صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 23 مهر 1399

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
پشت پرده حذف عادل فردوسی پور چیست؟

پشت پرده حذف عادل فردوسی پور چیست؟

از آنجایی که قرار بود با آغاز دور جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تهیه‌کننده و مجری سابق برنامه ۹۰ بار دیگر مقابل دوربین برود و پس از نزدیک به دو سال، مجری یک برنامه ورزشی باشد، ولی خبرها حاکی از صادر نشدن مجوز پخش برنامه ۹۹ به تهیه‌کنندگی و اجرای عادل فردوسی‌پور، مجری پیشین تلویزیون ایران است.
۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۲۰:۴۵
هشدار نظام پزشکی درباره مرگ و میرهای کرونایی/در پنج شهر ایران تردد ممنوع شد

هشدار نظام پزشکی درباره مرگ و میرهای کرونایی/در پنج شهر ایران تردد ممنوع شد

محمدرضا ظفرقندی، رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با بیان این‌که ایران به نسبت شمار مبتلایان، جزو پنج کشور اول جهان در مرگ‌ومیر ناشی از کروناست، اعلام کرد که نظام پزشکی به زودی کمیته‌ای برای تحقیق درباره علت شمار بالای تعداد جان‌باختگان کرونا در ایران تشکیل می‌دهد؛ این در حالی است که همزمان، سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران از اعمال محدودیت در رفت‌وآمد در پنج شهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه در سه روز تعطیلات پیش رو خبر داد.
۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۵۲
«آن شب» در آمریکا و ایران اکران می شود

«آن شب» در آمریکا و ایران اکران می شود

فیلم سینمایی "آن شب" به کارگردانی کوروش آهاری و تهیه‌کنندگی محمد درمنش به جشنواره سیتجز در اسپانیا می‌رود.این فیلم داستان زوج جوانی است که با دختر یکساله خود هنگام بازگشت از یک مهمانی، شب را در هتلی سپری می‌کنند و نیرویی آن‌ها را وادار به مواجهه با اسرار پنهانشان می‌کند.
۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۳
مذاکره لبنان و اسرائیل

مذاکره لبنان و اسرائیل

مذاکرات لبنان و اسراییل با وساطت آمریکا و برای ترسیم مرزهای لبنان و اسرائیل انجام خواهد شد؛ در حالی که حزب الله لبنان و جنبش امل در بیانیه‌ای مشترک از ترکیب هیات لبنانی مذاکره‌کننده با اسرائیل انتقاد کردند.
۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷
پرسپولیسی‌های خشمگین در مقابل مجلس

پرسپولیسی‌های خشمگین در مقابل مجلس

جمعیتی از هواداران پرسپولیس در اعتراض به وضعیت بد این باشگاه، مقابل مجلس تجمع کردند.
۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲
بررسی معاملات سهام عدالت در شورای عالی بورس

بررسی معاملات سهام عدالت در شورای عالی بورس

سخنگوی شورای عالی بورس گفت: در جلسه شورای عالی بورس درباره فرآیند داد و ستد سهام عدالت و تاسیس شرکت‌های تامین سرمایه تصمیم‌گیری شد.
۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳
هر ماه یک «شستا» در بازار سرمایه

هر ماه یک «شستا» در بازار سرمایه

محمد شریعمتداری گفت: تا پایان سال ۹۹ هر ماه یک شرکت از زیرمجموعه‌های شستا را برای واگذاری در بورس آماده می‌کنیم و در مجموع ۲۰ شرکت قابل واگذاری در تامین اجتماعی است که ۱۲ شرکت از آنها زیرمجموعه شرکت شستا قرار دارند.
۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۳۱
آیا در دفاع مشروع محاکمه می شویم؟

آیا در دفاع مشروع محاکمه می شویم؟

هر انسانی حق دارد در هنگام مواجه شدن با خطر به دفاع از جان، مال و ناموس خود و افرادی که دفاع از آن‌ها بر وی واجب است، اقدام کند و این اقدام در اصطلاح "دفاع مشروع" نامیده می‌شود که علاوه بر فقه اسلام، قانون مجازات اسلامی کشور ما و قوانین جزایی سایر کشور‌ها نیز به آن پرداخته است.
۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۰۲:۰۲
استاندارد کالا

استاندارد کالا

استاندارد از پایه‌های استوار علم است که در پیشرفت صنعت و اقتصاد نقش بسزایی دارد و باید در جهت افزایش سطح کیفیت تلاش کرد تا به فن‌آوری پیشرفته تولید هر محصول نایل آمد و حمایت از تولید و سرمایه ملی تنها در سایه توجه به تولید و ارایه خدمات با کیفیت و استاندارد میسر است.
۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۰۱:۴۷