صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۷
کد خبر: 3404
گزارشگر: 2
۵۰۲۷
۰
۰
۴
نازلترین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اورجینال

3 برند معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

3 برند معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
امروزه فارغ از بو، طعم و مزه با توجه به تاثیر مستقیم آب شرب بر سلامتی و بهداشت همه ی آحاد مردم خرید دستگاه تصفیه ی آب شرب یک هزینه ی اضافی برای خانواده ها به حساب نمی آید، بلکه پیشگیری از بسیاری از بیماری ها است و این نیز خود در سبد خانوار باعث کاهش هزینه ها می شود. چرا که قطعا پیشگیری راه حل بهتر و کم هزینه‌تری نسبت به درمان است.

علم پزشکی امروز تایید می‌کند که از مهمترین عوامل تعیین کننده ی سلامت جوامع، آب نوشیدنی آن جامعه است. بر هیچکس پوشیده نیست که 70 درصد وزن کل هر انسان یا 75 درصد وزن مغز انسان از آب تشکیل شده است. سلامت آب نوشیدنی از دوران جنینی بر روی رشد مغز و قلب فرزندانمان بیشترین اثر گذاری را داراست و مصرف آب آلوده باعث بسیاری از بیماری های کلیه و کبد، پوستی، قلب و عروق و همچنین سرطانها و بسیاری دیگر می‌ شود. وجود فلزات سنگین و عناصر رادیواکتیو می‌‌تواند باعث جهش های ژنتیکی و جبران ناپذیری شود. متاسفانه تمییز آب آشامیدنی سالم از غیر سالم با چشم غیر مسلح غیر ممکن است و از طرفی استفاده از هر نوع آب که در بسته بندی پلاستیکی باشد از نظر پزشکی اشتباه است زیرا که خود بسته بندی پلاستیکی عامل بیماریهای متعددی از جمله سرطانها است.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

 
انتخاب یک دستگاه تصفیه ی آب خانگی، با چالش هایی همراه است که در ادامه به آنها می‌پردازیم. کشور تایوان به عنوان یکی از مهمترین کشورهای تولید کننده ی دستگاه های تصفیه ی آب خانگی، توانسته است سهم بزرگی از بازار جهانی را صاحب شود. مهمترین و معتبرترین برندهای دستگاه های تصفیه آب خانگی که بیشترین مصارف خانگی را در جهان به خود اختصاص داده اند سافت ‌واتر (Softwater)، آکوا پرو (Aqua pro) و سی‌سی‌کا (Cck) نام دارند. که این برندها توانسته‌اند با رشد و ارتقای کیفیت خود تاییدیه سازمان بهداشت جهانی(World Health Organization) و استاندارد های جهانی NSF و WATER QUALITYرا اخذ کنند. هر کدام از این برندها به عنوان، بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی دارای انواع و مدل های مختلفی است که خریدار باید با توجه به منبع آب مصرفی، میزان مصرف در روز و .... مدل های مختلف دستگاه های تصفیه آب را بررسی کند و بهترین مدل را برای خود انتخاب کند.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

با توجه به گستردگی گزینه های موجود در بازار، طبیعی است که عموم مردم برای انتخاب نوع دستگاه تصفیه آب برای خانه هایشان به مشکل بر ‌خورند. باید توجه داشت که انتخاب یک دستگاه تصفیه آب خانگی، بسیار مهم است زیرا فارغ از قیمت مناسب، ضامن سلامتی و رفاه خانواده ما می‌باشد. بنابر این، شرکت تصفیه آب راد گستر نوین در خدمتی دیگر در راستای مشتری مداری، پنج مرحله‌ی ساده را برای انتخاب مناسب، مقرون به صرفه و مطمئن دستگاه تصفیه آب خانگی طراحی کرده است که به آن می‌پردازیم.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

1: بررسی کیفیت آب: منبع آب لوله کشی خود را پیدا کنید و از نظر سختی، شوری و سطح TDS (کل مواد جامد محلول) مورد بررسی قرار دهید. اگر میزان TDS زیر 500 ppm باشد، آب قابل مصرف است. اما اگر سطح مواد جامد محلول بیش از ppm 1000 باشد، آب به شدت خطرناک و ناسالم است. شناسایی منبع آب لوله کشی اولین قدم در انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب برای خانه شما است.

TDS آب شهری به طور متوسط در محدوده‌ی 200 تا 600 ppm است.

دامنه TDS آب زیرزمینی بین 200 تا چند هزار ppm است.

: فناوری تصفیه: تصفیه RO (اسمز معکوس) برای آب با سطح TDS بالاتر از 500 ppm بهترین عملکرد را دارد. فناوری RO از طریق غشاهای قابل نفوذ انتخابی، مواد مضر(فلزات سنگین، ذرات و مواد معدنی، میکروب‌ها و کیستها) را فیلتر کرده و آب تصفیه شده را تأمین می‌کند. اگر TDS کمتر از 200 ppm باشد، می‌توانید فناوری تصفیه UV (فرا بنفش) را انتخاب کنید که می‌تواند ناخالصی‌‌ها را با حفظ مواد معدنی مهم از بین ببرد. برای سطح TDS بین 200-500 ppm، ما توصیه می‌کنیم از یک مدل RO+UV استفاده کنید، که می‌تواند مواد معدنی ضروری مانند کلسیم و منیزیم را به آب تصفیه شده اضافه کند. سافت واتر، آکوا، سی سی کا (Softwater،Aqua pro،Cck) از جمله بهترین و معتبرترین برند‌های دستگاه تصفیه آب دنیا هستند که تمام فناوری‌های نام برده در آنها لحاظ شده است.

3: ظرفیت ذخیره سازی: مصرف آب روزانه خانواده خود را تجزیه و تحلیل کنید تا از ظرفیت مورد نیاز دستگاه تصفیه آب مطلع شوید. در مکان‌هایی که نوسانات مکرر برق وجود دارد‌، دستگاه‌های تصفیه با ذخیره آب زیاد به خوبی کار می‌کنند.

برای 2-4 عضو ظرفیت ذخیره سازی 5-8 لیتر را توصیه می‌شود.

برای 4-6 عضو ظرفیت ذخیره سازی 8-10 لیتر را توصیه می‌شود.

برای بیش از 6 عضو ، ظرفیت ذخیره سازی بیشتر 12 لیتر توصیه می‌شود.

لطفا توجه فرمایید میزان ذکر شده تقریبی است.

4: ویژگی‌های ایمنی اضافی: هنگام انتخاب دستگاه تصفیه آب‌، به دنبال ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های تکامل یافته‌ ‌ تر باشید. به عنوان مثال‌، فیلترها بخشی اساسی در تصفیه آب دارند‌، که غفلت از آنها و استفاده طولانی مدت باعث می‌شود در نهایت آب ناخالص بنوشیم. از این رو باید بر تعداد و نوع آنها دقت بیشتری به خرج داد لازم به ذکر است چرخه ی تصفیه ی آب در دستگاه‌ها بصورت مرحله ایست و هر مرحله خلوص بیشتری را برای آب به همراه خواهد داشت.

راد گستر نوین

5: سرویس و نگهداری: آب از طریق فیلترهای مختلفی که به فواصل منظم نیاز به نگهداری دارند، تصفیه می‌شود. هنگام خرید دستگاه تصفیه آب‌، باید همیشه زمان سرویس و نگهداری را در نظر داشته باشید. باید توجه داشت تاریخ انقضای فیلترها به میزان آب تصفیه شده مرتبط است نه مدت زمان استفاده شده از آنها، زیرا امکان دارد فیلترها در زمان کوتاهتری نسبت به آنچه تصور می‌شود کارایی خود را از دست دهند که میزان کارایی آنها متناسب است با میزان مصرف و آلودگی آب مصرفی و هرچه آب، آلودگی بیشتری داشته باشد باید در زمان کوتاهتری تعویض شوند.

معرفی بهترین مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
فروشگاه‌‌های مختلفی در سطح کشور وجود دارند که ادعای فروش دستگاه‌‌های تصفیه آب خانگی دارند که عموما واسطه‌هایی هستند که خود را بین خریدار و وارد کننده‌ی اصلی وارد می‌کنند تا از کم اطلاعی خریداران سوء استفاده کنند. جالب اینجاست اختلاف قیمت وارد کننده اصلی و فروشگاه‌های واسطه گاها تا چندین برابر هم می‌رسد. گاها دستگاه ‌های بی کیفیت و فیک را بدون پشتوانه‌ی تضمین کیفیت، گارانتی و تامین قطعات به مشتری می‌فروشند که باعث ضرر مالی و جانی خریدار می‌شود. لذا شرکت تصفیه آب راد گستر نوین با سابقه‌ی بیش از 15 سال تمامی موارد یک خرید عالی و لذت بخش را برای مشتری های گرامی در نظر گرفته است.

شما می توانید نازلترین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اورجینال را از این شرکت بخواهید. همچنین فارغ از تضمین کیفیت، یکسال گارانتی طلایی، خدمات پس از فروش، تامین قطعات و پشتیبانی 24 ساعته و مادام العمر، خدمات دیگری همچون ارسال و نسب رایگان در تمام نقاط کشور و شرایط پرداخت نقد و اقساط را برای مشتری های گرامی در نظر گرفته است. همچنین با استفاده از کارشناسان مجرب آماده‌گی مشاوره ی رایگان به تمام خریداران محترم دارد. تا خریداران محترم با هر سلیقه و نگرشی با خیالی آسوده و مطمئن یک خرید لذت بخش را تجربه نمایند و سلامت افراد خانواده ی خود را تضمین کنند.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/1Xg
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید