صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 01 اسفند 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
سال آینده بلا‌استثنا افزایش قیمت خواهیم داشت!

سال آینده بلا‌استثنا افزایش قیمت خواهیم داشت!

عضو هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی گفت: رئیس اتحادیه لوازم خانگی با سخنان التهاب‎آفرین اخیر خود درباره گران تر شدن لوازم خانگی در سال آینده، بازار را بهم ریخت، مردم را نگران کرد و با این وجود، شرایط لازم برای ریاست اتحادیه را ندارد.
۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۸:۰۶
پیوستن یا نپیوستن ایران به FATF

پیوستن یا نپیوستن ایران به FATF

پیوستن یا نپیوستن به اف‌ای‌تی‌اف؛ مساله این است.حالا مدتی است بحث موافقان و مخالفان بالا گرفته است؛ انتظار برای اعلام نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی موسوم به "پالرمو" طولانی تر از انتشار شد و به نیمه اسفند موکول شده است.
۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۰۲

آقای روحانی ! نمی دانید یا تجاهل می کنید؟

جعفر محمدی اخیراً رئیس جمهور حسن روحانی در توضیح علت قاچاق گفته است: علت قاچاق ارزانی است، وقتی جنسی در داخل ارزان است و در خارج گران، خود به خود قاچاق آن به خارج صورت می گیرد. به عنوان مثال چون الان گوشت در عراق گران تر از ایران است، از کشورمان به آنجا قاچاق می شود. درباره قاچاق بنزین نیز همین موضوع مصداق دارد. (نقل به مضمون)
۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۱۶

اوراق خزانه اسلامی به کام پیمانکار یا سرمایه‌گذار

سعید سلطانی با وجود آنکه بیش از سه سال از ورود اسناد خزانه اسلامی به عرصه تامین مالی کشور می‌گذرد، همچنان در میان کارشناسان و صاحبنظران اختلافات زیادی درباره روش تعیین نرخ سود این اوراق وجود دارد که نشان‌دهنده آن است که این ابزار هنوز هم تا حدی ناشناخته است. در چنین شرایطی سوال اصلی این است که آیا ریسک مربوط به این عدم شناخت، سبب نشده است تا نرخ سود آن کمی بالاتر از شرایط واقعی باشد؟
۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۱۱

پارلمان خصوصی اتاق بازرگانی

شیرین نوری ‎پارلمان بخش خصوصی، عنوانی است که از ‎ سوی اعضای اتاق بازرگانی به این نهاد بخش خصوصی اطلاق شده است و با همین عنوان نمایندگان اتاق بازرگانی در بسیاری از تصمیم‌گیری‌های دولتی و حاکمیتی کشور نقش‌آفرینی می‌کنند اما این در حالی است که عملکرد اعضای اتاق بازرگانی به اندازه‌ای محدود است که نمی‌توان آن‌ها را نماینده تمام بخش خصوصی کشور و بخصوص مردم دانست چرا که اتاق بازرگانی متاسفانه به جای توسعه و آبادانی کشور مدتهاست
۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۰۹