صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۰۱
کد خبر: 22050
گزارشگر: 2
۲۲۷
۰
۰
۱
باغ معجزه امارات

میراکل گاردن: قیمت بلیط میراکل گاردن دبی چقدر است؟

میراکل گاردن: قیمت بلیط میراکل گاردن دبی چقدر است؟
میراکل گاردن دبی، با نام دیگر باغ معجزه دبی، با مجسمه‌های غول‌پیکر گل‌آرا، تونل‌های خیره‌کننده و تنوع بی‌نظیر گل‌ها، بهشتی برای عاشقان طبیعت و عکاسی است. در این مطلب، سفری به این باغ شگفت‌انگیز خواهیم داشت و ضمن آشنایی با جاذبه‌های آن، به بررسی قیمت بلیط میراکل گاردن می‌پردازیم. آماده سفری پر از رنگ و عطر گل‌ها هستید؟ با خرید بلیط میراکل گاردن دبی به دنیای شگفت‌انگیز این باغ قدم بگذارید و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای خود رقم بزنید.

میراکل گاردن دبی، با نام دیگر باغ معجزه دبی، با مجسمه‌های غول‌پیکر گل‌آرا، تونل‌های خیره‌کننده و تنوع بی‌نظیر گل‌ها، بهشتی برای عاشقان طبیعت و عکاسی است. در این مطلب، سفری به این باغ شگفت‌انگیز خواهیم داشت و ضمن آشنایی با جاذبه‌های آن، به بررسی قیمت بلیط میراکل گاردن می‌پردازیم. آماده سفری پر از رنگ و عطر گل‌ها هستید؟ با خرید بلیط میراکل گاردن دبی به دنیای شگفت‌انگیز این باغ قدم بگذارید و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای خود رقم بزنید.

معرفی میراکل گاردن دبی (Miracle Garden)

میراکل گاردن دبی در سال ۲۰۱۳، درست در روز ولنتاین، گویی هدیه‌ای عاشقانه به شهر دبی تقدیم شد. این باغ در عرض یک ماه، بیش از دو میلیون بازدیدکننده را به خود جذب کرد و نام خود را در کتاب گینس نیز ثبت کرد. میراکل گاردن با دیگر باغ‌ها تفاوت اساسی دارد. در اینجا نه تنها با باغچه‌های گل، بلکه با مجسمه‌ها و ساختمان‌هایی پوشیده از گل روبرو می‌شوید. گویی هنرمندان خلاق، با قلم مویی از گل، بر بوم هستی نقش‌آفرینی کرده‌اند. از ماکت‌های سه‌بعدی ماشین و قطار گرفته تا مجسمه‌های عظیم ساخته شده با هنر "توپیاری" (هرس شاخه و برگ درختان)، همگی در این باغ خودنمایی می‌کنند و بازدیدکنندگان را مجذوب تماشای خود می‌کنند.
میراکل گاردن، فقط مجموعه‌ای از گل‌ها نیست. این باغ، گویی سفری در گذر زمان است. از مجسمه‌های الهام‌گرفته از شخصیت‌های کارتونی گرفته تا هواپیما و قصرهای مجلل، همگی با گل‌ها آراسته شده‌اند و حسی از نوستالژی و شگفتی را در بازدیدکنندگان زنده می‌کنند. شاید باورتان نشود، اما در دل کویر سوزان دبی، بیش از ۴۵ میلیون گل از ۶۰ گونه مختلف در باغ معجزه وجود دارد. این حجم از گل و گیاه، در کنار خلاقیت و ظرافت طراحان و باغبانان، این باغ را به یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری جهان تبدیل کرده است. البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید، در فصل تابستان، این باغ برای مدتی تعطیل می‌شود تا گل‌ها فرصتی برای بازسازی و شادابی دوباره پیدا کنند.
اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی هستید، بازدید از میراکل گاردن دبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این باغ، با دنیایی از رنگ‌ها و عطرها روبرو خواهید شد و لحظات دل‌انگیزی را در میان گل‌ها سپری خواهید کرد.

تور میراکل گاردن دبی

در قلب کویر سوزان دبی، گویی تابلویی نقاشی از گل‌ها و گیاهان به واقعیت تبدیل شده است. میراکل گاردن دبی، با وسعت ۷۲ هزار متر مربع و بیش از ۴۵ میلیون گل در ۶۰ گونه مختلف، بهشتی برای عاشقان طبیعت و عکاسی است. در این قسمت، با جاذبه‌های شگفت‌انگیز میراکل گاردن آشنا خواهیم شد و سفری به سرزمین گل‌ها و مجسمه‌های غول‌پیکر خواهیم داشت.

ایرباس A380: غول آهنی در لباس گل

ایرباس A380، یکی از بزرگترین هواپیماهای مسافربری جهان، در میراکل گاردن به شکلی شگفت‌انگیز از گل‌ها ساخته شده است. این مجسمه عظیم‌الجثه، با ۵۰۰ هزار گل در ۵۰۰ رنگ مختلف، در سال ۲۰۱۶ عنوان بزرگترین مجسمه گل‌دار به شکل هواپیما در جهان را به خود اختصاص داد.

میکی موس: شخصیت محبوب دیزنی در هیبت گل

میکی موس، محبوب‌ترین شخصیت دیزنی، در باغ معجزه دبی به عنوان بلندترین توپیاری دیزنی در خاورمیانه خودنمایی می‌کند. این مجسمه ۱۸ متری، با ۱۰۰ هزار گل و گیاه، در سال ۲۰۱۸ به عنوان پنجمین توپیاری بلند دنیا در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

خیابان دیزنی: سفری به دنیای جادویی دیزنی

در میان انبوه گل‌های رنگارنگ میراکل گاردن، خیابانی سحرآمیز وجود دارد که شما را به دنیای جادویی دیزنی می‌برد. در این خیابان، مجسمه‌های گل‌آرایی شده ۹ شخصیت محبوب دیزنی، مانند میکی موس، مینی موس، دانلد داک و گوفی، به استقبال شما می‌آیند.

برج خلیفه: نمادی از شکوه و عظمت

نمادی از بلندترین سازه دست بشر، برج خلیفه، در باغ معجزه دبی با ظرافت تمام از گل‌ها ساخته شده است. این مجسمه ۱۰ متری، یادآور عظمت و شکوه این سازه بی‌نظیر و نمادی از پیشرفت و ابتکار انسان است.

گذرگاه‌های شگفت‌انگیز: دنیایی از رنگ‌ها و اشکال

در میراکل گاردن دبی، فقط به تماشای مجسمه‌های گل‌آرایی شده بسنده نکنید. در این باغ، گذرگاه‌های منحصر به فردی نیز وجود دارند که هر کدام دنیایی از زیبایی و شگفتی را به نمایش می‌گذارند:

  • گذرگاه قلبی: مکانی ایده‌آل برای ثبت عکس‌های عاشقانه
  • گذرگاه چتری: قدم زدن زیر باران رنگ‌ها
  • گذرگاه پروانه‌ای: پرواز پروانه‌ها در میان گل‌ها
  • سازه‌های گل‌آرایی شده: شاهکارهای مهندسی و خلاقیت

علاوه بر مجسمه‌های گل‌آرایی شده، در میراکل گاردن با سازه‌های گل‌آرایی شده خلاقانه‌ای نیز روبرو خواهید شد:

  • ساعت گل: ساعتی غول‌پیکر از جنس گل
  • کلبه‌های گل‌دار: مکانی برای استراحت و آرامش
  • قلعه گل‌دار: قلعه‌ای افسانه‌ای از گل‌ها

پس اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی هستید، بازدید از میراکل گاردن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این باغ، با دنیایی از رنگ‌ها و عطرها روبرو خواهید شد و لحظات دل‌انگیزی را در میان گل‌ها سپری خواهید کرد.

تور میراکل گاردن دبی

آدرس و اطلاعات تکمیلی میراکل گاردن

میراکل گاردن دبی در منطقه البرشا جنوبی دبی واقع شده و با وسعت ۷۲ هزار متر مربع، بهشتی برای عاشقان طبیعت و عکاسی است.

آدرس و اطلاعات تماس:

  • آدرس میراکل گاردن: Street 3 - Al Barsha - Al Barsha South - Dubai - United Arab Emirates
  • تلفن: +97144228902
  • وبسایت: dubaimiraclegarden.com

مسیر رسیدن به میراکل گاردن:

  • با وسیله نقلیه شخصی: میراکل گاردن در دبی لند، منطقه ۲، خیابان البرشا ۳ واقع شده است. اگر با خودروی شخصی به این باغ می‌روید، می‌توانید از طریق اتوبان شیخ زاید و یا خیابان شیخ محمد بن زاید به این باغ برسید. در اطراف باغ، پارکینگ‌های متعددی نیز وجود دارد.
  • با اتوبوس: اتوبوس‌های خط ۱۰۵ و ۱۰۶ شما را به طور مستقیم به میراکل گاردن دبی می‌رسانند. ایستگاه اتوبوس در نزدیکی درب ورودی باغ قرار دارد.
  • با مترو: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به باغ معجزه دبی، ایستگاه مترو ال مکتوم است. از این ایستگاه می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس به باغ برسید.

قیمت بلیط میراکل گاردن دبی:

شروع قیمت میراکل گاردن دبی از ۸۰ درهم است.

نکاتی که باید قبل از رفتن به میراکل گاردن بدانید:

  • بهترین زمان بازدید از باغ معجزه دبی، از اواسط نوامبر تا اواخر مارس است. در این بازه زمانی، هوا خنک و دلپذیر است و گل‌ها در اوج شکوفایی خود قرار دارند.
  • در فصل تابستان، این باغ برای مدتی تعطیل می‌شود تا گل‌ها فرصتی برای بازسازی و شادابی دوباره پیدا کنند.
  • در باغ معجزه دبی، کافه و رستوران وجود دارد و می‌توانید از میان وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌های متنوع لذت ببرید.
  • در این باغ، مغازه‌هایی برای خرید سوغاتی و یادبود نیز وجود دارد.
  • حیوانات خانگی در باغ معجزه دبی مجاز نیستند.

در این باغ، با دنیایی از رنگ‌ها و عطرها روبرو خواهید شد و لحظات دل‌انگیزی را در میان گل‌ها سپری خواهید کرد. منتظر دیدارتان در میراکل گاردن هستیم.

بلیط میراکل گاردن دبی

خرید بلیط میراکل گاردن دبی از دبی دیسکانت

میراکل گاردن دبی، با مجسمه‌های غول‌پیکر گل‌آرا، تونل‌های خیره‌کننده و تنوع بی‌نظیر گل‌ها، تجربه‌ای بی‌نظیر در دنیای گل‌ها را به شما هدیه می‌دهد. اگر به دنبال سفری پر از رنگ و عطر گل‌ها هستید، میراکل گاردن منتظر شماست. در این باغ شگفت‌انگیز، با جاذبه‌های مختلفی روبرو خواهید شد که هر کدام دنیایی از زیبایی و شگفتی را به نمایش می‌گذارند. از مجسمه‌های عظیم هواپیما و شخصیت‌های دیزنی گرفته تا گذرگاه‌های رنگارنگ و سازه‌های گل‌آرایی شده خلاقانه، همگی در این باغ شما را مجذوب خود خواهند کرد. علاوه بر این، در این باغ می‌توانید از امکانات رفاهی مختلفی مانند کافه، رستوران و مغازه‌های خرید سوغاتی نیز استفاده کنید. شما می توانید با خرید بلیط میراکل گاردن دبی از دیسکانت، به دنیای شگفت‌انگیز این باغ قدم بگذارید و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای خود رقم بزنید.

https://www.asianews.ir/u/eCl
اخبار مرتبط
با از راه رسیدن فصل‌ بهار، گردشگران و عاشقان سفر معمولا در تکاپو هستند تا از توریستی‌ترین شهرها و کشورهای دنیا دیدن کنند و بهترین اوقات را برای خود رقم بزنند. سفر به کشورهای خارجی، افراد را وارد دنیایی جدید می‌کند و سبب می‌شود تجارب و خاطره‌هایی فراموش نشدنی بدست آورند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید