صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 17 خرداد 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
تحریم پتروشیمی

تحریم پتروشیمی

خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد بزرگترین شرکت هلدینگ پتروشیمی ایران و شبکه گسترده‌ای از شرکت‌های تابعه و عوامل فروش آن را تحت تحریم قرار داده است.
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۴۴

مسدود کردن بخشی از تسهیلات؛از قانون تا عمل

یکی از گلایه‌های تسهیلات‌گیرندگان به اقدام برخی از بانک‌های تسهیلات‌دهنده در بلوکه کردن بخشی از مبلغ تسهیلات نزد همان بانک است.
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۲۳

سفر به شمال و ضغف سازمان گردشگری

بسیاری از مردم پاییخت وقتی با عددهای قرمز تقویم روبرو می‌شوند و می‌فهمند تعطیلی در پیش است، بار و بندیل را جمع می‌کنند و به دل با جاده‌های شمال می‌سپارند که هیچگاه خاطراتش را فراموش نمی‌کنند.
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۱۵

حذف ربای جاهلی از سیستم بانکی

در اقدامی تامل برانگیز ، در قالب بودجه سنواتی سال ٩٨، تنها موردی که توسط شورای محترم نگهبان ودر همسوئی با نظرآنها مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تائید قرارندادبند یک الحاقی به بند "واو" تبصره"١٦"این بودجه بود که شاکله ی استحصالی ازاین بند درصورت تائید، حذف بهره ی مرکب و نوعی از ربا با عنوان ربای جاهلی ازاین سیستم بانکی آلوده به ربا وفشل بود!
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۱۳

دولت قانون مدار دافع تورم

تاکید به توسعه و میدان دادن به رشد و شکوفائی بخش خصوصی بدون برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد آن مصیبت عظماء است ؛ به عبارت ساده تر سپردن گوشت به گربه است !هر جا بخش خصوصی به امان خود رها شده است ، در پی سود بیشتر، تا آنجا که قدرت خرید مردم اجازه داده پیش می رود وسپس متوقف می شود .
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۱۲