صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 31 فروردین 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
"این سال"در گالرى شکوه بر پا شد!

"این سال"در گالرى شکوه بر پا شد!

امسال،سال خوک است و«گالرى شکوه»با همکارى هنرمندان محبوب کشورمان در عرصه هنر و نفاشى،نمایشگاهى به نام"این سال"را برپا کرد.
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ۲۱:۱۶

تبدیل ایران از کشوری نفت محور به گاز محور در آینده نزدیک

مهدی داوودی تقاضای جهانی انرژی طی دویست سال اخیر به دلیل نگرانی‌های زیست‌محیطی به سمت سوخت‌هایی با محتوای کربن کمتر متمایل شده‌است. طی این مدت انرژی مورد نیاز انسان از چوب (با محتوای کربن 1.25 نسبت به هیدروژن موجود در آن) به زغال‌سنگ سپس به نفت و در حال حاضر به گاز طبیعی (گاز متان با میزان کربن %۶۵) تغییر نموده و در این راستا سهم گاز طبیعی به عنوان سوخت در حال افزایش است.
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۳۶

با معرفی صحیح توانمندی ها، باید نگاه ها را به سمت خود جذب کنیم

دکتر علیرضا شیرمحمدی موسس نمایشگاه دائم صادرات و فرصت های سرمایه گذاری ایران علیرغم رقابتی بودن فرصت ها در کشورمان در مقایسه با بسیاری از کشورهای سرمایه پذیر، متاسفانه معرفی خوبی از ایران به عنوان یک مقصد مهم و دارای مزیت برای سرمایه گذاران خارجی صورت نگرفته است. باید تجدید نظر جدی با استفاده از مدیران آگاه و نیز استفاده از ابزارهای نوین در خصوص تنظیم استراتژی به منظور حضور سرمایه گذاران خارجی در کشورمان صورت گیرد.
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۳۴

از بوتفلیقه تا عمر البشر

حسن فتحی در حالی که چشم ها به کاراکاس و سرنوشت مادورو و تقابل سیاسی و مشروعیت حکومت های "نیکلاس مادورو" و "خوان گوایدو" دوخته شده بود به یکباره در شمال افریقا اعتراض مردم به دو رییس جمهور مادام العمرو ادامه حکومت انها، سبب کناره گیری کسانی شد که دهه ها بر سودان و الجزایر حکومت کرده بودند . اگرچه تفاوت بسیاری میان شیوه کناره گیری عبدالعزیز بوتفلیقه رییس جمهور الجزایر با برکناری ژنرال عمر البشیر وجود دارد
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۳۳