروفسور محمدعلی نیلفروش زاده، پزشکان متخصص و توانمند دیگری نیز در این مجموعه حضور یافته اند. اشخاصی همچون دکتر شهره رفیعی (متخصص پوست و مو)، دکتر طناز فخیم (متخصص پوست و مو و مسئول فنی کلینیک)، دکتر نیلوفر نجار نوبری (متخصص پوست و مو) و دکتر عباس خیرخواه (متخصص پوست و مو) را می توان به عنوان پزشکان برجسته این کلینیک نام برد.

دکتر نیلفروش زاده

در کلینیک فوق که نخستین مرکز پیوند مو نامگذاری شده؛ نه تنها پزشکان متخصص و مجرب حضور دارند؛ بلکه فناوری های نوین و تجهیزات به روز و ساخت آمریکا و اروپا (دارای تائیدیه FDA آمریکا و CE European ) نیز وجود دارند. همچنین تیم کاملی از دستیارها و تکنسین ها در این مجموعه حضور یافته اند که خدماتی منحصر به فرد را به شما ارائه خواهند داد. گفتنی این مجموعه یکی از بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از نظر مردم نیز هست.

سایر خدمات:

خدمات پوست و زیبایی، خدمات پیوند مو، تغذیه و رژیم درمانی.

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران، خیابان نلسون ماندلا، تقاطع میرداماد، نبش کوچه عمدی، پلاک ۶۷
  • تماس: 02145640
  • سایت: www.nilforoushzadeh.clinic
  • اینستاگرام: nilforoushzadeh.clinic@

۵- دکتر سارا بهروان

دکتر سارا بهروان را می توان بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران خطاب کرد. با حضور در کلینیک این پزشک، خدمات زیبایی با کیفیتی را دریافت خواهید کرد. این خدمات توسط مجهزترین و جدیدترین دستگاه ها صورت می گیرند. همچنین بهترین تجربه از عمل بلفاروپلاستی را در این کلینیک خواهید داشت. تضمین کیفیت خدمات، قیمت مقرون به صرفه، ارائه خدمات در یک محیط آرامش بخش، ارائه خدمات وی آی پی و لوکس و استفاده از فناوری های روز دنیا، همگی نشان از قابل اعتماد بودن این مجموعه دارند.
بنابراین اگر درخواست انجام مزوتراپی توسط بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران را دارید؛ می توانید با خیال آسوده، این خدمات را دریافت کرده و به نتایجی حیرت انگیز دست یابید. دکتر سارا بهروان با بهره گیری از تخصص و تجربه ۱۵ ساله خود، شما را در تحقق خواسته ای درونی تان، یاری خواهد کرد.

سایر خدمات:

خدمات درمانی مو، خدمات درمانی پوست، خدمات لیزر زیبایی، خدمات پوستی و خدمات لاغری.

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک ۴۵ ، مجتمع یاس واحد۴
  • تماس: 02126714174 - 09391818117
  • سایت: www.drsarabehravan.com
  • اینستاگرام: dr.s.behravan@

۶- دکتر پریسا زندی

دکتر پریسا زندی

کلینیک تخصصی دکتر پریسا زندی را می توان بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران خواند. این کلینیک که خدماتی همچون مزوتراپی را با تکیه بر شیوه های نو انجام می دهد، توانسته رضایت بالای زیباجویان را جلب نماید. این پزشک حاذق و توانمند از تجربه ای بالغ بر 15 سال برخوردار بوده و تخصص و دانش بالایی را به همراه دارد. عضویت در انجمن لیزر اسپانیا، فرانسه و ایران، از فعالیت های ایشان به شمار می آید. استفاده از تجهیزات امروزی و فناوری های جدید باعث شده تا مرکز فوق، خدماتی سطح بالا را به مراجعین ارائه دهد. خدماتی که نتایج نهایی حاصل از آنها عالی خواهد بود. جهت دریافت نوبت از این کلینیک می توانید از طریق نوبت دهی آنلاین سایت اقدام فرمایید.

سایر خدمات:

تزریق پروفایلو، جراحی پلک، لیزر موهای زائد، مزوتراپی پوست، تزریق فیلر و بوتاکس.

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران ، پالادیوم
  • تماس: ٠٩١٩۶۵٣۵٩۴٩
  • سایت: www.drparisazandi.com
  • اینستاگرام: dr.parisazandi@
سخن پایانی

شواهد نشان می دهد، مزوتراپی مو درحال حاضر یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش های درمان ریزش مو است.
شیوه ای که باعث جبران ضعف های مو شده و مشکلاتی مثل ریزش و نازکی تارهای مو را برطرف می سازد. در این روش، انواع مواد مورد نیاز مو همچون مواد معدنی، ویتامین ها و اسیدهای آمینه به طور مستقیم به پوست سر وارد شده و این اقدام از طریق تزریق صورت می گیرد. پس از آن فولیکول های مو تقویت و بهبود می یابند. در انتها شاهد موهایی سالم، قوی و درخشان خواهید بود. ناگفته نماند این شیوه در صورتی موثر است که توسط بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران صورت گیرد. در این مراکز، پزشکان متخصص حضور یافته و به تحقق این رویای شیرین، کمک خواهند کرد.

https://www.asianews.ir/u/dRJ
اخبار مرتبط
علم پزشکی و فناوری‌های مدرن همواره به دنبال راه‌حل‌هایی جهت حل چالش‌های زندگی انسانی بوده‌اند. یکی از این چالش‌ها، مشکلات مرتبط با ریزش مو در افراد است که می‌تواند خودبخود اعتماد به نفس فرد را به چالش کشانده و به روند طبیعی زندگی آسیب وارد کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید