صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۳
کد خبر: 7460
گزارشگر: 2
۵۵۹۸۳۲
۰
۱
۵
بهترین داروخانه اینترنتی

تلفن داروخانه آنلاین کرج + سایت [قیمت محصولات و ...]

تلفن داروخانه آنلاین کرج + سایت [قیمت محصولات و ...]
امروزه خرید آنلاین جایگاه ویژه‌ای در زندگی مردم به خود اختصاص داده است. در سال‌های گذشته با رشد اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌ها و مخصوصا همه‌گیری بیماری کرونا فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیادی راه‌اندازی شدند. خرید اینترنتی مزایای بسیار زیادی برای فروشنده و خریدار به همراه دارد. داروخانه‌ها نیز به عنوان یکی از مراکز شلوغ و پر رفت‌وآمد در این حوزه نیز وارد شده و فروشگاه‌های اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اند.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ داروخانه آنلاین کرج یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین مراکز فروش انواع دارو، محصولات بهداشتی، مکمل‌ های افزایش وزن و ... است.

 

 مزایای خرید از داروخانه آنلاین

 

دارو و محصولات بهداشتی از جمله کالا‌های بسیار ضروری است که روزانه افراد زیادی برای خرید آن‌ها به داروخانه مراجعه می‌کنند. خرید آنلاین دارو می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای افراد در سراسر کشور به همراه داشته باشد.

 

فعالیت شبانه روزی

 

هرچند بسیاری از داروخانه‌های سطح کشور نیز به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند، اما مهم‌ترین مزیت داروخانه‌های انلاین این است که در تمام طول شبانه روز و روز‌های هفته فعال بوده و امکان خرید وجود دارد. در هر زمان که به دارو یا محصولات بهداشتی موجود در داروخانه نیاز داشته باشید می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

مقایسه محصولات

 

یکی از بهترین ویژگی‌های فروشگاه‌ها و داروخانه‌های آنلاین امکان مقایسه محصولات و قیمت آن‌ها در فروشگاه‌های مختلف است. در کمترین زمان ممکن می‌توانید محصول موردنیاز خود را در چندین داروخانه مشاهده کرده و بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. خرید از داروخانه آنلاین باعث می‌شود خریدی کاملاً به صرفه داشته باشید.

 

داروخانه اینترنتی

 

نداشتن محدودیت مکانی

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دنبال دارو یا محصولی چندین داروخانه را در سطح شهر جستجو کرده و محصول موردنظر را پیدا نکرده باشید. اینترنتی شدن داروخانه‌ها باعث می‌شود بدون داشتن محدودیت مکانی تمام داروخانه‌های سطح کشور را بررسی کرده و محصول موردنظر را خریداری کنید. داروخانه‌های اینترنتی با راه‌اندازی وب سایت، اپلیکیشن یا از طریق شبکه‌های اجتماعی به سرعت سفارش موردنظر شما را ثبت کرده و برای شما ارسال می‌کنند.

 

محصولات عرضه شده در داروخانه‌های آنلاین

 

داروخانه‌های آنلاین با توجه به مجوز‌های دریافتی از سازمان‌های نظارتی مجاز به دریافت دسته خاصی از محصولات هستند. این محصولات شامل:

 

انواع لوازم آرایشی و بهداشتی
• مکمل‌های افزایش یا کاهش وزن
• انواع مختلفی از دارو‌های گیاهی
• محصولات موردنیاز مادر و کودک
• و...

 

با توجه به نظارت‌هایی که بر فعالیت انلاین داروخانه‌ها صورت می‌گیرد تنها مجاز به فروش موارد تأیید شده هستند، در غیر این صورت مجوز فعالیت آن‌ها باطل می‌شود.

 

داروخانه کرج

 

پیدا کردن بهترین داروخانه اینترنتی

 

با توجه به موارد گفته شده احتمالاً بسیاری از افراد به دنبال خرید محصولات و دارو‌های موردنیاز خود از طریق داروخانه‌های آنلاین هستند. در این میان تعداد بسیار زیادی داروخانه در فضای اینترنت فعالیت می‌کنند. چالشی که افراد با آن روبرو می‌شوند این است که چگونه بهترین داروخانه آنلاین را پیدا کرده و خریدی ایمن و مطمئن داشته باشند؟
نکته اول این است که مجوز ثبت و راه‌اندازی داروخانه آنلاین تنها برای داروخانه‌هایی که مجوز فعالیت دارند و در محیط فیزیکی فعالیت می‌کنند، صادر می‌شود. این داروخانه‌ها باید زیر نظر سازمان‌های نظارتی بوده و فعالیت خود را به صورت کاملاً قانونی انجام دهند.
داروخانه اینترنتی باید حتماً در پلتفرم آنلاین خود مجوز‌های زیر را در دسترس افراد قرار دهد:

 

• نماد اعتماد الکترونیک
• نام پزشکی که مسئول فنی داروخانه است
• آدرس دقیق به همراه شماره تماس و راه‌های دسترسی به بخش پشتیبانی
• و مهم‌تر از همه مجوز دریافت شده از سازمان غذا و دارو

 

در این صورت داروخانه آنلاین معتبر بوده و می‌توانید با خیالی آسوده از آن خرید کنید. حتماً قبل از خرید اطلاعات داروخانه و مجوز‌های گفته شده را بررسی کنید تا در خرید با مشکل روبرو نشوید و محصولات سالم دریافت کنید.

 

داروخانه آنلاین روشا

 

داروخانه آنلاین کرج یا همان داروخانه روشا یکی از معتبرترین داروخانه‌های سطح کشور است که تمام محصولات دارویی، بهداشتی، مکمل‌ها و محصولات موردنیاز شما را ارائه می‌دهد. این داروخانه در استان البرز و شهر کرج واقع شده است. همچنین زیر نظر دکتر فیروزبخت فعالیت می‌کند. داروخانه روشا تمام مجوز‌های لازم گفته شده را دریافت کرده و از داروخانه‌های شناخته شده و معتبر است. تنوع بالای محصولات ارائه شده در این داروخانه می‌تواند خیال شما را از خرید هر نوع محصولی راحت و آسوده کند. در کمترین زمان ممکن برای خرید نیاز‌های خود از طریق وب سایت مجموعه اقدام نمایید.

 

داروخانه روشا

 

خرید از این مجموعه مزایای زیادی را برای شما به همراه دارد. می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و هر روز هفته برای خرید به وب سایت داروخانه مراجعه کنید. امکان مقایسه محصولات برای شما فراهم شده تا بهترین محصول موجود در بازار را با توجه به نیاز و بودجه خود خریداری کنید. همچنین می‌توانید قبل از خرید از بخش پشتیبانی مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. برای خرید از داروخانه می‌توانید به صفحه فروشگاه آن به نشانی داروخانه آنلاین روشا مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره و راهنمایی نیز می‌توانید از طریق شماره تماس 02634134 با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
محصولات بسیار متنوعی ازجمله محصولات مراقبت از پوست و مو، مکمل‌های ورزشی، محصولات بهداشتی، ملزومات مادر و کودک، تجهیزات پزشکی، مکمل‌های دارویی و ... با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در این داروخانه عرضه می‌شوند. پروتئین وی ازجمله محصولات بسیار پرفروش مجموعه است که با بهترین کیفیت از برند‌های داخلی و خارجی عرضه می‌شوند. خرید دارو و محصولات بهداشتی به دلیل ارتباط مستقیمی که با سلامتی افراد دارد بسیار مهم است و باید با دقت بالا انجام گیرد. برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی حتماً موارد گفته شده را بررسی و از مراکز مجاز خرید نمایید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/4vf
اخبار مرتبط
سازمان غذا و داروی ایران اعلام کرد که ۱۹ کامیون داروی قاچاق که در عراق کشف شده ایرانی نبوده و متعلق به یکی دیگر از کشورهای همسایه است؛ در حالی که روز گذشته مشاور وزیر بهداشت گفت که این داروها از داروخانه خریداری شده است و همچنین دستگاه اطلاعاتی ارتش عراق با صدور اطلاعیه اعلام کرد یک محموله قاچاق شامل صدها هزار قلم دارو با ۱۹ کامیون و ارزش صدها هزار دلار از مرز ایران را خنثی و کشف کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید