صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 04 خرداد 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

واقعیت جامعه آلوده به ریا

این روزها متهمان فسادهای مالی و بانکی، صف به صف رو به روی میز قاضی می‌نشینند و از خود در برابر اتهام‌های وارده دفاع می‌کنند.
۴ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۱۸
غوغای جنگ !

غوغای جنگ !

۴ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۱۰

راه علاج بازار خودرو چیست؟

با مرور اتفاقات بازار خودرو در یک سال اخیر به راحتی می‌­توان به وضعیت آشفته این بازار پی برد. در یکسال گذشته مجموعه‌­ای متنوع از اقدامات پراکنده و غیرهماهنگ توسط مسئولین جهت رفع وضعیت آشفته‌ بازار در پیش گرفته شده که عمده این اقدامات تاثیر قابل توجهی بر وضعیت بازار نداشته است.
۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۳۵

مردم آگاه ، حریف ندارند

از پیدایش نطفه های اولیه ی امپریالیسم در مناسبات سرمایه داری، مخالفان ریز و درشت آن، لباس های سیاه دوختند که عمرش بسر آمدنی است . اما لباس ها پوسید و موریانه خورد و امپریالیسم مثل شاخ شمشاد در صحنه باقی ماند و هل من مبارز طلبید.
۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۳۲

کنترل تورم و دیگر هیچ

فزایش سرعت گردش پول در تجمیع نقدینگی و افزایش نرخ ارز در طول یکسال گذشته به‌عنوان دو عامل اصلی در جهت افزایش افسار گسیخته تورم نقش مهمی داشته است و آنچه که به‌عنوان یک اقدام سریع و عجولانه می بایست از سوی دولت انجام شود کنترل تورم می باشد و در غیر اینصورت می بایست منتظر انتظارات تورمی باشیم و با تکرار این چرخه اقتصاد در دام ابر تورم خواهد افتاد!
۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۳۱
تشویق مالیاتی موجران

تشویق مالیاتی موجران

عباس فرهادیه مدیر کل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن با اعلام اینکه هم اکنون از واحدهای بالای ۱۵۰ متر در بحث اجاره‌بها مالیات دریافت می‌شود، گفت: به زودی شاخص‌های افزایش نرخ اجاره‌بها اعلام خواهد شد.
۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۳۹
حمایت از آزادی مطبوعات!

حمایت از آزادی مطبوعات!

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه گفت: امروز مقابله با پروژه ناامیدسازی دشمن، نیازمند اقدام و عمل همه مسئولان و امیدآفرینی رسانه هاست.
۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۲۱
بانک بدهکار است یا تولید کننده؟؟

بانک بدهکار است یا تولید کننده؟؟

تخلف بانکها از قوانین آمره، باعث سکته مغزی صنعت کشور و در نهایت هدایت آن به اتاق مراقبت های ویژه گردید.
۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۲۹
جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج

جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج

دکتر حسن روحانی رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی دستور داد تا برای تسهیل فرآیند سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رفع موانع آن به ویژه در زمینه مقررات زاید و دست و پاگیر و غیرضرور و جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج از کشور و همچنین واگذاری بنگاه‌های اقتصادی به بخش غیردولتی به طور جدی تسریع نمایند.
۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۵۱
صدور حکم جلب رئیس سازمان خصوصی سازی

صدور حکم جلب رئیس سازمان خصوصی سازی

شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت قرار منع تعقیب علی‌اشرف عبدالله‌ پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در پرونده شکایت حسین هدایتی را نقض و قرار جلب به دادرسی صادر کرد.
۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۷
بانک ها برای مشتریان با حساب های بالا باجه VIP راه انداخته اند

بانک ها برای مشتریان با حساب های بالا باجه VIP راه انداخته اند

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به نحوه تخصیص ارز دولتی به کالا‌های اساسی در سال ۹۸، گفت: در حال حاضر از واردات سال گذشته استفاده می‌کنیم و تاکنون در سال جاری حدود ۳ میلیارد دلار ارز برای کالا‌های اساسی تخصیص یافته است.
۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۲۷