صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۳
کد خبر: 3569
گزارشگر: 2
۲۳۰۹۳۷
۰
۰
۲۴
خرید محصولات صنعتی باکیفیت ؛

آشنایی با دسته بندی محصولات نمایندگی اشنایدر الکتریک

آشنایی با دسته بندی محصولات نمایندگی اشنایدر الکتریک
زمانی که صحبت از نمایندگی اشنایدر می‌شود بسیاری از افراد ناخوداگاه به فکر خرید محصولات صنعتی باکیفیت می‌افتند. شرکت اشنایدر الکتریک به عنوان یک شرکت فرانسوی شناخته می‌شود که دارای محصولات صنعت برق باکیفیت و اورجینال است.

این شرکت با ارائه محصولات خود توسط نمایندگی‌های مجاز در کشورهای مختلف توانسته است برند خود را به جهانیان بشناساند. اگر در حوزه صنعت برق مشغول به فعالیت هستید می‌توانید از محصولات این برند استفاده کنید. افراد و فعالان حوزه برق اگر بتوانند از نمایندگی اشنایدر محصولات خود را به صورت مستقیم خریداری کنند قادر خواهند بود تا ضمن دریافت محصولات اورجینال، از قیمت‌های رقابتی نیز استفاده کنند. نمایندگی مجاز اشنایدر الکتریک با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت توانسته است خدمات زیادی را به افراد فعال در این حوزه ارائه نماید. اگر قصد دارید در مورد اهمیت خرید از نمایندگی‌های اشنایدر بیشتر بدانید بهتر است تا پایان مقاله همراه ما باشید.

شناخت شرکت مادر اشنایدر الکتریک

شرکت اشنایدر الکتریک به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه محصولات اتوماسیون صنعتی، کنترل، سوئیچ و غیره است که در فرانسه مشغول به فعالیت است. شعبه اصلی این شرکت در شهرRueil Malmaison است که به دلیل داشتن طیف وسیعی از محصولات صنعت برق، مورد توجه جهان قرار گرفته است. این شرکت دارای نمایندگی زیادی در سایر کشورهای جهان است كه وجود نمایندگی اشنایدر به فعالان حوزه برق کمک خواهد کرد تا بتوانند به لیست زیادی از محصولات مختلف دسترسی پیدا کنند.

برند اشنایدر الکتریک در تولید تجهیزات شبکه با کیفیت بسیار مطرح است. این شرکت تا به امروز حدود 20 هزار اختراع گوناگون داشته است که این امر به خوبی توانمندی کارکنان این شرکت را نشان می‌دهد. محصولات نمایندگی اشنایدر الکتریک به چند بخش مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 . محصولات مختلف در زمینه کسب و کارهای کوچک
 . اتوماسیون ساختمان و سیستم‌های کنترل مختلف
 . دسترسی به انرژی
 . محصولات ولتاژ پایین
 . توزیع ولتاژ متوسط و انواع خنک کننده‌ها
 . اتوماسیون صنعتی و کنترل

 

شرکت مادر اشنایدر الکتریک

 

محصولات مختلف در زمینه کسب و کارهای کوچک

وجود نمایندگی اشنایدر این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا بتوانند امنیت منازل مسکونی خود را به شکل مناسب تأمین نمایند. استفاده از روشنایی اضطراری، محافظ برق و غیره از جمله محصولات این دسته بندی شناخته می‌شوند که برای کسب و کارهای کوچک مهم هستند.

اتوماسیون ساختمان و سیستم‌های کنترل مختلف

کمپانی اشنایدر الکتریک با داشتن محصولات مرتبط با سیستم‌های کنترل داخلی باعث افزایش کارایی انرژی خواهد شد. از جمله محصولات مختلفی که در زمینه اتوماسیون ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان به نرم‌افزار مانیتورینگ، ضدحریق، انواع سوپاپ‌ها و غیره اشاره کرد. خرید محصولات از نمایندگی اشنایدر الکتریک این امکان را به کاربران فعال در این زمینه خواهد داد که بتوانند محصولات اورجینال و خوش قیمتی را خریداری کنند.

دسترسی به انرژی

شرکت اشنایدر الکتریک با هدف رسیدگی به جوامع بشری در سال‌های اخیر توانسته است خلأهای مختلف را برای جهانیان در زمینه تأمین انرژی برطرف نماید. ارائه محصولات مختلف این کمپانی در زمینه فانوس خورشیدی که با نور خورشید کار می‌کند باعث دسترسی میلیاردها نفر به انرژی شده است. وجود نمایندگی اشنایدر باعث تسهیل خدمت‌رسانی این شرکت شده است.

محصولات ولتاژ پایین

محصولات ولتاژ پایین همان‌طور که از نام آن پیداست به عنوان ابزارهای قطع کننده ولتاژ برق محسوب می‌شوند که برای کنترل جریان‌های داخلی بسیار مؤثر است. در یک ساختمان و تجهیزات صنعتی وجود سافت استارتر و کلید هوایی می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در کنترل شبکه‌های برق داشته باشد.

توزیع ولتاژ متوسط و انواع خنک کننده‌ها

توزیع ولتاژ متوسط و استفاده از انواع خنک کننده‌ها باعث می‌شود تا دما به شکل قابل توجهی کنترل شود. یکی از تجهیزات مورد استفاده افراد فعال در صنعت برق رک است که کاربردهای فراوان دارد. خرید محصولات اشنایدر الکتریک از نمایندگی اشنایدر دارای مزایای زیادی برای فعالان این حوزه است. افراد با خیال راحت می‌توانند محصولات اورجینال را با استفاده از قیمت مناسب از نمایندگی خریداری کنند. شناخت نمایندگی مناسب در ایران می‌تواند باعث شود تا افراد بدون دغدغه محصولات با کیفیت را خریداری نمایند.

اتوماسیون صنعتی و کنترل

محصولات این دسته مرتبط با فعالیت‌های صنعتی است که از جمله مهم‌ترین محصولات آن می‌توان به انواع جعبه، کابل کشی، رابط‌ها، رله، لوازم سنجش فشار و غیره اشاره کرد. هر کدام از تجهیزات اتوماسیون صنعتی اگر از جنس باکیفیت تهیه شده باشد می‌تواند در صنعت برق تأثیر گذار باشد. در واقع برای افراد فعال در این حرفه بسیار مهم است که بتوانند محصولات باکیفیت و برند را با قیمت مناسب از نمایندگی اشنایدر خریداری کنند.

باید بیان کرد که اشنایدر الکتریک در حوزه رباتیک نیز فعال است که توانسته است در سال‌های اخیر ربات‌های مختلفی را در زمینه جا به جایی بارهای سنگین، انجام کارهای سخت و غیره طراحی نماید. وجود نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران دسترسی به تمام محصولات با کیفیت این برند را برای افراد فعال در این حوزه فراهم می‌آورد. در بین نمایندگی‌های مختلف موجود در ایران فروشگاه صنعت روز به عنوان بهترین نمایندگی اشنایدر است که خدمات متنوع این برند را با قیمت عالی عرضه می‌نماید.

فروشگاه صنعت روز

فروشگاه صنعت روز به عنوان برترین نمایندگی اشنایدر در ایران است که با داشتن کادری متشکل از کارشناسان حرفه‌ای توانسته است در زمینه فروش و عرضه مستقیم محصولات شرکت اشنایدر الکتریک فعالیت داشته باشد. این شرکت محصولات اصل و اورجینال اشنایدر الکتریک را برای مشتریان عرضه می‌نماید تا رضایت آنان را کسب کند. اگر بخواهید محصولات متنوع این شرکت را با قیمت مناسب خریداری کنید می‌توانید از نمایندگی اشنایدر در ایران استفاده کنید.

 

Schneider Electric

 

یکی از محصولات پرفروش این برند کلید هوایی است که در سال‌های اخیر به دلیل عملکرد خوب آن مورد توجه افراد قرار گرفته است. شما عزیزان با استفاده از فرم استعلام قیمت می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن قیمت هر تعداد محصولی که نیاز دارید را به دست بیاورید. کارشناسان شرکت صنعت روز در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهند داد. شرکت فنی و مهندسی صنعت روز با اتکا به تجربه فنی و بازرگانی کارشناسان خود توانسته است در زمینه تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و نحوه انتخاب قطعات با کیفیت نیاز کشور را به خوبی تأمین نماید.

اگر به عنوان یک فرد فعال در صنعت برق هستید و می‌خواهید بهترین محصولات این شرکت را با قیمت مناسب خریداری کنید بهتر است به نمایندگی اشنایدر www.sanatrooz.com مراجعه کنید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/1ZK
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید