صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۸ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۲
کد خبر: 11294
گزارشگر: 213
۵۵۷
۰
۰
۲
رجز خوانی میثم مطیعی سانسور شد

جزییات درباره حذف صفحات «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» از اینستاگرام

جزییات درباره حذف صفحات «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» از اینستاگرام
بعد از انتشار قطعه «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» اینستاگرام تمام صفحات مربوط به میثم مطیعی را مسدود کرد! همچین تمامی آثار انقلابی میثم مطیعی توسط اینستاگرام محدود شد.
به گزارش آسیانیوز، بعد از انتشار قطعه «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»  اینستاگرام تمام صفحات مربوط به میثم مطیعی را مسدود کرد! همچین تمامی آثار انقلابی میثم مطیعی توسط اینستاگرام محدود شد.

شب چهارم محرم، رجزی با عنوان «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» در هیئت آیین حسینی توسط میثم مطیعی خوانده شد. این رجز با محوریت محور مقاومت و نابودی اسرائیلی توسط دو شاعر انقلابی محمدمهدی سیار و نور املی از لبنان سروده شده بود.

در پی این اقدام اینستاگرام و محدود شدن دسترسی مطیعی به فضای مجازی برای انتشار محتوا، مهدی رسولی مداح ، در صفحه شخصی خود در توئیتر با دعوت دیگران به حمایت از مطیعی، پویش #صدای_میثم_مطیعی_هستیم را به راه‌انداخت.

در واکنش به این اقدام ، قطعه «الله اکبر خامنه‌ای رهبر» توسط شبکه سه سیما پخش شد و به مدت پنج شب روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

همشهری آتلاین نوشت میثم مطیعی که صفحه مجازی‌اش در اینستاگرام به دلیل خواندن رجز «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» مسدود شده بود، شب عاشورا این رجز را در دو زبان فارسی و عربی تکرار و کلیپی از آن با زیرنویس عبری تهیه کرد.

او در مقدمه این رجز می‌گوید: ما خودمان را برای چکاچک شمشیرها و رزم آماده کرده‌ایم. بعد شما صهیونیست اسراییل حقیر، دو تا صفحه را می‌بندید که ما به آن کوچک‌ترین تعلقی نداریم. خیلی شما پست و حقیرید.

با شور یا حیدر خونخواه یارانیم
ما سیلی غیرت شمشیر برانیم
بر عمر اسراییل ما حکم پایانیم

تنها مقر دشمنان قبر است و طاغوت است
تکبیر ما تیر خلاص ظلم و طاغوت است

الله اکبر خامنه‌ای رهبر


https://www.asianews.ir/u/7r1
اخبار مرتبط
طبق اسنادی که در FCC به ثبت رسیده، اسپیس ایکس قصد دارد اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را در دسترس گوشی‌های موبایل اندرویدی و iOS قرار دهد.
این خبر را حتماً شنیده اید که می گویند کسب درآمد از اینستاگرام یکی از راحت ترین راه های کسب درآمد اینترنتی است. تا حد زیادی این خبر صحت دارد چراکه افرادی که مشغول کسب درآمد از اینستاگرام هستند نسبت به زمانی که می گذارند، درآمد بسیار بالایی دارند به همین علت بعضی از کارمندان وسوسه می شوند که با توجه به سود حاصله از این نوع از کسب درآمد، از کار خود بیرون بروند و به اینستاگرام جهت درآمدزایی رو بیاورند.
نایب‌ رئیس کمیسیون کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان در اتاق ایران در مخالفت با طرح موسوم به «صیانت» که قرار است برای محدودسازی و کنترل اینترنت عملی شود، می‌گوید که ایران زیرساخت‌های اجرای این طرح را ندارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید