صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 18 بهمن 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
نمایندگی شرکت یورودت ایتالیا در بندر انزلی افتتاح شد

نمایندگی شرکت یورودت ایتالیا در بندر انزلی افتتاح شد

در ششمین روز دهه فجر با حضور مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، ۲واحد تولیدی صنعتی با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی ۹۵ نفر در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۳۸

علیه «سوزندگان» و «سازندگان» امید

فتح‌الله آقاسی‌زاده - از منظر یک شهروندِ معمولی، معتقدم نه جمهوری اسلامی ایران که هر نظام مبتنی بر جمهوریت، بدونِ مردم، ره به سعادت نمی برد و اگر جز این طی طریق شود، باید سوره فاتحه را خواند!
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۲۴

راهکارهای ایجاد تحول در سیاست‌گذاری اعتباری

محمد ولی‌پورپاشا با توجه به ضرورت فراهم‌کردن ظرفیت‌های لازم برای ایجاد جایگزین‌هایی به عنوان راهکارهایی مناسب برای بهبود فضای کسب و کار و اشتغال و تولید، که در یادداشت پیشین اینجانب در ایبِنا منتشر شد، در این یادداشت، راهکارهای ایجاد تحول در سیاست‌گذاری اعتباری با توجه به چشم‌انداز شرایط اقتصادی جدید در سال آینده و لزوم تهیه و تدوین برنامه‌های متناسب با مدیریت وضعیت رکود تورمی در اقتصاد ایران و تعدیل آثار تحریم‌ها بر بخش‌های مختلف اقتصادی
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۲۲

انتقاد از لباس زنان در جشنواره فیلم فجر؛ یعنی ندیدن جامعه

مصطفی داننده برای اهالی سینما، بهمن سرد ایران، داغ داغ است. فیلم می‌بینند، نقد می‌کنند، دست می‌زنند، هو می‌کنند و حسابی از دیدن فیلم سیراب می‌شوند. در این دو هفته همه حرف‌ها در مورد فیلم است اما گاهی برخی در مورد وضعیت لباس بازیگران در فیلم‌ها و جشنواره حرف می‌زنند. آنها حتی تماشاگران را هم بی بهره نمی‌گذارند. این عده می‌گویند این جشنواره فیلم فجر است یا جشنواره مُد لباس؟
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۲۰