صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۶
کد خبر: 19783
گزارشگر: 2
۸۹۲۹
۰
۰
۱
سفر به شیراز

اقامتی عالی برای تجربه بهترین‌ها در هتل های شیراز

اقامتی عالی برای تجربه بهترین‌ها در هتل های شیراز
سفر به شیراز به‌خودی‌خود پر از شگفتی و لذت است، حال اگر اقامتی منحصربه‌فرد و خاطره‌انگیز را، در یکی از هتل‌های آن تجربه کنید، سفر شما به یک تجربه بی‌بدیل تبدیل خواهد شد. هتل‌های این شهر با ارائه خدمات بی‌نظیر و امکانات مدرن بخش لذت‌بخش سفر را رقم خواهند زند.

در کوچه‌ پس کوچه‌های بافت قدیمی‌اش می‌توان ساعت‌ها قدم زد و با مردم مهربانش ساعت‌ها گپ و گفت کرد و سپس در یکی از هتل های شیراز زیبا استراحت کرد. بله، شیراز شهری است که گشت‌وگذار در آن تمامی ندارد، شما می‌توانید لحظات خوشی را در آن سپری کنید و از فرهنگ و تمدن این کهن شهر زیبا لذت ببرید.

همه به‌اتفاق درباره مهمان‌نوازی و خوش‌مشربی مردم این کهن شهر می‌گویند و این موضوع سفر شما را شیرین‌تر خواهد کرد. علاوه بر این جاهای دیدنی شیراز آن‌قدر زیاد و زیبا است که نمی‌توانید از تماشای آن‌ها بگذرید. از بازار وکیل و حمام وکیل گرفته تا باغ ارم و دلگشا و...
از ورودی شهر شما می‌توانید با آرامگاه خواجوی کرمانی گردش خود را شروع کنید و همان‌جا در هتل بزرگ اقامت کنید یا مستقیم به بافت تاریخی و بازدید ارگ چشم‌نواز کریم‌خان زند بروید و در جوار این اثر تاریخی به رزرو اتاقی در هتل زندیه بپردازید. هتل‌های پنج ستاره شیراز با امکاناتی کامل و تجهیزاتی مدرن به استقبال مهمانان خود می‌روند.
همچنین می‌توانید ساعت‌ها در حافظیه بنشینید، حافظ بخوانید، مردمی را ببینید که در حال عکاسی و زیارت از آرامگاه این شاعر بزرگ هستند و یا اینکه به آرامگاه ساکت سعدی در باغی زیبا بروید و از حوض ماهی‌هایش دیدن کنید.
از طرفی نباید از خوراکی‌های خوشمزه شیرازی غافل شد. کلم‌پلو، شکر پلو، حلوا کاسه، مسقطی، یوخه، بادام‌سوخته، عرق بهارنارنج و بیدمشک را حتماً بایستی چشید. در کنار این خوراکی‌ها، از صنایع‌دستی این شهر مانند گبه، قالی، خاتم‌کاری، میناکاری، قلم‌زنی، جاجیم، مینیاتور و ... می‌توانید با خود به یادگار ببرید.

هتل در شیراز

دروازه‌ای به‌سوی آرامش با اقامت در هتل بزرگ شیراز

اقامت در یکی از هتل‌های شیراز که به شما چشم‌اندازی از شهری باشکوه و رشته‌کوه‌های مرتفع می‌دهد می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های سفر باشد. هتل درجه‌ یک بزرگ شیراز در ورودی شمال شهر در نزدیکی دروازه قرآن قرار دارد. این هتل از دور به خاطر ظاهر کشتی شکل خود نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند.
هتل بزرگ را می‌توان از آن دست هتل‌های شیراز دانست که اقامت در آن خاطره ساز خواهد شد. شما با دوستان، همسر و خانواده خود در سفر به شیراز، گزینه‌های بسیاری برای اقامت در این هتل مجلل و باکیفیت دارید.
هتل پنج ستاره بزرگ شیراز در سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرد و در یک ساختمان 13 طبقه خدمات رفاهی خود را در سطح استاندارد جهانی ارائه می‌دهد. این هتل رؤیایی ۱۵۸ اتاق و سوئیت دارد که با طراحی مدرن و منحصربه‌فرد چیده شده‌اند. کارکنان مجرب و حرفه‌ای آن رفتاری درخور و شایسته با مهمانان دارند.
هتل مجلل بزرگ شیراز دسترسی شما را به مکان های گردشگری چون باغ ارم، آرامگاه خواجوی کرمانی، باغ جهان‌نما، آرامگاه حافظ، ارگ کریم‌خان زند، مسجد نصیرالملک، باغ دلگشا، آرامگاه سعدی و سایر مکان های دیدنی شیراز آسان می‌کند. همچنین شما با اقامت در این هتل باکیفیت می‌توانید به هنگام شب‌، روشنایی این شهر سرزنده را تماشا کنید.
با رزرو اتاق‌های هتل بزرگ می‌توانید از امکاناتی چون یخچال، درآور، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، میزتحریر، کمد لباس، پاور سوئیچ، تلفن، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت و غیره بهره ببرید.
در رستوران گردان این هتل محبوب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های گردان ایران، می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی باکیفیت و خوشمزه را سفارش دهید و نظاره‌گر شهر تاریخی شیراز از یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های این شهر باشید. شما می‌توانید در تراس این رستوران غذای خود را میل کنید و از آب‌و‌هوای این شهر بزرگ لذت ببرید.
در رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز می‌توانید غذاهای ایرانی را با طعمی اصیل صرف کنید. این رستوران با طراحی زیبا و پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای چشم‌اندازی منحصربه‌فرد از شیراز و کوه‌های سر به فلک کشیده‌اش می‌دهد. غذاهای پنج ستاره ایرانی را می‌توانید در رستوران ایرانی میل کنید. غذاهایی باکیفیت مانند لایی پلو، دم پخت، کته کباب با گوشت کنجه و ... .
رستوران دریایی این هتل مدرن غذاهای دریایی را با مواد اولیه تازه و باکیفیت سرو می‌کند. این رستوران در طبقه ششم هتل قرار دارد. معماری و طراحی لوکس و جذاب رستوران هر کسی را مجذوب خود می‌کند. در رستوران دریایی هتل بزرگ، سرآشپزان مجرب، غذاهایی مانند ماهی، راژگو، لابستر، میگو و ... در جلوی چشمان شما طبخ می‌کنند.
رستوران ایتالیایی هتل یکی از بهترین‌ها در نوع خود در شهر شیراز به‌حساب می‌آید که انواع پیتزا، پاستا و لازانیای آن یک تجربه بی‌نظیر از مزه‌ها را خلق می‌کند. این رستوران در طبقه چهارم هتل بزرگ قرار دارد که در فضایی لوکس و مدرن با غذاهای لذیذ، دسرها و سالادهای متنوع و نوشیدنی‌های هیجان‌‌انگیز از شما پذیرایی خواهند کرد.
شما همچنین می‌توانید در گل سرسبد رستوران‌های هتل بزرگ یعنی رستوران پانارامیک غذای خود را میل کنید. این رستوران بی‌نظیر در طبقه سیزدهم هتل قرار دارد و شما را به تماشای شهری زیبا دعوت می‌کند. شما می‌توانید در یک فضای لوکس و خدمات عالی غذاهای فست فودی چون برگرها، هات داگ، کنتاکی، تاکو مکزیکی، پیتزاهای مختلف و غیره را سفارش دهید.

هتل شیراز

هتل زیبای بزرگ شیراز تمام امکانات یک هتل پیشرفته را در دل خود دارد و شما به‌عنوان مهمان این هتل می‌توانید از خدماتی مانند فروشگاه، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، کافی‌نت، خدمات پرینت و کپی، صرافی، خودپرداز، خدمات باربری و غیره استفاده کنید و با خیال راحت در این هتل ممتاز به استراحت بپردازید.
همچنین هتل لوکس بزرگ شیراز با خدمات پزشکی، خدمات برای معلولین، پارکینگ با ظرفیت بالا، فضای سبز، آرایشگاه زنانه و مردانه، خدمات CIP(تشریفات ویژه)، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق و سایر تجهیزات، امکاناتی ویژه را برای آسایش و رفاه مهمانان خود فراهم می‌کند.
شما می‌توانید در هتل بزرگ خاطره‌انگیز شیراز ساعاتی خوش را برای سرگرمی و تفریح داشته باشید زیرا امکانات تفریحی و ورزشی نوین و به‌روز هتل نظیر استخرهای زنانه و مردانه، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، سالن ورزشی، سالن بدن‌سازی، اتاق بازی، پارک کودک، گیم نت و بازی‌های ویدیویی لحظات به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.
اگر ورزشکار هستید، نگران تمرین و ورزش خود در سفر نباشید. مجموعه ورزشی هتل بزرگ در طبقه سوم به مساحت ۵۰۰۰ متر قرار دارد. این مجموعه دو سالن مجزا با بانوان و آقایان دارد که با به‌روزترین امکانات مجهز شده است. این مجموعه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های ورزشی شیراز دستگاه‌های باکیفیت و چندمنظوره بدن‌سازی دارد.
شما می‌توانید در این مجموعه در حین ورزش نظاره‌گر شهر زیبای شیراز باشید، موسیقی‌ عالی گوش کنید و در کافی‌شاپ آن بنشینید و نوشیدنی‌های مقوی و سالم بنوشید. گفتنی است تمامی خدمات در این مجموعه ورزشی هتل بزرگ برای مهمانان هتل رایگان است و هزینه‌ای ندارد.
با اقامت در این هتل زیبا می‌توانید صبح‌ها به پیاده‌روی در دروازه تاریخی قرآن بروید و در همان بوستان ابتدایی شهر که یکی از جاذبه های گردشگری شیراز یعنی آرامگاه خواجوی کرمانی را در دل خود دارد، قدم بزنید. شما در این بوستان پلکانی ورزشکارهای پارکور را می‌بینید که با حرکت‌ها نمایشی شما را جذب می‌کنند.
آقایان می‌توانند در استخری با فضایی شیشه‌ای و چشم‌انداز زیبا از بیرون آبی به تن بزنند. همچنین در سونا بخار، سونا خشک و جکوزی هتل بدن خود را نرم و خستگی سفر را رفع کنند. آن‌های می‌توانند به صخره‌نوردی بپردازند و با ماساژ‌های لاغری، سنگ‌داغ، پا، ورزشی و رویال انرژی دوباره‌ای بگیرند.
این مجموعه برای بانوان هم امکانات ورزشی مناسبی فراهم کرده است. خانم‌ها می‌توانند در استخر هتل شنا کنند و با سونا خشک و سونای بخار پوست و بدن خود را لطافت بخشند. با ماساژ لاغری، ورزشی، رویال، پا و سنگ داغ می‌توانند جانی تازه کنند.
هتل بزرگ شهر شیراز به فکر کودکان هم بوده است. آن‌ها می‌توانند علاوه بر ورزش‌های آبی مهیج، در اتاق بازی به نام علاءالدین سرگرم شوند. همچنین خانواده‌ها می‌توانند در سالن فیلم هتل روی کیسه‌های لوبیا فیلم‌های متنوعی را تماشا کنند. حمام ماجراجویی، پارک اسرارآمیز و پارک ماجراجویی هتل بزرگ برای کوکان جذابیت بالایی دارند.
برای تفریحات سالم می‌توانید از تخته جامپینگ، میز پینگ‌پنگ و زمین والیبال هتل استفاده کنید و یک روز پرهیجان و خاطره‌انگیز برای خود و همراهانتان بسازید. پس از تفریح یک نوشیدنی گوارا سفارش دهید و در فضای سرسبز و باز هتل نوش جان کنید.
هتل شیراز دارای پنج سالن همایش لوکس و مجلل هست که می‌توانید آنهارا در طبقه پنجم هتل بیابید. این سالن‌ها با امکاناتی به‌روز مجهز شده‌اند و در یک فضای مدرن با طراحی و معماری چشم‌نواز و خاص از همایش‌ها، سمینارها، نشست‌های خبری، کنگره‌ها، بزرگداشت‌ها، مراسم عقد، عروسی و تولد استقبال می‌کنند.
سالن وصال شیرازی هتل بزرگ ظرفیتی حدود ۵۰۰ نفر دارد که امکان تغییر چیدمان میز و صندلی‌ها با توجه به تعداد مهمان‌ها در آن وجود دارد. پنجره‌های این سالن تصویری از شمال شهر، طبیعت آرام و کوه‌های بکر را به رخ می‌کشد. اگر مراسم عروسی باشد سالن وصال از بانوان محترم پذیرایی می‌کند.
سالن شوریده هتل ۲۵ نفر ظرفیت دارد که با فضایی U شکل چیدمانی سینمایی برای میزگردها دارد. سالن‌های همای شیراز، فرصت شیرازی و قانی شیرازی ظرفیت ۱۰۰ مهمان را دارند که آن‌ها هم با چیدمانی سینمایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند.
در مراسم‌های عروسی و جشن‌ها سالن‌های همای شیرازی و فرصت شیرازی جهت پذیرایی آقایان در نظر گرفته می‌شوند. سالن شوریده منحصراً از عروس و دامادها پذیرایی می‌کند. شام عروسی به‌صورت بوفه در لابی سالن همایش یا همان سالن پذیرایی طبق درخواست مهمانان سرو می‌شود.
پس زمانی که برای سفر به شیراز قصد دارید یکی از هتل‌های معروف این کهن شهر را انتخاب کنید، بهتر است با توجه به مواردی که گفته شد هتل بزرگ را به‌عنوان یکی از مجهزترین هتل‌های ایران در نظر بگیرید و پس از بررسی با توجه به سلیقه و بودجه خود برای اقامت در آن برنامه‌ریزی کنید.

اقامتی تاریخی با رزرو هتل زندیه شیراز

پیاده‌روی به بهانه دیدن خانه‌های قدیمی و بافت شهر تاریخی شیراز می‌تواند شروع یک ماجراجویی هیجان‌انگیز باشد و شما را به کشف داستان‌های کهن یک شهر وادارد. چه‌بهتر که اقامت شما در یکی از هتل‌هایی باشد که در دل این شهر قرار دارد. هتل زندیه در همسایگی ارگ کریم‌خان زند در بافت قدیمی سنگ‌فرش شده قرار دارد.
هتل سنتی زندیه شما را در دل جاذبه‌های تاریخی نگه می‌دارد و در آن هیاهوی شهری و شلوغی‌ها شما را در مکانی آرام قرار می‌دهد. این هتل همان‌طور که در سکوت و آرامش به سر می‌برد در بیرون خود شهری سرزنده با مردمانی شاد و خوش‌سخن دارد. در سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو اطلاعاتی کامل درباره اتاق‌ها و امکانات این هتل وجود دارد.
موقعیت مکانی هتل پنج ستاره زندیه شیراز دسترسی شما را به بافت تاریخی شهر و جاذبه های گردشگری مانند حمام وکیل، بازار وکیل، بازار مشیر، حرم شاه‌چراغ، موزه پارس، عمارت شاپوری، خانه زینت‌الملک، مسجد جامع عتیق، باغ نارنجستان قوام، مسجد وکیل، مسجد نصیرالملک و سایر مناطق دیدنی این شهر کهن آسان می‌کند.
یک کیلومتر آن‌طرف‌تر از هتل باکیفیت زندیه شیراز می‌توانید بازار مسگرها را بیابید. بازاری که با حال و هوای قدیمی‌اش بی‌شباهت با بازار وکیل نیست. شما در این بازار زیبا صدای چکش‌کاری‌هایی را می‌شنوید که با ضرب دست هنرمندان به فلز مس شکل می‌دهند و ظروف و وسایل زیبا خلق می‌کنند.
همچنین می‌توانید با پنج، شش دقیقه پیاده‌روی به ارگ کریم‌خانی بروید که در سال ۱۱۸۰ هجری قمری به دستور کریم‌خان زند، وکیل رعایا ساخته شد. این ارگ در زمان حکومت این پادشاه مردمی، محل استقرار کریم‌خان و درباریانش بود. معماری این بنا در اوج سادگی زیبایی و شکوه را جلوه می‌کند.
کمی جلوتر در خیابان لطفعلی‌خان زند، بعد از سه‌راه احمدی می‌توانید از مدرسه خان دیدن کنید. مدرسه خان شیراز به دوران حکومت صفوی برمی‌گردد که توسط شاه‌عباس صفوی ساخته شد. این مدرسه در برهه‌ای از تاریخ میزبان مدرسان و فیلسوفان بزرگی چون ملاصدرا بوده است.
از طرفی می‌توانید به باغ نظر یا همان موزه پارس بروید و از آثار سنگی تاریخی، عمارت کلاه‌فرنگی، مقبره کریم‌خان زند و آثار تاریخی آن دیدن کنید. باغ نظر یکی از باغ‌های ایرانی شیراز به‌حساب می‌آید که در نزدیکی ارگ کریم‌خان می‌توانید آن را بیابید.

هتل زندیه

هتل جذاب زندیه شیراز در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد و همچنین با معماری سنتی درخشان ایران طراحی‌شده. این اقامتگاه برجسته با قرار دادن شما در یک فضای سنتی و تاریخی، سفری به دل فرهنگ و تمدن ایرانی را رقم میزند. این موضوع به درک عمیق‌تر شما از معماری شیراز قدیم کمک خواهد کرد و رزرو اتاق در هتل آرام زندیه شیراز با انتخاب یکی از اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته دابل و توئین، سوئیت‌های بیزنس، ماه‌عسل، لوکس و مخصوص شروع می‌شود که در یک فضایی سنتی با امکانات مدرن و به‌روز سفر به این شهر دیدنی را پر از لحظات خاطره ساز می‌کند.
اتاق‌های دوتخته هتل زندیه شهر شیراز را می‌توانید در دو نوع دابل و توئین رزرو کنید. سوئیت‌های لوکس هتل یک‌خوابه هستند و فضای پذیرایی وسیع با کلیه امکانات و اتاق‌خواب آرامش‌بخش دارند. سوئیت‌های مجلل امکاناتی بیشتر از اتاق‌های هتل دارند و به‌صورت مبله با چیدمانی زیبا از مهمانان پذیرایی می‌کنند.
سوئیت‌های ماه‌عسل ویژه عروس و دامادها هستند و با گل، میوه و کیک و شیرینی مخصوص ماه‌عسل به استقبال تازه عروس و دامادها می‌روند. سوئیت‌های زندیه با چشم‌اندازی بی‌همتا از ارگ کریم‌خان امکاناتی ویژه چون بالکن و جکوزی دارند.
اگر برنامه سفر شما کاری به‌حساب می‌آید و به یک فضای آرام و مجهز به میز کار، کامپیوتر، پرینتر، فکس و اینترنت نیاز دارید، سوئیت‌های بیزنسی گزینه مناسبی هستند. به‌طورکلی هتل زندیه شیراز ۷۲ باب اتاق و سوئیت دارد که هرکدام برای هدفی مشخص و سلیقه‌ای خاص در نظر گرفته‌شده‌اند.
امکانات اتاق‌های هتل لوکس زندیه شیراز ازجمله یخچال، چای‌ساز، آباژور، IPTV، تلفن، کمد لباس، روم سرویس، اینترنت، مینی بار، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، پاور سوئیچ، بالکن و غیره همگی برای رفاه و آسایش حال مهمانان فراهم‌شده‌اند.
شما می‌‌توانید در یکی از دو رستوران هتل غذای خود را سفارش دهید. رستوران سنتی هتل زیبای زندیه شیراز شما را به‌صرف غذاهای لذیذ سنتی، گیاهی، دریایی، فرنگی و ایرانی در یک فضای کاملاً سنتی دعوت می‌کند. در رستوران کلاسیک این هتل سنتی می‌توانید غذاهای ایرانی و فرنگی باکیفیت و دل‌چسب را به همراه موسیقی‌های جذاب میل کنید.
از صبحانه‌های هتل محبوب زندیه شیراز نمی‌توان گذشت چون تنوع مواد غذایی تازه و لذیذ برای صبحانه زیاد است و هرگونه خواست و سلیقه‌ای را ارضا می‌کند. همچنین شما می‌توانید خودتان و همراهانتان را به‌صرف نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر و کیک‌های تازه در کافه‌های هتل دعوت کنید.
درست است هتل جذاب زندیه شیراز در بافت قدیمی با یک معماری سنتی قرار دارد ولی با امکاناتی مدرن و نوین نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، سالن بدن‌سازی، آژانس مسافرتی، گالری صنایع‌دستی، ترانسفر، لاندری، تاکسی‌سرویس، خدمات تشریفات ویژه یا CIP و سایر امکانات دیگر تجربه فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زند.
شما می‌توانید در حمام سنتی هتل زندیه تجربه‌ای جدید و متفاوت داشته باشید. این حمام جذاب، با معماری سنتی و خاص خود محلی بی‌نظیر برای این است که جسم و جان خود را پاک و تازه کنید. حمام زندیه می‌تواند گزینه عالی برای مهمان‌های سنتی دوست باشد.
در حمام سنتی هتل زندیه افراد زیادی مراسم‌های محلی مانند حنابندان، حمام عروس، حمام داماد، حمام زایمان و دیگر سنت‌های قومی و ایرانی را برگزار می‌کنند که تماشای آن‌ها و آشنا شدن با آداب‌ورسوم این اقلیم کهن خالی از لطف نیست.
طراحی و معماری مجموعه آبی هتل از معماری سنتی هتل دور نیست و به آن شباهت زیادی دارد. همچنین می‌توانید در جکوزی، سونای خشک و بخار هتل بدنتان را رها کنید و سپس در کافه استخر نوشیدنی گوارا میل کنید.
مجموعه ورزشی هتل زندیه برای آن دسته افرادی که نمی‌خواهند در سفر زمان از برنامه ورزشی خود جا بمانند بسیار مناسب است. سالن بدن‌سازی این مجموعه با دستگاه‌های باکیفیت و مدرن تجهیز شده‌اند. شما می‌توانید پس‌ازاینکه ورزش کردید در ویتامین سرا مجموعه ورزشی بدن خود را تقویت کنید.
اگر زمان ندارید که به بازار برای خرید بروید می‌توانید از فروشگاه صنایع‌دستی که در هتل زندیه قرار دارد، انواع صنایع‌دستی و آثار هنری چون گلیم، جاجیم، قالی، گبه، ظروف مسی، میناکاری، کاشی هفت‌رنگ، خاتم‌کاری اصل و ... را خریداری کنید.
سالن همایش‌ها و رویدادهای هتل ممتاز زندیه شیراز حدود ۱۳۰ نفر ظرفیت دارد که با جدیدترین تکنولوژی‌های روز، به میزبانی کنفراس‌ها، سمینارها، جلسات کاری و سایر رویدادها می‌رود. سالن چندمنظوره هتل که ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد برای جشن‌ها و مراسم‌های خاص طراحی‌شده‌اند.
شما می‌توانید با فاصله کمی از هتل مجلل زندیه در کوچه ‌و‌ پس‌کوچه‌های بافت قدیمی شهر قدم بزنید و فالوده شیرازی و عرقیجاتی چون بهارنارنج، بیدمشک و نسترن نوش جان کنید. همچنین شب‌هنگام به تماشای ارگ تاریخی زند که با نورپردازی هنری خود فضایی منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند، بنشینید.
شما می‌توانید به‌راحتی از هتل زندیه با کمی پیاده‌روی به سمت بازار بروید و شیرینی‌های خوشمزه شیرازی مانند مسقطی، یوخه، بادام سوخته، کلوچه، حلوا کاسه‌ای، رنگینک و حلوای خارک یا اینکه صنایع‌دستی چون خاتم‌کاری، ظروف نقره، گیوه، سفال، میناکاری، نمد، قالی و معرق‌کاری را با خود به سوغات ببرید.
شما برای رزرو هتل‌های خوب شیراز بایستی در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید و سپس با توجه به آن موقعیت مکانی، امکانات هتل و نظرات مسافران قبلی را بررسی کنید. اگر شما از تهران قصد این سفر را دارید باید فاصله تهران تا شیراز را که حدود ۹۰۰ کیلومتر است را در نظر بگیرید.

کلام پایانی

سفر به شیراز به‌خودی‌خود پر از شگفتی و لذت است، حال اگر اقامتی منحصربه‌فرد و خاطره‌انگیز را، در یکی از هتل‌های آن تجربه کنید، سفر شما به یک تجربه بی‌بدیل تبدیل خواهد شد. هتل‌های این شهر با ارائه خدمات بی‌نظیر و امکانات مدرن بخش لذت‌بخش سفر را رقم خواهند زند.
این هتل‌ها از ورودی تا قلب شهر همگی جذابیت‌هایی دارند که نمی‌شود از آن‌ها غافل شد. هتل بزرگ و هتل زندیه هر دو به‌عنوان هتل‌های محبوب پنج ستاره شیراز با شما در خاطرات خوب و لحظات دل‌نشین سهیم می‌شوند و آرامش و رفاه کامل را برای شما به ارمغان می‌آورند.

https://www.asianews.ir/u/e1n
اخبار مرتبط
در این نوشته می خواهیم درباره امکانات هتل پارسیان شیراز با شما صحبت کنیم تا با خدمات رفاهی و امکانات این هتل بیشتر آشنا شوید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید