جمعه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۳
کد خبر: 8103
گزارشگر: 280
سرویس: سرصفحه با ایرج جمشیدی
۴۵۶
۰
۰
۰

⭕️ آخر هفته با ایرج جمشیدی 🔻 ریاضی‌دانان برجسته صد سال اخیر ایران گفت‌و‌گو با دکتر محمد جمشیدی

➖ دکتر محمد جمشیدی، عضو برجسته و مشاور ناسا، در ادامه‌ی سخن درباره‌ی کتاب «تاریخچه‌ی دانشمندان و شاعران پارسی» به ریاضی‌دانان برجسته‌ی صد سال گذشته‌ی ایران می‌پردازد. آقای جمشیدی در ابتدا از پرفسور محسن هشترودی، و در ادامه از مریم میرزا‌خانی، پرفسور محمود حسابی و کوچِر بیرکار (فریدون درخشانی) سخن می‌گویند. آقای بیرکار برنده‌ی مدال فیلدز و دومین ایرانی برنده‌ی این نشان پس از مریم میرزاخانی است. برای دریافت رایگان کتاب به هر دو زبان فارسی و انگلیسی به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.wacong.org/persiansciencehistory/books.html
➖ دکتر سهیل سهیلی‌زاده، مدرس مهارت‌های رهبری و خلاقیت، در ادامه‌ی بحث در این باره که رهبران زاده می شوند و یا ساخته می‌شوند به تصورات اشتباه افراد از ویژگی‌های رهبران می‌پردازند. برای نمونه آقای سهیلی‌زاده اشاره می‌کنند که برخلاف تصور برخی افراد، رهبران نه یک دانای کل، بلکه پیوسته در حال یادگیری هستند.
➖آقای مهندس محمد عطاردیان، مهندس پیشکسوت راه و ساختمان ایران، در ادامه‌ی بحث درباره‌ی پروژه‌ی عمرانی احداث زیرساخت‌های سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح واقع در استان البرز از عوض شدن مدیر عامل در حین انجام پروژه و مصائب رایجی که پس از تغییرات مدیران در اکثر ساختار‌های سازمانی در ایران به وجود می‌آید سخن می‌گویند. در اینجا مدیرعامل جدید ضمانت‌نامه‌های پروژه‌ی در حال ساخت را به بانک تحویل داد و مبلغ ضمانت نامه‌ها را از حساب برداشت کرد.
👇🏽نسخه‌ی کامل سخنان آقای عطاردیان:
https://t.me/joinchat/UzElp1nob9fNz5pb

 

 

🗓 پنجشنبه ( ۱۴ بهمن ۱۴۰۰)

 
امیر موید باوند نویسنده: امیر موید باوند
https://www.asianews.ir/u/5cj
اظهار نظر
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید