پنج شنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۵
کد خبر: 5686
گزارشگر: 280
سرویس: سرصفحه با ایرج جمشیدی
۴۳۱
۰
۰
۰

⭕️ آخر هفته با ایرج جمشیدی 🔻 حال‌و‌هوای پاریس پس از واکسیناسیون

🔻در این قسمت:
➖ دکتر محمد جمشیدی، عضو برجسته‌ و مشاور ناسا، در ادامه‌ی خاطرات دوران تحصیلی‌، از تدریس به عنوان استادیار در دبیرستان هدف و قبولی با نمره‌ی ۲۰ بدون امتحان به خاطر کمک به استادان می‌گوید. آقای جمشیدی پس از پایان دبیرستان با کمک آقای مترجمی (همسر خواهرش) برای ادامه‌ی تحصیل به آمریکا رفتند.
➖ فریبا هشترودی، روزنامه‌نگار و نویسنده با تهیه گزارشی از حال‌و‌هوای شهر پاریس پس از واکسیناسیون، از طریق اسکایپ با ماست. به گزارش خانم هشترودی، رستوران‌ها، سینماها، موزه و دیگر مراکز فرهنگی اگرچه با ظرفیت کمتر، دوباره به جریان افتاده‌اند. حضور افراد در همه‌ی مراکز عمومی مشروط به ارائه کارت واکسن است.

➖ آقای مهندس محمد عطاردیان در ادامه‌ی خاطرات راه سازی از گوشه‌و‌کنار ایران ضمن تصحیح و تکمیل بخش‌هایی از گفته‌های قسمت قبلی، به ادامه‌ی پروژه‌ی ترمیم اسکله‌های بتنی بندر امام می‌پردازد؛ پروژه‌ای که با پایان یافتن بودجه و بستانکار شدن شرکت عطاردیان نیمه‌کاره ماند. با توجه به شرایط خاص پروژه، آقای عطاردیان و همکاران‌شان تواستند با خلاقیت‌ها و ترفند‌های مهندسی، راهکارهای ترمیم پایه‌ها و پیشانی بتنی اسکله را ابداع کنند. درحالیکه ایشان و سایر همکاران در حال آماده‌سازی امکانات و نیروها برای ترمیم دیگر اسکله‌ها بودند، اتفاقات دیگری از سوی سازمان بنادر و کشتیرانی وقت رقم خورد. 

 

پنجشنبه ( ۱۱ شهریور ۱۴۰۰)

امیر موید باوند نویسنده: امیر موید باوند
https://www.asianews.ir/u/3js
اظهار نظر
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید