صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
روزنامه آسیااستارت آپتشریفات تجاری ایران

رزرو آنلاین

CIP فرودگاه امام خمینی "CIP Lounge" خدماتی مشابه یک ترمینال خصوصی به مسافران ورودی و خروجی این فرودگاه ارائه می دهد. این جایگاه تشریفات که به موازات ترمینال مسافری فرودگاه و در مقابل برج مراقبت و در سه طبقه همراه با پارکینگ اختصاصی ساخته شده است دارای امکانات متنوعی نظیر ورودی اختصاصی، پارکینگ اختصاصی، سوئیت های یک و دو خوابه است.

 

مسافران در پروازهای خروجی به محض رسیدن به جایگاه توسط واحد پذیرش مورد اسقبال قرار گرفته، گذرنامه و بار آنان جهت تحویل به شرکت هواپیمایی و دریافت کارت پرواز تحویل گرفته شده و سپس به داخل جایگاه جهت استراحت و انتظار راهنمایی می شوند.

در طی مدت اقامت مسافران در جایگاه کارکنان بخش تشریفات با تحویل بار به شرکت هواپیمایی و اخذ کارت پرواز کلیه امور رایج در تشریفات فرودگاهی را به انجام رسانده و در با اعلام شرکت هواپیمایی مبنی بر زمان سوار شدن به هواپیما، مسافران از طریق گیت اختصاصی پلیس گذرنامه مستقر در جایگاه از آن خارج شده و توسط کارشناس تشریفات و با خودرو تشریفاتی تا پای پرواز بدرقه می شوند.

مسافران در مدت انتظار در جایگاه از امکانات متعددی نظیر اینترنت پر سرعت، میز اردو، انواع غذای گرم و سرد مناسب سفر، انواع نوشیدنی های گرم و سرد، کامپیوتر و پرینتر، اتاق ویژه افراد سیگاری استفاده نموده و در صورت نیاز به انجام امور بانکی نیز می توانند از شعب بانک سامان و بانک پاسارگاد و چندین دستگاه ATM بانکی استفاده نمایند.

مشایع کنندگان نیز می توانند تا زمان اعلام سوار شدن به هواپیما و تا مقابل گیت اختصاصی پلیس گذرنامه مسافران را همراهی نمایند.

 

مسافران در پرواز ورودی نیز به محض نشستن هواپیما و باز شدن دربها در مقابل درب خروج از هواپیما مورد استقبال کارشناس تشریفات جایگاه CIP قرار گرفته و توسط خودرو تشریفاتی به جایگاه منتقل می شوند. در مدت زمان دریافت بار توسط کارکنان جایگاه، مسافران قادر به استفاده از تمام امکانات جایگاه CIP بوده و مستقبلین نیز می توانند پس از گیت ورودی اختصاصی گذرنامه جایگاه مسافران را همراهی و از امکانات جایگاه استفاده نمایند.

پس از دریافت بار، مسافران توسط کارشناس تشریفات جایگاه تا محل سوار شدن به خودرو بدرقه می شوند.

در طی شبانه روز صدها مسافر ورودی و خروجی از امکانات جایگاه استفاده می نمایند.

در این جایگاه امکان انجام امور دریافت ویزا توسط کارشناس تشریفات وجود داشته و مسافران می توانند برای استراحت با پرداخت تعرفه مجزا از سوئیت های یک یا دو تخته استفاده نمایند و یا برای برگزاری جلسات از سالن کنفرانس و یا اتاق VIP  استفاده کنند.

رزرو و سفارش ترانسفر فرودگاهی و تشریفاتی نیز در این جایگاه وجود دارد.