صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۰
کد خبر: 11291
گزارشگر: 213
۵۳۶
۰
۰
۲
پیام معاون عمرانی وزیر کشور به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران تجسم تعهد و دلسوزی هستند

خبرنگاران تجسم تعهد و دلسوزی هستند
مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها به بهانه روز خبرنگار گفت: در تقدیر و تشکر از زحمات اصحاب رسانه کوتاهی نشود.

به گزارش آسیانیوز، مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریها، با صدور پیامی ضمن تسلیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورا، فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

«خبرنگاران به راستی تجسم امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی و صداقت اند و هفدهم مردادماه به پاسداشت خدمات ارزشمند اصحاب رسانه، به نام «روز خبرنگار» مزین شده است.

بی شک بدون حضور خبرنگاران صدیق و امین، واقعیت‌ها و حقایق در شکل درست آن منعکس نمیشود و ما قطعا مدیون زحمات کسانی هستیم که با مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد.

در این روز مهم از تمامی شهرداران و دهیاران سراسر کشور می خواهم که در تقدیر و تشکر از زحمات اصحاب رسانه کوتاهی نکرده و به گونه ای عمل کنیم که در مراسم تجلیل از خبرنگاران، گزارش کار نیز داده نشود.

اینجانب در پایان ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران وفادارش، بر خود لازم میدانم که یاد و نام شهید خبرنگار، محمود صارمی را گرامی داشته و فرا رسیدن ١٧ مرداد، روز خبرنگار این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم بلاخص  گزارشگران تلاشگر خانواده بزرگ شهرداری ها و دهیاری های کشور در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نمایم و مراتب سپاس و قدردانی خود را از حمایت های این قشر عزیز و زحمت کش ابراز نموده و از خداوند سبحان برایشان در انجام رسالت حساس و خطیر تنویر افکار عمومی توفیق روزافزون مسئلت دارم.»

مهدی جمالی نژاد؛ معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریها

https://www.asianews.ir/u/7qy
اخبار مرتبط
یزد - "محمدرضا عظیمی زاده" مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید ‌صارمی و روز خبرنگار را به اهالی رسانه استان تبریک گفت
چهاردهم تیر ماه روز قلم در ایران؛ برای هر فردی که قلم به دست گرفته و نگاشته، با قلم قطره قطره روحش چکیده؛ نویسنده ای که هر بار که قصد نوشتن می کند با پدیده ای به نام «خودسانسوری» مواجه می شود؛ گاهی با خود می اندیشد این همه ملاحظه و دل آشوبه از چه باب است و گاهی نقش قلم را کج و معوج تر به سمت مراعات سوق می دهم.
گفت و گوی ایرج جمشیدی، مدیر مسئول روزنامه آسیا، با علی علیزاده، سفیر آذربایجان درباره روابط سیاسی و فرهنگی دو کشور ایران و آذربایجان، فرآیند صدور روادید و سفرهای هوایی و زمینی و همچنین شرایط اقامت برای ایرانیان در کشور آذربایجان شکل گرفت.
برخی گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی حاکی از بازداشت شماری از فعالان رسانه‌ای محافظه‌کار از جمله علی قلهکی، روزنامه‌نگار اصولگرا به دست سازمان اطلاعات سپاه پاسداران است و سپاه از او به عنوان «جعبه سیاه تلگرام» نام برد.
در گفت و گوی ایرج جمشیدی، مدیر مسئول روزنامه آسیا با سرگئی بوردیلیاک، سفیر اوکراین در تهران و هیات دیپلمات این کشور، در خصوص بحران جنگ اوکراین و موضع ایران در قبال آن و نیز گمانه زنی ها درباره چگونگی پایان جنگ و نیز مسایل مهمی درباره روابط و مبادلات تجاری و اقتصادی اوکراین و جمهوری اسلامی و تامین مواد غذایی در وضعیت جنگ بررسی شده است.
مراسمی به بهانه روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران عرصه شهری و اقتصادی، روز گدشته با حضور معاون برنامه ریزی، توسعه و امور شورای شهرداری تهران و شهردار منطقه 12 تهران در "عمارت مسعودیه" برگزار شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید