صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۰:۰۷
کد خبر: 2526
گزارشگر: 2
۵۸۴
۰
۰
۳
محمدعلی طالبی استاندار یزد؛

بازدید استاندار یزد از پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته

بازدید استاندار یزد از پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته
دکتر طالبی در جریان این بازدید با بیان اینکه نمایشگاه های اینچنینی فرصتی ارزشمند برای تبادل تجارب هستند، عنوان کرد: با تبادل اطلاعات و بررسی نیازهای موجود می‌توان بسیاری از نیازهای داخلی را در این نمایشگاه ها شناسایی و برطرف کرد.

استاندار با بیان اینکه رویکرد استان بهره گیری حداکثری از توان داخلی و دانش بومی برای رفع نیازهای موجود است گفت: خوشبختانه طی یکسال اخیر اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و بسیاری از شرکت های داخلی برای تامین قطعات به تولید کنندگان ایرانی روی آورده اند. دکتر طالبی با اشاره به رشد شرکت های دانش بنیان در استان اظهار داشت: بسیاری از این شرکت ها ارتباط خوبی با صاحبان صنایع و تولید برقرار کرده و نیازهای مربوط به مواد اولیه آنها را برطرف کرده اند. نامبرده در انتها ابراز امیدواری کرد با ادامه روند کنونی شاهد قطع بسیاری از وابستگی های تکنولوژیک و همچنین مواد اولیه به دیگر کشور ها باشیم.

محمد جواد عرفان فر
https://www.asianews.ir/u/1JK
اخبار مرتبط
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با هدف تقویت نظارت ها، رصد مشکلات، نواقص و موانع در روندها، بازرسی از کمیسیون های شبه قضایی نظیر کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید