صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۴ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۶
کد خبر: 11242
گزارشگر: 213
۹۳۷
۰
۰
۲
در برازجان بوشهر

هزینه بیمارستان؛ علت عصبانیت پدری که نوزادش را از پنجره بیمارستان پرت کرد؟+ویدیو

هزینه بیمارستان؛ علت عصبانیت پدری که نوزادش را از پنجره بیمارستان پرت کرد؟+ویدیو
براساس برخی اخبار میدانی و غیر رسمی، یک مرد در برازجان بوشهر به علت هزینه زیاد زایمان همسرش؛ اقدام به پرت کردن نوزادش از پنجره بیمارستان کرد!

به گزارش آسیانیوز، ویدیویی منتشر شده در فضای مجازی نشان‌دهنده اقدامی آزاردهنده از سوی پدری‌ست که در اعتراض به موضوعی نه چندان روشن، نوزادی را در وضعیتی خطرناک در دست گرفته و تهدید می کند که او را از بالکن پرت خواهد کرد!

 

برخی اخبار غیررسمی علت کار این مرد را هزینه زایمان همسرش در بیمارستان گنجی شهر برازجان استان بوشهر اعلام کرده‌اند و تعدادی دیگر، اختلاف خانوادگی را علت ماجرا می‌دانند. گفته شده با پادرمیانی پرسنل و حاضران در بیمارستان، بدون آنکه به نوزاد آسیبی وارد شود، از دست پدرش گرفته شد./

خبر فوری
https://www.asianews.ir/u/7pm
اخبار مرتبط
گشت‌وگذاری ساده در سایت‌ها و بررسی تبلیغات آژانس‌‌های مسافرتی حاکی از آن است که حداقل هزینه یک سفر داخلی برای یک خانواده‌ چهارنفره پنج میلیون تومان است؛ سفر خارجی سه یا چهار روزه به کشورهای همسایه نیز برای چهار نفر دست‌کم ۴۰ میلیون تومان آب می‌خورد.
بر اساس اطلاعات جدید مرکز آمار، یک خانواده ایرانی در تیر ۱۴۰۱ نسبت به تیر ۱۴۰۰، برای تامین کالا و خدمات ۵۴ درصد بیشتر هزینه کرده است؛ با حذف ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی که به افزایش قیمت بسیاری از اقلام خوراکی منجر شد، مردم ایران از اردیبهشت ۱۴۰۱ تا به امروز، افزایش روزافزون میزان تورم افسارگسیخته را شاهد بوده‌اند.
متاسفانه یکی از شیوه های اقتصاد بیمار فعلی کشور، کمیاب و گاها نایاب شدن برخی محصولات در بازار است؛ به اینصورت که کالای اساسی مورد نیاز مردم برای مدتی بسیار کم و نایاب می شود و پس از مدتی با یک افزایش قیمت جدید و حتی نجومی به بازار عرضه می شود.
گندم، مستقیماً با تغذیه و اقتصاد جهانی رابطه دارد و بیش از ۳۵ درصد از جمعیت جهان، از لحاظ تغذیه ای به گندم وابسته اند، در حالی که از نظر تهیه نان و ارزش نانوایی، آرد هیچ یک از غلات به پای آرد گندم نمی رسد.
کنترل تورم و حمایت از معیشت مردم بدون تصویب و اجرایی شدن بخش هایی از اصلاح ساختار بودجه امکانپذیر نیست.
اصغر فرهادی، کارگردان ایرانی در کنفرانس مطبوعاتی هیات داوران جشنواره کن گفت: خوشحالی ام از داوری در جشنواره کن عمیق نیست و با توجه به تمام شدن طاقت مردم در اثر مشکلات اقتصادی، بسیاری از ایرانی‌ها اصلا نمی‌توانند واقعا خوشحال باشند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید