صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۹
کد خبر: 22287
گزارشگر: 2
۱۷۶
۰
۰
۱
خرید ظرف یکبار مصرف مناسب

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی از کجا سفارش بدم؟

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی از کجا سفارش بدم؟
آیا به دنبال ظروفی سبک و مقرون به‌صرفه برای جشن، دورهمی، مسافرت و … یا خرید عمده برای رستوران، فست فود و … هستید؟ ظروف یکبار مصرف آلومینیومی، گزینه‌ای مناسب برای حمل، نگهداری غذا و انواع مواد خوراکی است. لذا مهم است که به دنبال تولید کننده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی خوشنام باشید. پس لطفا ادامه‌ی محتوا را از دست ندهید؛ تا با یکی از تولیدی‌های عمده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی معتبر بازار تهران آشنا شوید.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی از کجا بخرم؟

ظروف آلومینیومی به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، طرفدار و متقاضی زیادی دارند، که این مورد نیز بستگی به کیفیت و قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی دارد! در همین راستا تولیدی مانیسا را به شما معرفی می‌کنیم، شرکتی که تولید کننده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی به صورت عمده در بازار تهران است.
محصولات تولیدی مانیسا عبارت است از:

  • ظرف تک پرس آلومینیومی
  • ظرف دو پرسی آلومینیومی
  • ظرف کبابی آلومینیومی
  • ظرف خورشتی آلومینیومی
  • ظرف دو خانه آلومینیومی
  • ظرف سه خانه آلومینیومی
  • ظرف آلومینیومی نیم پرس
  • فویل آلومینیومی

ظروف آلومینیومی یکبار مصرف مانیسا

ظروف یکبار مصرف مانیسا از مزایای زیر برخوردارند:

  1. سبک و قابل حمل
  2. مقاوم در برابر حرارت
  3. قابلیت بازیافت
  4. مقاوم در برابر ضربه
  5. مقرون‌ به‌صرفه

ویژگی انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

هر یک از ظروف یکبار مصرف با شکل و اندازه متفاوت دارای مشخصه‌هایی است که با توجه به همین ویژگی‌ها می‌توانید، ظرف مورد نظر خود را خریداری کنید.

  • ظرف تک پرس آلومینیومی: در مدل‌های گرد، مستطیل، مربعی عمیق تولید شده و برای بسته‌بندی خوراکی‌هایی مانند: برنج تک نفره، مرغ، گوشت و خوراک مناسب هستند، که در بیشتر بخش‌هایی که با غذا و طبخ سروکار دارند همانند: رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، کترینگ‌ها، دانشگاه‌ها و غیره از ظرف تک پرس آلومینیومی استفاده می‌کنند.
  • ظرف دو پرسی آلومینیومی: طراحی این نوع ظروف به شکلی است؛ که می‌توان خوراکی‌هایی مانند: انواع خورشت و برنج، سوپ و دسر و پیش غذا و مایعات را درآن جا داد.
  • ظرف آلومینیومی نیم پرس: این نوع ظروف به‌صورت نیم پرس یا نیم دایره‌ طراحی می‌شوند و معمولاً برای سرو و ارائه غذاهای نیمه جامد مانند: پیتزا یا کیک به کار می‌روند.
  • ظرف خورشتی یکبار مصرف آلومینیومی: این نوع ظرف آلومینیومی برای سرو غذاهایی با محتوای مایع (انواع خورشت) یا نیمه‌مایع طراحی شده است و دارای درپوش محکمی است تا جلوی ریختن فرآورده خوراکی را بگیرد.
  • ظروف کبابی یکبارمصرف آلومینیومی: از مزایایی چون: سبک و قابل حمل بودن، امکان استفاده با درب و بدون درب و مقاومت در برابر حرارت، ضربه و فشار برخوردارند.
  • ظرف یکبار مصرف دو خانه آلومینیومی: بهترین گزینه‌ برای کافه و رستوران‌ است، چرا که این ظروف ۲ قسمت دارد که برای سرو دو نوع غذا و خوراکی یا غذا و سالاد مناسب است.
  • ظرف یکبار مصرف سه خانه آلومینیوم: این نوع ظروف آلومینیومی هم از ۳ قسمت برای سرو سه نوع غذا و خوراکی یا غذا، سالاد و پیش‌غذا تشکیل شده‌اند. تولید ظروف یکبار مصرف دو خانه و سه خانه به دلیل قرارگیری قسمت‌های مختلف به‌صورت جداگانه کار آسانی نیست.
  • فویل‌ آلومینیوم: متقاضی زیادی به دلیل کاربری بالا دارند. برای مصارف مختلفی مانند: فویل آلومینیوم خانگی، فویل آلومینیوم اجاق گاز یا روگازی، فویل آلومینیوم قلیان، فویل آلومینیوم مش مو، فویل آلومینیوم رنگی قابل چاپ و فویل آلومینیوم سیگار و خیلی موارد دیگر کاربرد دارند.

خرید و سفارش عمده ظرف آلومینیومی یکبار مصرف

انتخاب و خرید ظرف آلومینیومی یکبار مصرف مناسب

معمولا توجه کاربران به محصولاتی با تنوع زیاد است.
ظروف یکبار مصرف آلومینیومی جزو محصولاتی است که نیاز بسیاری از خریداران را به دلیل سبکی، ارزان بودن، مقاومت در برابر حرارت و … برطرف می‌کند.
تولید کنندگان ظروف آلومینیومی یکبار مصرف با تنوع در طراحی و تولید ظروفی مانند: ظرف نیم پرس، تک پرس آلومینیومی، ظرف کبابی، ظرف یکبار مصرف رستوران، ظروف یکبار مصرف چند قسمتی آلومینیومی و … می‌توانند نیاز بسیاری از مصرف‌کنندگان را پاسخ دهند.
همچنین خرید این ظروف از تولیدی عمده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی به‌صرفه و سودآور است.

https://www.asianews.ir/u/eG9
اخبار مرتبط
ظروف یک بار مصرف در زندگی ماشینی و پیشرفته امروز جایگاه مهمی دارند. ظرف یک بار مصرف کاغذی محبوب‌ترین ظروف یک بار مصرف هستند که کاربران خریداری می‌کنند. این ظروف دوستدار محیط زیست بوده و خیلی سریع‌تر به چرخه طبیعت بازمی‌گردند. از طرفی استفاده از این ظروف در مقایسه با ظروف پلاستیکی راحت‌تر است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید