صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۱:۱۲
کد خبر: 5906
گزارشگر: 213
۵۹۰
۰
۰
۲
رئیس قوه قضاییه قصد مجازات چه کسانی را دارد

اژه‌ای تهدید کرد!

اژه‌ای تهدید کرد!
محسنی اژه‌ای گفت: دستگاه قضا از برخی افراد همراه با عملیات روانی دشمن بویژه در فضای مجازی دروغ می‌گویند و حرفی می‌زنند که آرامش مردم را بر هم بزند، نمی‌تواند گذشت کند.

به گزارش آسیانیوز،  محسنی اژه‌ای گفت: دستگاه قضا با کسانی که در زمین دشمن بازی می‌کنند و یا همراه با عملیات روانی دشمن بویژه در فضای مجازی دروغ می‌گویند، اقدام به جعل می‌کنند و حرفی می‌زنند که آرامش مردم را بر هم می‌زند و خانواده‌ها را ملتهب می‌کند نمی‌تواند گذشت کند.

-----------------------------

بیشتر بخوانید:

کدام شاخ اینستاگرام دستگیر شد؟+فیلم

--------------------------------------------------
رئیس قوه قضاییه با اشاره به گزارش دستگاه‌های نظارتی و امنیتی درباره ویژگی‌های صلاحیتی افراد برای انتصابات و تفویض مسئولیت‌ها، از اینکه در این گزارش‌ها صرفاً به نقاط ضعف افراد توجه می‌شود انتقاد کرد و خواستار تغییر این رویه شد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه صبح امروز دوشنبه (۲۹ شهریورماه) شورای عالی قوه قضایی اظهار داشت: قیام امام حسین (ع) و ایثار پاکترین جان‌ها و خون‌ها در روز عاشورا و تداوم آن تا اربعین نه تنها اسلام را احیا کرد بلکه اسلام را تا ابد زنده نگه خواهد داشت.

-----------------------------

بیشتر بخوانید:

بلاگر معروف اینستاگرام زنان را فریب داد؟!
-------------------------------------------------------------------

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه همه فضیلت‌ها و قیام‌ها و مقاومت‌های مقدس در تاریخ نشأت گرفته از قیام حسینی است، دفاع مقدس ۸ ساله ملت ایران را از جمله مقاومت‌ها و دفاع‌های منبعث از عاشورای حسینی دانست.

محسنی اژه‌ای گفت: هشت سال دفاع مقدس نه تنها نقطه عطف بر جمهوری اسلامی بلکه نقطه عطفی در تاریخ برای همه کسانی است که می‌خواهند از ایمان و اراده الهی عبرت بیاموزند./


https://www.asianews.ir/u/3pw
اخبار مرتبط
براساس برخی اخبار بلاگر معروف اینستاگرام که چند وقتی با کلام انگیزشی بر سر زبان ها افتاده، طبق برخی اسناد یک کلاهبردار از آب درآمده و زنی را فریب داده است.
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هر فردی بخواهد شئونات و فرهنگ درست زندگی کردن را در جامعه و فضای مجازی مختل کند، با او قاطعانه برخورد خواهد شد.
حسن یزدانی پس از دریافت مدال نقره المپیک توکیو 2020 و به دلیل عدم کسب مدال طلا و پیروز نشدن در فینال با نوشتن پستی در اینستاگرام از مردم عذرخواهی کرد؛ ورزشکاری که با تمام توان تلاش کرد و قدرت و توانایی او، حریف آمریکایی اش را به تعجب واداشت.
مجلس ایران بررسی طرح محدود کردن اینترنت را به کمیسیون ویژه واگذار کرد؛ در حالی که هدف از این طرح آزمایشی، محدود کردن پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی به ویژه شبکه اینستاگرام در ایران است که به‌دلیل فیلتر نبودن، از سوی کاربران ایرانی به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ناهید کیانی، تکواندوکار و نماینده ایران در المپیک توکیو بعد از شکست مقابل کیمیا علیزاده، تکواندور کار و قهرمان المپیک ایرانی که با پرچم پناهندگان در المپیک توکیو شرکت کرد، درباره رقابتش در اینستاگرام متنی نوشت.
رییس پلیس فتای تهران، برخی ورزشکاران فعال در اینستاگرام را تهدید کرده است که اگر مطالبی منتشر کنند که «باعث تحریک جامعه و هواداران فوتبال» شود، با آنها برخورد می‌شود.
بهروز وثوقی بازیگر قدیمی ایرانی که سال های بعد ار انقلاب را در خارج از کشور به سر برده است، اخبار مبنی بر بازگشتش به ایران را شایعه بیان کرد.
درایام اخیر کلیپ های برخی از چهره های معروف پربازدید شد که از آن جمله تولد «اِبراهیم حامدی» با حضور «صدف بیوتی» و البته «ساسی مانکن»؛ آن هم درست در لحظاتی که مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری پخش می‌شد و تیم‌ملی فوتبال حساس‌ترین مسابقات را برگزار می‌کرد، مسابقات یورو برگزار می‌شد و البته والیبال هم در لیگ ملت‌ها چپ و راست مسابقه داشت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید