پنج شنبه / ۲ دی ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۳
کد خبر: 7328
گزارشگر: 280
سرویس: سرصفحه با ایرج جمشیدی
۴۷۰
۰
۰
۰

​⭕️ آخر هفته با ایرج جمشیدی 🔻 شکست مک‌دو‌نالد!

➖ دکتر محمد جمشیدی، عضو برجسته و مشاور ناسا، از سفرهای مختلف طی دوران فعالیت‌ علمی‌شان سخن می‌گویند. آقای جمشیدی هر ساله در رویدادهای آکادمی «جهان سوم» که به دعوت دولت‌های مختلف و مقامات کشور‌ها برگزار می‌شود شرکت داشتند و درباره‌ی دستاوردهای علمی حوزه تخصص‌شان به ایراد سخنرانی پرداختند. در این قسمت ایشان به رویداد کشور سنگال، قبرس شمالی و چین پرداختند. ایشان همچنین با اشاره به دانشجویانی که استادی‌شان را بر عهده داشتند به طور خاص از دکتر محمد اکبرزاده‌ توتونچی، استاد ممتاز دانشگاه فردوسی مشهد یاد کردند. 
➖ علی میری، فعال استارت‌آپی به بررسی و تحلیل شکست مک‌دونالدز در تولید یک محصول جدید در دهه‌ی ۹۰ میلادی می‌پردازد. مَک‌دونالدز، بزرگترین رستوران زنجیره‌ای دنیا، در سال 1996 «آرک دو لوکس»، نوع خاصی از همبرگر را که به طور خاص برای بزرگ‌سالان تولید شده بود به بازار عرضه کرد. با وجود راه‌اندازی کمپین بازاریابی گسترده، آرک دولوکس مورد استقبال قرار نگرفت، کمی بعد تولید آن متوقف شد و اکنون از آن به عنوان یکی از گران‌ترین شکست‌های صنعت غذا در تمام دوران یاد می‌شود.
➖آقای مهندس محمد عطاردیان، مهندس پیشکسوت راه و ساختمان ایران، از پروژه‌های عمرانی شرکت عطاردیان و ساخت‌و‌ساز گسترده‌ی راه‌های استان سیستان و بلوچستان سخن می‌گویند. پس از ساخت راه محمدآباد-زَهَک، آقای عطاردیان و همکارانشان جاده‌های منتهی به پایانه‌ی مرزی «میلَک» و محوطه‌ی پایانه، «پُل بزرگ رود سیستان» در مسیر ترانزیتی چابهار – میلَک، راه نِهبندان-زابل، کمربندی زابل و جمعا بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی را ساختند.
 
👇🏽نسخه‌ی کامل سخنان آقای عطاردیان:
https://t.me/joinchat/UzElp1nob9fNz5pb
 

🗓 پنجشنبه ( ۲ دی ۱۴۰۰)

امیر موید باوند نویسنده: امیر موید باوند
https://www.asianews.ir/u/4ro
اظهار نظر
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید