صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۱
کد خبر: 9233
گزارشگر: 2
۱۲۲۴
۴
۰
۵
طراحی و توسعه انواع وب سایت ها

شرکت برتر طراحی سایت در اصفهان بهیدو

شرکت برتر طراحی سایت در اصفهان بهیدو
اینترنت معدن طلایی از فرصت ها برای انواع مشاغل در سراسر جهان است. اگر می خواهید شما هم از قدرت آن به نفع کسب و کارتان استفاده کنید و پتانسیل بازار کارتان را در اینترنت پیدا کنید، توصیه می کنیم هر چه زودتر برای داشتن یک حضور دیجیتالی موفق در وب اقدام کنید. چرا که بدون حضور در وب، شما فرصت برقراری ارتباط با هزاران مخاطب هدفتان را از دست خواهید داد.

البته یک حضور دیجیتالی تنها به معنای ساختن وب سایت و منتظر ماندن برای نزدیک شدن مشتریان به برند شما نیست. بلکه باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارد، از رقبا متمایز است و کاملا با اهداف مخاطبان کسب و کارتان مرتبط است. بنابراین شما به عنوان یک صاحب کسب و کار باید طراحی سایت خود را فقط به یک متخصص با تجربه در این زمینه بسپارید.
بهیدو یک شرکت برتر طراحی سایت در اصفهان است که از طراحی و توسعه انواع وب سایت ها مانند طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی گرفته تا ساخت اپلیکیشن و خدمات سئو در اصفهان را تحت پوشش قرار می دهد. برای آَشنایی با برخی خدمات این شرکت در حوزه طراحی سایت پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید.

طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاهی

 

اکثر مردم امروزه زندگی بسیار پرمشغله ای دارند. به همین خاطر خیلی ها مثل گذشته ها نمی توانند به مغازه ها مراجعه کنند تا آنچه را که می خواهند خریداری نمایند. در چنین شرایطی آنها ترجیح می دهند که به صورت آنلاین خرید کنند، زیرا هم باعث صرفه جویی در وقت آنها می شود و هم آنها می توانند از همان تجربه خرید بدون درگیر شدن در ترافیک و شلوغی شهر لذت ببرند.
از طرفی با داشتن یک فروشگاه معمولی، فقط می توانید با مردم محلی ارتباط برقرار کنید. اما با یک فروشگاه آنلاین، می توانید به حداکثر تعداد مشتریان در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب مرزها دیگر مانعی برای تجارت آنلاین نخواهند بود. شرکت بهیدو به شما کمک می کند تا تجارت خود را به خوبی در پلتفرم های تجارت الکترونیک گسترش دهید.

 

طراحی سایت تجاری

 

یک ضرب المثل این روزها در جهان زیاد به کار گرفته می شود که می گوید اگر آنلاین نیستید، وجود ندارید! ضرب المثلی که هر روز با تسلط بازار آنلاین بر دنیای خرید مرتبط تر می شود. بنابراین اگر می خواهید از رقابت عقب نمانید همین امروز برای دریافت خدمات طراحی سایت با شرکت بهیدو تماس بگیرید تا بهترین تجربه آنلاین ممکن را به مشتریانتان ارائه دهید. برای طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت تجاری باید بتوانید برند و کسب وکار خود را به طور موثری در اینترنت به نمایش بگذارید.
طراحی سایت برای مشاغل مختلف اعم از سازمان ها، کارخانه ها، باشگاه های ورزشی، رستوران ها، کافه ها، مطب ها ، دفاتر حقوقی و غیره با امکان رزرو نوبت و ثبت آنلاین هرگونه سفارش یا درخواست مشتریان، از جمله خدمات طراحی سایت تجاری در شرکت بهیدو است.

 

طراحی سایت خدماتی

 

این روزها سایت های خدماتی به یکی از پرطرفدارترین کسب وکارهای آنلاین تبدیل شده اند. طراحی سایت خدماتی یکی از روش هایی است که امروزه میتوان از طریق آن حتی خدمات را نیز در قالب اینترنت به مخاطبان ارائه کرد. به این ترتیب مشتریان شما می توانند به راحتی و به سرعت از خدمات شما مطلع شوند و به صورت تلفنی یا اینترنتی از این خدمات استفاده نمایند.
اگر به تازگی قصد شروع یک کسب وکار جدید را با سرمایه گذاری اندک در حوزه مشاغل خدماتی دارید، پیشنهاد می کنیم مزایای طراحی سایت خدماتی را از دست ندهید. برخی از محبوب ترین سایت های خدماتی موجود عبارتند از: انواع سایت های خدمات مشاوره روانشناسی، پزشکی، حقوقی، حمل و نقل آنلاین، سرویس‌های نظافتی، کارواش، خشک ‌شویی اینترنتی و غیره.

 

طراحی سایت آموزشی

 

در حال حاضر حضور دیجیتالی به همان اندازه مشاغل دیگر برای مراکز آموزشی نیز مهم است. زیرا کلاس‌های درس مجازی، اتاق‌های کنفرانس ویدیویی یا استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی آنلاین از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان افزایش چشمگیری داشته اند.

با این تغییر ناگهانی در حوزه آموزش در بسیاری از نقاط جهان، برخی به این موضوع فکر می کنند که آیا پذیرش یادگیری آنلاین پس از همه گیری کرونا همچنان ادامه دارد یا خیر و چنین تغییری چقدر بر بخش آموزشی در سراسر جهان تأثیر می گذارد؟ استقبال از شرکت در کلاس های آموزشی آنلاین در تمام حوزه ها منجر شده تا خیلی از مراکز آموزشی به فکر طراحی سایت آموزشی برای افزایش تعداد مخاطبان خود باشند.

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت مناسب با کسب وکار خود همین امروز با تیم شرکت بهیدو تماس بگیرید : 03132751988

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/677
اخبار مرتبط
اگر قصد دارید برای کسب‌وکار خود یک وبسایت طراحی کنید، احتمالاً با مسائل و نکاتی مواجه خواهید شد که قبلاً چیزی در مورد آن‌ها نشنیده بودید. وقتی بخواهید در مورد انواع وبسایت‌ها مطالعه کنید تا بهترین تصمیم را برای طراحی سایت خود بگیرید، با دو نوع سایت‌های اختصاصی و نیمه اختصاصی مواجه می‌شوید. اما این سایت‌ها باهم چه تفاوتی دارند و کدام نوع این سایت‌ها برای کسب‌وکار شما مناسب است؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
نفس رمضانی
۱۴۰۱/۰۱/۲۴
0
0
1

بسیار عالی با خودم ساکن اصفهان هستم اسم این شرکت رو شنیده بودم اما همکاری با این مجموعه نداشتم انشالله قطعا در آینده باهاشون همکاری میکنم

مریم احسانی
۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
1

مجموعه تیم فوق العاده ای هستن .من برای شرکتمون طراحی وب سایت و سیستم فروش را شرکت بهیدو انجام دادن و از کار تیمیشون خیلی راضی بودم .

sara
۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
1

بنده با تیم حرفه ای بهیدو همکاری داشتم بینظیر هستن :)) واقعا اخلاق مدار ، متخصص و حرفه ای هستین همیشه موفق باشین و بدرخشین

علی حسینی
۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
1

یکی از حرفه ای ترین شرکتها در حوزه برنامه نویسی اختصاصی حوزه وب، بی شک بهیدو هست. در جستجویی که در بین تمام شرکتهایی که توی اصفهان کار برنامه نویسی اختصاصی می کردند تنها شرکتی که تونست نیازهای ما را برآورده کنه قطعا بهیدو بود. از تیم منسجم و خوش برخورد آنها کمال تشکر را دارم و امیدوارم همیشه موفق باشند


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید