یکشنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۰
کد خبر: 18410
گزارشگر: 280
سرویس: سرصفحه با ایرج جمشیدی
۲۳۹
۰
۰
۰
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۲۶ آذر ۱۴۰۲

ثریا فولادی؛ یک راه‌حل برای دسترسی همه‌ی کودکان جهان به آموزش

ثریا فولادی دستگاهی ساخته است که بدون برق و باتری می‌تواند در دور افتاده‌ترین نقاط جهان به کودکان آموزش‌های اولیه را بدهد. او موسس و مدیرعامل شرکت جارا است که در سال جاری میلادی در لیست سی‌ نفره‌ و زیر ۳۰ سال مجله‌ی فوربس در بخش اثرگذاری اجتماعی قرار گرفت. شرکت سیسکو، به عنوان یکی از غول‌های سخت‌افزار فناوری در جهان، خانم فولادی را به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی جهانی سیسکو اعلام کرده است. این جایزه به بهترین ایده که راه‌حلی برای یک مشکل جهانی ارائه دهد تعلق می‌گیرد. در این قسمت از برنامه‌ی چهره‌های موفق و تاثیرگذار با فرشاد فرهادی به معرفی ثریا فولادی می‌پردازیم.
ثریا فولادی دستگاهی ساخته است که بدون برق و باتری می‌تواند در دور افتاده‌ترین نقاط جهان به کودکان آموزش‌های اولیه را بدهد. او موسس و مدیرعامل شرکت جارا است که در سال جاری میلادی در لیست سی‌ نفره‌ و زیر ۳۰ سال مجله‌ی فوربس در بخش اثرگذاری اجتماعی قرار گرفت. شرکت سیسکو، به عنوان یکی از غول‌های سخت‌افزار فناوری در جهان، خانم فولادی را به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی جهانی سیسکو اعلام کرده است. این جایزه به
امیر موید باوند نویسنده: امیر موید باوند
https://www.asianews.ir/u/dEY
اخبار مرتبط
جوانترین مشاور آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، سوفیا کیانی است. دختر ۲۲ ساله‌ی ایرانی که چند سالی‌است به آمریکا مهاجرت کرده. اما با وجود سن کم و مسائل مربوط به مهاجرت توانسته است با تاسیس یک شرکت، خطرات ناشی از تغییرات اقلیمی کره زمین را به ۱۰۰ زبان ترجمه کند. در برنامه‌ی چهره‌های موفق و تاثیرگذار با فرشاد فرهادی به معرفی سوفیا کیانی می‌پردازیم. در دو بخش دیگر:
پنج شنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۸
اظهار نظر
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید