صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 12 دی 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

بازی با سلامت مردم

شیرین نوری همگی می دانیم که طرح تحول نظام سلامت یکی از بزرگ‌ترین پروژه های اجتماعی دولت و یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای نظام در چند سال اخیر بوده است و بسیاری از بزرگان اعتقاد دارند که این طرح می بایست ادامه پیدا کند ، حال که این روزها خبر استعفای وزیر ثروتمند بهداشت شنیده می شود
۱۲ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۱۰

نگران آبروی رسانه باشیم

مینا عظیمی‌ ما مطبوعاتی‌ها اگر با گافی در سخنرانی، حرف و کلام یک مدیر یا یک مجموعه دولتی و خصوصی مواجه شویم معمولا چنان به آن می‌پردازیم که آن مجموعه یا فرد حداقل تا چند وقت نگران گفته‌ها و سخنانش باشد، حالا به نظر می‌رسد لازم است از آن «جوالدوزی» که به دیگران می‌زنیم یک «سوزن» هم به خودمان (اهالی رسانه) بزنیم.
۱۲ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۰۹

عربستان؛تغییرات برای تغییرات

حسن فتحی چند روز قبل از آغاز سال جدید میلادی کابینه عربستان سعودی دچار تغییراتی اساسی گردیده و ملک سلمان پادشاه این کشور فرمان به اصلاح کابینه داد. کابینه ای که گفته می شود نسبت به کابینه قبلی محافظه کارتر بوده وچهره های تندرو و افراطی نظیر عادل الجبیر وزیر امور خارجه جای خود را به چهره های معتدل از جمله یکی از مدیران آرامکو داده اند. ولی آنچه در این میان بدون تغییر باقی ماند جایگاه ملک محمد بن سلمان ولیعهد بود که در حقیقت این تغییرات با هدف تقویت و جایگاه او صورت گرفت.
۱۲ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۰۷