یکشنبه / ۳ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۰
کد خبر: 18589
گزارشگر: 280
سرویس: سرصفحه با ایرج جمشیدی
۳۰۲
۰
۰
۰
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۳ دی ۱۴۰۲

جو کیانی رویارویی یک ایرانی با غول فناوری

روز پنجشنبه اپل اعلام کرد که فروش دو مدل اپل واچ را پس از حکم کمیسیون تجارت بین‌الملل مبنی بر «نقض پتنت‌های متعلق به شرکت Masimo» متوقف خواهد کرد. پس از اعلام این خبر بخش بیزینس شبکه سی‌ان‌بی‌سی آمریکا از ریزش ۰.۸۵ درصدی ارزش سهام اپل و رشد بیش از ۳ درصدی سهام ماسیمو در بازار سرمایه آمریکا خبر داد. شرکت فناوری پزشکی ماسیمو متعلق به جو کیانی، یک مخترع ایرانی با مالکیت بیش از ۵۰۰ پتنت (سند ثبت اختراع) است. در برنامه‌ی چهره‌های موفق و تاثیرگذار با فرشاد فرهادی به معرفی جو کیانی، موسس و مدیرعامل ماسیمو می‌پردازیم.
روز پنجشنبه اپل اعلام کرد که فروش دو مدل اپل واچ را پس از حکم کمیسیون تجارت بین‌الملل مبنی بر «نقض پتنت‌های متعلق به شرکت Masimo» متوقف خواهد کرد. پس از اعلام این خبر بخش بیزینس شبکه سی‌ان‌بی‌سی آمریکا از ریزش ۰.۸۵ درصدی ارزش سهام اپل و رشد بیش از ۳ درصدی سهام ماسیمو در بازار سرمایه آمریکا خبر داد. شرکت فناوری پزشکی ماسیمو متعلق به جو کیانی، یک مخترع ایرانی با مالکیت بیش از ۵۰۰ پتنت (سند ثبت اخترا
امیر موید باوند نویسنده: امیر موید باوند
https://www.asianews.ir/u/dHY
اخبار مرتبط
ثریا فولادی دستگاهی ساخته است که بدون برق و باتری می‌تواند در دور افتاده‌ترین نقاط جهان به کودکان آموزش‌های اولیه را بدهد. او موسس و مدیرعامل شرکت جارا است که در سال جاری میلادی در لیست سی‌ نفره‌ و زیر ۳۰ سال مجله‌ی فوربس در بخش اثرگذاری اجتماعی قرار گرفت. شرکت سیسکو، به عنوان یکی از غول‌های سخت‌افزار فناوری در جهان، خانم فولادی را به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی جهانی سیسکو اعلام کرده است. این جایزه به بهترین ایده که راه‌حلی برای یک مشکل جهانی ارائه دهد تعلق می‌گیرد. در این قسمت از برنامه‌ی چهره‌های موفق و تاثیرگذار با فرشاد فرهادی به معرفی ثریا فولادی می‌پردازیم.
یکشنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۰
اظهار نظر
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید