دوشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۰
کد خبر: 21405
گزارشگر: 280
سرویس: سرصفحه با ایرج جمشیدی
۱۳۰
۰
۰
۰
بررسی و تحلیل رویدادها ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سیزدهمین قهرمانی فوتسال ایران در آسیا ورزش با جهانگیر کوثری

تیم ملی فوتسال ایران با کسب سیزدهمین قهرمانی همچنان بر بام آسیا ایستاده و برای تیم‌های قاره‌ی کهن در این رشته دست‌نیافتنی است. جهانگیر کوثری به قهرمانی ایران در آسیا و پیشینه‌ی این رشته‌ی ورزشی پرطرفدار می‌پردازد.
بخش نخست: صد سال پیش با پروفسور حسن امین در قسمت متفاوتی از «صد سال پیش»، نشاط پورفراهانی که اجرای برنامه را بر عهده داشته است درباره‌ی زمینه‌های متفاوت فعالیت‌ها و پژوهش‌های پروفسور امین، حقوق، فسلفه و تاریخ با ایشان به گفت‌و‌گو می‌پردازد.

بخش دوم:

هزار گفته و ناگفته از شهر تهران با داریوش شهبازی

اگر چه انقلاب مشروطیت یک نقشه‌ی راه برای حرکت به سوی آموزش و پروش نوین در ایران ترسیم کرد، اما در همین زمان و سپس‌تر شکل‌های مختلفی از مدارس فعال بودند،مدارس مذهبی، مکتب‌خانه‌ها و غیره. همراه هستیم با داریوش شهبازی و معرفی این مدارس. 

 

امیر موید باوند نویسنده: امیر موید باوند
https://www.asianews.ir/u/erL
اخبار مرتبط
هزار گفته و ناگفته از شهر تهران با داریوش شهبازی تیپ قزاق نیروی نظامی ویژه‌ای بود که در زمان ناصر‌الدین شاه و در پی قرارداد میان ایران و روسیه تشکیل شد. لشکری که قوای آن در جنبش مشروطیت، مجلس ایران را به توپ بستند و افسران آن مامور اعدام مشروطه‌خواهان در تبریز بودند. اما قوای این لشکر در بحبوحه‌ حوادث سال‌های پایانی حکومت قاجار ماموریت‌های متفاوتی را بر عهده داشتند.
دوشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۰
اظهار نظر
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید