پنج شنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۰ / ۲۰:۵۲
کد خبر: 7198
گزارشگر: 280
سرویس: سرصفحه با ایرج جمشیدی
۴۷۲
۰
۰
۰

​⭕️ آخر هفته با ایرج جمشیدی 🔻 منطق فازی - خاطرات دکتر محمد جمشیدی

➖ دکتر محمد جمشیدی، عضو برجسته و مشاور ناسا، از سرگذشت دکتر لطفی زاده، ریاضی‌دان بنام و پدر منطق فازی سخن می‌گویند. آقای جمشیدی همچنین نظریه‌ی منطق فازی، یکی از دستاوردهای علمی مهم قرن بیستم را به زبان ساده توضیح می‌دهند. تاکنون هزاران مقاله با ارجاع به نظریه‌ی منطق فازی نوشته شده و هزاران اختراع با به کارگیری این نظریه به ثبت رسیده است. بسیاری از ابزارآلات تکنولوژی که به صورت روزانه با آن‌ها سرو کار داریم برای بهبود عملکردشان منطق فازی را به کار بسته‌اند؛ آسانسورها برای یکنواختی حرکت و ایستادن، لرزش‌گیرهای دوربین‌های فیلمبرداری، سیستم ترمز متروها و دستگاه‌های دیگر.
➖ امیر زبده، فعال صنعت مُد به بهانه‌ی ۱۰۰ سالگی برند گوچی، از ایده‌ها و سبک طراحی‌های این برند سخن می گوید. نسخه‌ی کامل گفت‌و‌گو با آقای زبده را در قسمت پیام‌های پین شده‌ی تلگرام و اینستاگرام آسیانیوز ایران ببینید. 
➖آقای مهندس محمد عطاردیان، مهندس پیشکسوت راه و ساختمان ایران، پس از جمع‌بندی مبحث پروژ‌ه‌ی «ساخت راه میانی شهرک صنعتی ماهشهر یا عبور از خور جعفری» که با بازدید سه تن از مهندسان خبره‌ی راه و ساختمان ایران (زنده‌یاد مهندس مهدی قالیبافیان، دکتر مرتضی زاهدی و دکتر اورنگ فرزانه) همراه بود، به پروژه‌ی ساخت پل فرودگاه ماهشهر اشاره می‌کنند. آقای عطاردیان در ادامه از پروژه‌های عمرانی شرکت عطاردیان در سیستان و بلوچستان سخن می‌گویند؛ پروژه‌هایی که با ساخت جاده میان محمدآباد و زَهَک آغاز شد.
 
👇🏽نسخه‌ی کامل سخنان آقای عطاردیان:
https://t.me/joinchat/UzElp1nob9fNz5pb

 

🗓 پنجشنبه ( ۲۵ آذر ۱۴۰۰)

 
امیر موید باوند نویسنده: امیر موید باوند
https://www.asianews.ir/u/4o8
اظهار نظر
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید