صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۳
کد خبر: 21523
گزارشگر: 2
۱۸۵
۰
۰
۲
دستگاه برچسب زن

استفاده از دستگاه لیبل زن صنعتی برای خط تولید

استفاده از دستگاه لیبل زن صنعتی برای خط تولید
در خط تولید صنایع مختلف از تجهیزات مختلفی استفاده می شود. می توان گفت که وجود هر یک از تجهیزات در خط های تولید بسیار مهم بوده و نمی توان هیچ یک از آن ها را حذف کرد. هر دستگاهی نقش مهمی را در تولید یک محصول ایفا می کند. در خط تولید برخی صنایع دستگاه لیبل زن صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزات است که در بخش دستگاه های بسته بندی و مراحل نهایی تولید محصول قرار می گیرد. در وهله اول لازم است بگوییم که این دستگاه هم در مدل های دستی و هم مدل های اتوماتیک به بازار عرضه شده است. البته که مدل هایی از این دستگاه نیز تولید شده اند که در ابعاد کوچک برای کسب و کارهای کوچک تر استفاده می شوند.

دستگاه لیبل زن همانطور که از نامش پیداست، برچسب هایی را تولید می کند که به منظور درج اطلاعات مختلف روی محصولات استفاده می شوند. همانطور که بهتر می دانید، یک محصول در صورتی برای خرید قابل اعتماد است که اطلاعات کاملی را در مورد خود به خریداری ارائه دهد. از این رو تنها بسته بندی زیبا و محکم برای یک محصول کافی نیست. بلکه باید بتوان از طریق لیبل های باکیفیت، اطلاعاتی نظیر وزن، تاریخ تولید، انقضا، بارکد و... را روی آن درج کرد.

دستگاه لیبل زن برای چه خط های تولید و صنایعی استفاده می شود؟

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، استفاده از دستگاه لیبل زن صنعتی بسیار گسترده است. در حال حاضر این دستگاه در خط تولید های متعدد استفاده می شوند. دستگاه های برچسب زن صنعتی می توانند برای بخش عمده ای از صنایع به ویژه صنایع غذایی نقش مهمی را ایفا کنند. از جمله خط تولید های که از این دستگاه استفاده می کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خط تولید لوازم آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی و بهداشتی این روز ها در طیف وسیعی به بازار عرضه می شوند. مهم ترین قسمتی که در خرید دستگاه لیبل زن صنعتی وجود دارد، اطلاعات آن ها است که می تواند به مشتری اطمینان بیشتری را برای خرید بدهد. روی محصولات آرایشی و بهداشتی اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید، ترکیبات محصول، تاریخ انقضا، نحوه استفاده، قیمت و.... درج می شود. به همین خاطر نیز می توان گفت که استفاده از دستگاه لیبل زن صنعتی برای خط تولید لوازم آرایشی بهداشتی بسیار مهم است.

خط تولید محصولات دارویی

از جمله دیگر صنایعی که به وفور از دستگاه لیبل زن صنعتی استفاده می کند، می توان به خط تولید محصولات دارویی اشاره کرد. برای درج اطلاعات داروهای مختلف قطعا نیاز به درج لیبل های باکیفیت و مناسب وجود دارد. چرا که باید اطلاعات متعددی نظیر ساختار، توصیه های لازم، طریقه مصرف، توضیح در مورد دارو و.... روی بسته بندی دارو ها درج شود.

خط تولید مواد غذایی

برای بسته بندی بخش عمده از مواد غذایی، استفاده از تجهیزاتی همانند دستگاه لیبل زن به وفور استفاده می شود. خط تولید انواع مواد غذایی در قسمت بسته بندی نیاز زیادی به درج اطلاعات لازم از طریق درج لیبل دارد. همانطور که بهتر می دانید، مواد غذایی در ظروف و بسته بندی های مختلف عرضه می شوند و ممکن است شیوه لیبل زنی در هر یک از آن ها متفاوت باشد. اما خوشبختانه دستگاه های لیبل زن صنعتی دارای قابلیتی هستند که می توانند برای انواع ظروف و بسته بندی مواد غذایی لیبل های مناسب را تولید کرده و باکیفیت مناسبی روی محصولات درج کنند.
با توجه به موارد بالا می توان نتیجه گرفت که استفاده از دستگاه لیبل زن در صنایع مختلف تا چه اندازه مهم بوده و خرید آن امری اجتناب ناپذیر است.

دستگاه لیبل زن صنعتی چه قابلیت هایی دارد؟

دستگاه لیبل زن صنعتی به دلیل قابلیت هایی متعددی دارد، در صنایع به شکل گسترده ای استفاده می شود. از جمله قابلیت های لیبل زن صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید انواع لیبل های چسب دار، شیشه ای و کاغذی
  • قابلیت استفاده هم در خط تولید و هم در خارج از خط تولید
  • قابلیت استفاده برای محصولات در ابعاد و اندازه های مختلف
  • داشتن سیستم براش در دستگاه
  • صفحه نمایش باکیفیت
  • قابلیت سیستم تنظیم اندازه برچست
  • امکان تنظیم سرعت چاپ
  • قابلیت درج برچسب روی محصولات در اشکال مختلف

دستگاه لیبل زن

بهترین دستگاه لیبل زن صنعتی را از کجا بخریم؟

با توجه به این موضوع که گفته شد استفاده از دستگاه لیبل زن صنعتی در خط تولید محصولات مختلف اهمیت ویژه ای دارد، لازم است بیان کنیم که برای خرید این دستگاه نیاز به دقت و حساسیت بالایی است. همانطور که بهتر می دانید، لیبل زن اتوماتیک صنعتی قیمت بالایی دارد به همین خاطر نیز بهتر است برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه خود، حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و به قابلیت های لازم دستگاه توجه کنید. به منظور خرید راحت و سریع لیبل زن می توانید به فروشگاه گام صنعت مراجعه کنید. در فروشگاه گام صنعت کلیه تجهیزات صنایع غذایی از تولید تا بسته بندی در قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسد.

جمع بندی

دستگاه لیبل زن صنعتی به شکل وسیعی در خط های تولید استفاده شده و روز به روز اهمیت آن بیشتر برای صنایع مشخص می شود. در این مطلب به بررسی این دستگاه و قابلیت های آن پرداختیم. همچنین در مورد خرید نیز نکاتی را بیان کردیم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتری جهت خرید برچسب زن صنعتی اقدام کنید.

https://www.asianews.ir/u/etI
اخبار مرتبط
دستگاه تگ زن یک دستگاه الکترونیکی است که از تکنولوژی RFID استفاده می کند، که شامل تراشه های الکترونیکی کوچک، آنتن و باتری است. این دستگاه به وسیله برچسب های الکترونیکی بر روی محصولات نصب می شود، به گونه ای که به دستگاه خواننده RFID اطلاعات مرتبط با محصول را ارسال می کند و این اطلاعات می تواند شامل شناسه محصول، تولید کننده، تاریخ تولید و انقضاء و دیگر جزئیات مرتبط با محصول باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید