صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۲۳:۰۴
کد خبر: 4415
گزارشگر: 2
۱۲۳۲
۰
۰
۸
یکی از برندهای پرفروش شیرآلات ساختمانی کشور ؛

شیرآلات کسری با کمترین افزایش قیمت در سال ۱۴۰۰

شیرآلات کسری با کمترین افزایش قیمت در سال ۱۴۰۰
مجموعه فروشگاهی لوازم ساختمانی محمودی رئوف؛ دارای بیش از ۱۰ سال تجربه در امر ارائه کالاهای بهداشتی و ساختمانی و آشپزخانه است که در حال حاضر فروش کالای متنوع خانه و آشپزخانه نظیر شیرآلات حمام و آشپزخانه، فلاش تانک، سنگ روشویی، توالت فرنگی و ایرانی، تجهیزات جانبی دیگر نظیر پوسته و مغزی شیر، جامایعی، شیلنگ توالت، شیر کولر و... را بر عهده دارد.

معرفی شیرآلات کسری یکی از برندهای پرفروش شیرآلات ساختمانی کشور و فروشگاه معتبر محمودی رئوف که شما را در امر خرید لوازم بهداشتی ساختمان کمک می کند. همانطور که میدانید لوازم بهداشتی ساختمان؛ مجموعه لوازم جانبی ای هستند که پس از تکمیل ساختمان برای سلامتی، رفاه و بهداشت فردی افراد در محیط منزل مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشگاه محمودی رئوف؛ نمایندگی رسمی شیرآلات کسری

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ مجموعه فروشگاهی لوازم ساختمانی محمودی رئوف؛ دارای بیش از ۱۰ سال تجربه در امر ارائه کالاهای بهداشتی و ساختمانی و آشپزخانه است که در حال حاضر فروش کالای متنوع خانه و آشپزخانه نظیر شیرآلات حمام و آشپزخانه، فلاش تانک، سنگ روشویی، توالت فرنگی و ایرانی، تجهیزات جانبی دیگر نظیر پوسته و مغزی شیر، جامایعی، شیلنگ توالت، شیر کولر و... را بر عهده دارد. همچنین این فروشگاه نمایندگی برندهای معتبری چون کسری، ملودی، قهرمان، هوآیی و تپس را نیز دارا است و نکته مثبت در این امر این است که به طور مستقیم با این تولیدکنندگان در ارتباط بوده و کالاهای مورد نیاز را با کمترین واسطه و در نتیجه با کم ترین قیمت در بازار عرضه می نماید.
در ادامه میپردازیم به معرفی گروه صنعتی کسری؛ که یکی از برندهای معتبر و شناخته شده بازار بوده و فروشگاه محمودی رئوف نیز نمایندگی فروش محصولات آن را بر عهده دارد.

معرفی برند شیرآلات ساختمانی کسری Ksra Fucet

گروه صنعتی کسری در سال ۱۳۸۱ پا به عرصه تولید گذاشت. این گروه با تولید انواع شیرآلات بهداشتی در بیش از ۱۲۰ طرح و مدل مختلف توانسته به عنوان یکی از مطرح ترین وخوشنام ترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران و خاورمیانه بدرخشد و محصولات تولیدی آن به صورت گسترده در کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، روسیه و شمال آفریقا عرضه می شود. همچنین حضوری قدرتمند در بازارهای داخلی نیز دارد و مدیران مجموعه در تلاشند تا این حضور در بازارهای داخلی و خارجی روز به روز گسترده تر و پایدار تر گردد.

لیست قیمت شیرآلات کسری ۱۴۰۰ برای دانلود کلیک کنید:
لیست قیمت شیرآلات کسری

با توجه به مدل های متنوع امروز شیرآلات در بازار و قیمت های متغیر می توانید از طریق تماس با فروشگاه محمودی رئوف درخواست کاتالوگ و لیست قیمت عمده داشته و از مشاوره رایگان جهت تهیه و خرید شیرآلات مورد نظر خود برای پروژه های بزرگ ساختمانی نیز بهره مند شوید.شیرآلات کسری

جدیدترین ست شیرآلات ساختمانی کسری:

. شیرآلات کسری مدل آمازون
. شیرآلات کسری مدل ناپل
. شیرآلات کسری مدل سزار
. شیرآلات کسری مدل رایان
. شیرآلات کسری مدل ادموند

این پنج نمونه ذکر شده، همگی از بهترین و زیباترین مدل های شیرآلات هستند که می توانند زیبایی منزل شما را دو چندان کنند و با توجه به کیفیت و کارایی که دارند جزو پرفروش ها نیز هستند.شیرآلات ساختمانی

شیرآلات کسری ارزان قیمت

. ست شیرآلات اهرمی مدل مهتاب
. ست شیرآلات اهرمی مدل رابین
. ست شیرآلات اهرمی مدل فیروزه

این مدل شیرآلات به صورت عمده و تک با قیمت مناسب در بازار به فروش می رسند. همچنین می توانید انواع شیرهای آب مدل قدیمی تو کاسه، دیواری، تک پایه، ظرفشویی، شیر دستشویی ارزان، روشویی، کلنگی، طرح قو و بسیار طرح های زیبای دیگر را نیز در فروشگاه محمودی رئوف بیابید.

مهمترین دلایل برای معرفی فروشگاه محمودی رئوف و برند کسری

همانطور که در بالا ذکر شد فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف https://raufshop.com مجموعه کالاهای متنوعی را در خود جای داده، همچنین از داشتن نمایندگی برندهای معتبر و شناخته شده نظیر برند کسری برخوردار است. که شما می توانید از این فروشگاه کالاهای مورد نظرتان را هم به صورت تک و هم عمده آن هم با قیمت مناسب به دلیل وجود رابطه مستقیم با تولید کنندگان و کمترین واسطه، تهیه نمایید.

اگر می گوییم شیرآلات کسری؛ چون محصولات این برند دارای ۵ سال ضمانت بوده و از کیفیت ساخت بالا نیز برخوردارند. مهمترین نکته در رابطه با خرید محصولات این برند این است که با وجود نوسانات قیمت در بازار می توانید با قیمتی مقرون به صرفه آنها را تهیه کنید. در آخر توصیه ما به شما این است که برای تجربه خریدی بهتر، به دنبال بهترین ها باشید.

https://www.asianews.ir/u/2m5
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید